| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 27 日 星期日  |
| 2007-05-27 |
呢2日心情都系ma ma 同我有傾計ge人都會知...
今日... 都吾做過d乜 一起身就對住部電腦 食杯面 傻下傻下甘 之後同芷棋傾左好耐電話 傾到個電話都無哂電==" 搞左一陣就換3出去牙ma度 有個bb超得意 咬住個包系甘同佢mami講"mami坐丫mami坐丫...." 我都笑左出黎 甘我米同佢mami講"不如我俾你坐丫" 但系佢又吾坐bo 個bb女系甘望著我 haha"" 去到等食飯 俾牙叔笑鬼死~~ 好早就走左 牙叔車我地反黎""
|
| 刊登時間:2007-05-27 11:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 26 日 星期六  |
| 2007-05-26 |
今日9點就起左身啦 幾早牙~~haha"" 落去社區中心傾義工d野 超悶甘坐左2個中 間吾中都有得笑下ge 其中有1個好似黃雅妍wo 另1個又幾似kenny chan wo xD" 之後去左建生食野 傾補習班d野 早走反左良景搵嫻 等左佢一陣 就去左.......la^^"之後行左陣見到我個小學同學bo 幾令仔個個~~kaka" 不過佢見我吾到 之後都反左屋企lu 又系好熱ge1日@@" 討厭 !!!!!!!! |
| 刊登時間:2007-05-26 04:05 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
| 2007-05-25 |
琴日超級悶牙 搵左嫻上黎陪我 但系都系無野做ge==" 諗左好耐都吾知做咩好 最後決定玩啤牌 "come棉胎"+"鋤大D"+"潛烏龜"+搵1對對+uno 玩"come棉胎"先搞笑 玩左差吾多半個中先玩得1鋪 玩到6點幾我都要換3出去 約左牙叔出元朗食壽c haha" 遲到tim 都幾好食bo 但系好貴@@" 食完去左三聯睇書 好想買 但系好窮無$買><" 牙嬸買左本eng ge俾我 我都覺得個本野幾有用 所以我都無吾要~~
今日12點半起左身 即刻正野落街食飯 跟著要去做義工 賣樂施米 $20一包[[細細包]] 邊有人買ga==" 寧願去賣旗 呢d都多人買d 又勁熱勁哂wo 熱到傻 企左甘耐都系賣左1包 另外有個就俾$吾要米 後尾變左企系度同希希傾計 好似4點幾就吾賣lu 俾反d箱個議員 閃人~~ 同希希,,嫻,,揚去左個公園仔坐 點知坐坐下有3隻狗黎左wo 嚇到我丫==" 佢地仲要系度玩野 叫d狗過黎 搞左1陣就反左home 好熱牙..............32度牙!!!!!! |
| 刊登時間:2007-05-25 06:55 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 46 | »
|