| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 7 日 星期六  |
| 2007-04-07 |
大結局la大結局la~~~咩大結局??米就系"大話妹"囉@@真系好好睇牙!!!唉.....甘快就做完.....搞錯~~ ><"" 我想要哂裡面d插曲牙!!!!!!!!!!!!! help~~~~~~~~
呢幾日都吾知做過d咩甘,,溫書!?溫得勁少囉..........而家反而想反反學,,起碼吾會好似而家日日甘系屋企吾知做咩,,哂哂d時間.......
唉.....諗緊好吾好追反最最基本個d chem好......我驚遲d會後悔無盡到力.....點算好呢??但系又驚學反個d無用,,甘基本ge野.....都吾系會考ge野黎......
|
| 刊登時間:2007-04-07 11:22 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 3 日 星期二  |
| 2007-04-03 |
呼~~今日好凍牙@.@琴晚早左訓,,好似點幾訓左lu,,今朝8點就起身,,返學校補phy,,9點半—12點幾,,好似明左d野bo""去左盈x食飯,,凍冰冰行甘遠路=="食完上左曉燕屋企打機,,haha""搞到我打上癮tim.......3點幾4點返返學校補a-math,,點知................個牙sir無返,,成堂系度吹水,,夠中就走人返屋企,,系呢個時候,,我當然系去覺覺豬啦~~哈哈""zZZ................ |
| 刊登時間:2007-04-03 09:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 2 日 星期一  |
| 2007-04-02 |
琴晚.....3點幾先訓,,今朝訓到12點先起身,,一起身仲以為系夜晚=="成屋黑媽媽@@1個人都無,,仲要突然間落好大雨tim 以我甘怕黑ge人當然系即刻開哂d燈啦~~日日系甘都幾大獲,,d電費都幾貴下""食左個飯盒就開電腦.....真系想溫書ga,,但系次次溫吾成,,"閉家火"la.....phy25號就要考,,都未溫過.......唔記得幾點就落左去搵芷棋佢地,,同埋去拎返d相,,系m記坐左陣就返歸lu |
| 刊登時間:2007-04-02 06:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | »
|