琴晚又成4點先訓得著啦....@@"今日好似12點幾,,牙桓打黎嘈醒左我=="打黎搵我傾計,,老豆話我未訓醒,,好彩我姑姐幫我口,,話我系岩岩反完學,,ha,,如果吾系佢真系又黎多次"打開有條路",,我就真系......xD"之後都起左身食野,,到3點幾到sky打黎,,話去傾補習班d野,,點跳原來去到系傾義工d野wo無奈......"好似俾人呃左甘,,呆坐左個半中......=="先至講補習班d野,,講完都成6點幾=="搵臭匡請食雪糕,,haha~~7點左右反左屋企