| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
| 2007-03-12 |
今日又回復返考mock ge日子.......中文ge卷3同卷5,,ok甘啦~~不過唔知做乜鬼好肚痛bo><"""
放得個陣都系得11點3左右,,諗住返屋企先啦,,芷根陪左我上去,,上到去先發現我無帶鎖匙=.="""好無奈甘落返去搵v神佢地,,話去大班粥啦,,去到坐低先知原來無人諗住食野=.=""sky諗住閃人,,但系好似好衰甘,,都系坐返低,,後尾得v神食左碗粥,,傾左一陣就走人啦,,去左m記,,坐左陣話去大快活,,過到去......又無食到甘過返m記=.=""溫到2點幾先食野,,m記,,之後.....好魚皮 無耐就返左home,,諗住訓覺ga ma....點知返到黎先知牙ma黎左,,無得訓=.=...玩左一陣電腦就去左溫phy lu,,系米好乖女呢~~哈哈
有無人知67363192系邊個牙??????????????
|
| 刊登時間:2007-03-12 09:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 11 日 星期日  |
| 2007-03-11 |
今日屋企得返我一個咋,,12點自己醒左,,傻下傻下甘,,haha~~出左去開電腦,開電視,,開燈"好似黑媽媽甘".....跟著又開歌,,開到大大聲 無人理....幾好牙^^睇左一陣叮飯食,,不過唔知點解唔多想食bo,,食左勁少><""之後諗住溫書啦,,但系電腦ge吸引力真系太大啦......都系無溫到,,周圍甘野睇,,有個MV睇到我流左2滴眼淚wo 4點幾就好乖女甘落街買聽朝早餐,,好凍>﹏<""而家溫下書先~~haha"
而家系20:20,,岩岩諗住溫書,,點知都系無溫到,,完全無心機牙,,唔想溫牙!!!!!!黠算好牙.......><"" 丫,,今晚有得睇"大話妹"啦,,一定要睇牙^^ |
| 刊登時間:2007-03-11 06:00 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 10 日 星期六  |
| 2007-03-10 |
今日.....本來諗住可以一路訓ga ma,,可惜...事與願違=.=""11點3就俾人打黎嘈醒左><""繼續訓過啦甘,,12點半自己彈左起身,,一坐身就系甘sd sms,,搞左一陣就刷牙洗面換3出去溫書....
今日溫左phy ge熱學同波動學,,唉....希望到時都記得啦[[不過我驚聽日一訓醒已經唔記得=.=""]]去左kfc度溫,,成就坐左系個度,,好似好衰甘,,又唔系食野bo,,中途有個小朋友好搞笑,,但系俾佢打左一下=.=""好彩打唔中姐~~之後差唔多7點,,決定幫親下kfc,,系米好好呢~~~~~~食完走人,,行街,,睇玩具,,哈哈哈""芷棋牙芷棋@@坐左陣就返歸啦,,系樓下撞到劉德bo,,唉也...做乜今晚d小販唔開檔ga,,唔系我米有糖水食囉><"""返到黎即刻唔想再講野.......而家12:20,,聽歌,,msn中,,同.....打日記囉 |
| 刊登時間:2007-03-11 12:21 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | »
|