| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 20 日 星期日  |
| 2007-05-20 |
岩岩食飯個陣 同老豆講起琴日搭"粒"個陣 有個bb女望著我 仲叫我"姐姐" 真系好鬼得意 又講我講byebye 佢話我其實都幾得小朋友中意 好多時都有好多bb撩我玩 又中意"痴"住我 佢叫我去做幼稚園wo 實好岩我做 haha 我講笑甘問佢"我去做校工牙!?" 其實諗諗下做個d都好^^"可以成日對住d bb~~
|
| 刊登時間:2007-05-20 09:18 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 19 日 星期六  |
| "知豬俠3" |
今日.....本來諗住大覺訓 點知12點半1個電話打黎嘈醒左==" 棋姐叫人出黎睇戲 haha~~ 吾黎吾得啦*** 拿拿臨食飯正野出去 陰公...好似食素甘==" 臭匡~~又系我等你啦~~失敗 !! 去到戲院見到得棋姐1個 原來joejoe去錯地方 哈哈,,又1個失敗 !! 決定睇"知豬俠3" 匡哥又請食野 哈" 入到去益左joejoe 同左邊個令女坐 xD"" 套野有時幾搞笑 都幾好睇丫 睇完諗住去廁所 無啦啦變左傷殘人士@@" 去傷殘人士廁所 1出戲院就見到肥揚 又落勁大雨 同棋姐1齊"擔姐"都幾........ 行左去市中心諗住交表 點知人地吾收bo 最後行黎行去 又企系度傾計 7點到就搭巴士反歸
唉......好吾開心囉.......有人反口吾陪我wo !! |
| 刊登時間:2007-05-19 09:32 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 18 日 星期五  |
| 搵工 |
今日出左元朗搵工 同joejoe + 臭匡 行左好耐 去左冒險樂園拎左張表 同佢地1齊填左張7仔 零食物語個度臭匡幫我問 行哂個陣5點幾 去左買野食 點知...... 突然間落好雨wo 淋濕哂><" 傻ga !! 第1次淋到甘陰公==" 搞到對鞋要扔 ha""都好ge~~ 俾我有藉口買過對 kaka....... |
| 刊登時間:2007-05-18 09:35 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 46 | »
|