| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 23 日 星期三  |
| 朗豪坊之男廁溝仔 |
今日同芷棋出左mk買3 12點幾出去 我架58x爬佢架60x頭 kaka~ 行行行........ 行到傻 最記得系棋姐去買"物" 俾佢笑死 走去問人有無高筒個d 點知個個人又吾知佢想要咩 我再話"最普通個d牙" 個人都好似仲未想知佢要邊隻 佢問反轉頭 棋姐又吾知講左d咩出黎wo 我先再話"著波鞋個d..." ==" 之後繼續行 睇3睇鞋 最後買左2件3+1條褲+1對鞋 行到背隻都痛@@" 去左食野 1串勁辣ge魚旦+豬古力雞蛋仔 辣死我牙><"系甘飲水 不過包雞蛋仔要成10蚊==" 之後去埋朗豪坊 哈哈哈......"戲玉"黎啦~~ [[芷棋咋]] 諗住行到甘上下甘累 搵左個位坐 坐到6點到諗住走人 走之前去廁所先~ 出反黎個陣見到個.....男仔 好慘甘搵廁所wo 芷棋呢~~就......好好心甘......同個男仔講"廁所系個邊" 男仔不知幾甘感激佢 xD"" 仲大大聲甘話"感激不盡" 笑死我地~~ 之後......我地就學識左1樣野 : 溝仔系需要時間ga !! 哈哈哈...... 搭車反屋企 隔離坐左個又吾算令仔 但系都算有少少型ge 少少甘啦~~haha"" 反到黎都即刻去食飯lu 之後個d吾打啦 因為......我而家要睇電視^^"睇埋個少少先
|
| 刊登時間:2007-05-23 10:26 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 22 日 星期二  |
| 2007-05-22 |
今日本來同芷棋出mk買3 ga 點知.........落雨wo==" 討厭 !! 吾通連個天都吾中意我!? haha~~ 聽日先出 12點幾起左身 食埋個飯盒去左匡home睇碟 睇 "28日後" 同 "死神再3來了" 都幾好睇ge 不過就......核突左d囉><" 佢地又系度衰野==" 差吾多6點就走lu 匡爸爸反來了~~ 反到黎又系無野做@@"............ |
| 刊登時間:2007-05-22 09:15 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 22 日 星期二  |
| 2007-05-22 |
今朝出左去碼頭填表 "診所助護" 我諗多數都吾得 之後反左吉島等珊珊 去食野 但系又吾多想食wo==" 行下睇下野甘 甘就差吾多5點lu 搭車反良景 一落車就見到棋姐 @@" 等埋匡,,牙娃 我同臭匡去搵joejoe 棋姐佢地就去考oral 等左joejoe半個中到 落左天水圍行 仲去左體育館坐 [[等夠中]] 2個夾住我坐 仲系度講衰野==" 傻ga..... 最後搵系芷棋佢地去食飯 1路食1路好搞笑 ha~ 9點幾反屋企lu 我要睇電視~~xD"" |
| 刊登時間:2007-05-22 01:09 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 46 | »
|