Crystal 豬 ﹏ * Blog
 
 機會可以走過路過經過,可是不要錯過!
 
crystal_0720
暱稱: crystal
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-02
2008-10-29
2008-10-22
2008-10-05
2008-09-07
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ar恩
Debbie
Ella
Hei
James
Jennifer
Joe
Kathy
LuLu
Peony
Ray
Sandy
Victor
Vincent
Vivian
Winnie
Zoe
蘇銀
牙匡
牙嫻
肥揚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 516
今日人氣: 19
累積人氣: 9427
2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


2007-05-17

     琴日出左去溜冰   嚇屎我>_<"   不過有進步ga~~haha    溜完之後手手腳腳都好鬼痛=="          今日同嫻出左天水圍搵野做   點知1系請左人   1系就要18以上   有工作經驗    搞錯@@"    行到腳都斷   又系甘行錯路wo    傻的 !! 之後同嫻落反市中心行   買左d野反反良景lu   上左我屋企諗住打機   點知個製short左無得打><"    7點到佢就走左lu        食飯個陣超多fly蟻wo    1路食飯1路系甘打    有隻仲走左上我隻手到tim@@"好核突..........

刊登時間:2007-05-17 09:32 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


勁happy牙~~xD""

        琴日終於考哂啦~~~yaya~~~

琴日考完之後就出左新墟唱k   玩到好似傻左甘   2點幾就cut左lu   搭車落元朗   落左機鋪玩   joejoe好man牙~~~~ 哈哈哈哈   行商場   ya~~哥哥扭反隻"豆腐"俾我   仲要系我想要個隻^^"happy~thx牙    之後諗住去食壽c   但系間野無開wo><""好想食ga ma !! 吾製牙.....你地1定要陪過我食牙 !! 諗住去韓舍食   但系要等到9點半bo   去左百佳兜圈   買左少少野食   到有位有得食個陣系度玩   到人地就黎要收鋪個陣仲食緊   haha   仲系度諗點將d野食收收埋埋走人   後尾反而系人地同我地講要收鋪 o_o"    個陣都成12點lu   拿拿臨去搭輕鐵反左siu麟   再去左青山灣玩   玩埋d小學生玩ge野""   已經開始眼訓啦.....   3點幾再行去黃金海岸   去到過左陣個個都想訓覺   但系我有個甘正ge人肉枕頭都訓吾到=="俾臭匡d豬叫聲嘈住    人地超級舒服ga ma><""同joejoe,,肥揚吹水   哈哈哈.....   5點幾個天開始光lu   叫醒芷棋    個個都俾佢坤左   完全吾覺個太陽出過黎=="只系見到1座名叫"日出山"ge山漸漸呈現系我地眼前........   本來諗住去飲茶   但系個個都吾想食野住   最後各自反歸    等車個陣佢地都吾放過任何1個訓覺ge機會   haha""   上車都系1樣    反到home又無得沖涼洗頭住   搞到無得訓@@"    叫老豆落街食早餐   8點中落去   見到d新會ge反學    大快活變左大班粥    真系食粥   食完閃人先   反屋企訓覺   訓訓下無啦啦醒左   以為系12點幾   原來已經系5點幾=="   搞左好耐先肯起身  xD"  過左一陣食飯&玩電腦   唉..........好悶牙.....    好想反反去琴日tim...玩得甘happy     真系好難得.....我可以玩通頂.....     幾時先可以再有呢個機會??????????????????    我1定會記住我地呢日出黎玩ge野ga !!     聽日又出去玩lu   期待中...........

刊登時間:2007-05-16 12:38 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


2007-05-11

wa~wa~wa~今日1起身好辛苦牙><"系甘打克次.....都無停過甘ge.....邊個咒我

3點9反學校***1落到去就見到臭joe,,haha~~肯定系等我啦  xD""" 等埋芷棋就上去補課,,a-math,,撞到d牙sir,,傾左陣,,入到去補變左同牙joe系度玩同傾計,,真系衰~~搞到我做吾到數~~haha.......見到個牙sir都幾無奈,,但系佢又真系廢左少少......好似好衰......但系事實......問佢野佢答得勁吾肯定,,好似問反我轉頭甘==""做咩吾系上次個個牙sir ga!!!!!!  聽日好似又系對住佢==""

放左個陣,,臭joe好似好慘甘~~@@"  系丫 !!! 哥哥你丫 !!! 吾好成日凝住好似有野甘啦,,你吾會好暗病ge !!!!^^" 放心啦~~無事ge"""

                          唉...........好似傷風tim

刊登時間:2007-05-11 07:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]