| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 25 日 星期日  |
| 2007-03-25 |
琴日9點半就返左SCHOOL考ORAL,,1分中個個死左@@唔理啦~~之後同左芷棋出左市中心,,買野""2條友無啦啦SHORT左^^"超低能...勁搞笑...行完都系得點幾中,,就去左佢屋企睇碟,,再次傻了~~4點9走左搵我牙E,,睇戲--->[[沉默的羔羊前傳之揭開罪幕]]都幾好睇牙!!!!不過有D鏡頭核突左D....無望到,,睇完就去左食壽司,,不過.......等左成個幾中先有得食=.=""餓死人LA~~10點幾返屋企...11點半就上左BED訓LU
今日7點就起左身,,出去拜山,,系GA車度勁zZZ.....落左車先大獲><""要行上去,,腳都抽筋牙@@行個條勁斜GE斜路 系我同姑姐行到氣咳GE時候,,我個"好"細佬竟然對住我地話:你地行快D啦!!! =.=""佢好似完全唔累甘,,痴線GA~~真系俾佢激死!!!!上到去搞左一陣就開始拜LA,,12點幾搞掂,,去左我牙叔度,,叫PIZZA食,,正牙!!!!!琴晚食壽司,,今日食PIZZA~~xD"""食完佢地系度吹水,,我就眼訓到坐左系SOFA度合眼訓@@""好彩過左陣就有得走人LA,,系GA車度又勁訓,,中左幾次><""仲有個細路系甘嘈......返到黎又精神左,,無訓開電腦,,而家系6:38,,唉""快D到10點LA,,我要睇大話妹牙!!!!!!
|
| 刊登時間:2007-03-25 06:39 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 23 日 星期五  |
| 2007-03-23 |
今日......好似無甘辛苦lu~~唉....快d無事啦><""不過都仲系要慢慢行,,
今日做過d乜呢???好似咩都唔記得哂甘""失左憶!?haha~~丫,,記得CHEM堂囉,,系度玩數獨,,哈哈,,芷棋俾牙sir話牙 lunch同泰山sir出左去食,,大快活,,佢請,,正@@食下講下就返左學校,,e~~a-math轉左bio bo,,ha~~突然間好掛住d a-math tim,,eng堂.......要test paper1a,,開頭笑死我地,,好搞笑""之後做做下已經唔多想做,,第3篇好似好多無做到*****返左課室諗住影相,,無影到,,仲俾人正到我又好鬼痛=.=""落左操場玩左陣&影相,,就返左屋企啦
唉......聽日.......唔想返牙!!!!!!!!!!!!!!! |
| 刊登時間:2007-03-23 05:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
| 2007-03-19 |
今朝起身唔知無咩心機甘,,一路返到黎都無咩講過野""仲要行行下樓梯俾人串><""今日成日都系派返d mock卷,,唉........ 好差牙!!!!!!!其實都唔多開心,,但系都無辦法啦.....lunch就已經玩到傻左,,入到廁所都玩一餐,,矮矮地~~wa~~好耐無試過放3點半啦^^"哈哈,,去左m記食野,,有人傻ga!!!!!個妹食緊個包都拍我背隻,,好彩我無 返哂出黎姐,,哈哈""我會記住的,,kaka,,你死啦哥哥~~食完就返左屋企lu |
| 刊登時間:2007-03-19 09:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | »
|