| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
| 2007-03-17 |
今日系考完mock之後ge第1日,,話就話輕鬆左ge,,不過遲d要應付ge系會考><""
今日我地4個終於又一齊出黎玩啦,,好開心牙/\/\""只要我地一齊玩就咩都可以笑一餐,,好似傻左甘@@2個男仔1點左右就黎左我樓下等我,,去ok買左個包就上車出去,,系ga車度系甘俾人撞=.=""好想撞返佢....之後芷棋又話唔好甘早出,,haha~~我地去左搵佢,,等佢甘耐我地系出面玩足甘耐,,成鬼日俾臭joe玩><""wawawa~~令女出黎啦,,原來入面都聽到我地系出面嘈ga,,哈哈""影貼紙相,,正左好耐,,不過都幾ok ga,,我地齊哂4個ge貼紙相真系好難得ga,,kaka"" [[你地3個成日話等我走左之後再去影過,,好衰牙你地!!!!!!! ]]影ge途中俾個男人嚇死我><""行左一陣去左瑪頭,,話睇stephy,,點知我唔知做乜鬼,,好想好想嘔,,嘴唇即時變白,,辛苦inG,,食左2粒糖好返好多,,嘴唇即時變紅=.=""仲俾芷棋串....系KFC影相,,好搞笑,,都唔知做咩無啦啦影D甘ge相,,haha,,影完去左公園,,哥哥即時=森美&鄭中基 笑死左!!!!!玩左陣就走lu,,返屋企食飯,,乖女呢~~老豆已經買左我"送",,無得唔返,,返到黎就唔知做咩鬼頭痛wo,,想嘔就無咩啦,,而家系11:40分,,好悶牙,,你地就仲玩緊.....嗚.......唔製牙.....系wo,,joejoe,,你話過遲d再陪我地2個妹玩ga,,唔好反口牙!!!!!!
|
| 刊登時間:2007-03-17 11:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
| 2007-03-15 |
琴日無打到tim,,haha~~唔緊要啦可~~/\/\
今日考chem,,開考半粒中就訓左,,訓到收卷,,mc仲快tim,,做左5個字就訓左=.=""2份都系亂甘做,,睇下遲d派卷幾多分先,,哈哈..........放左去左盈x食,,坐左張搖下搖下ge"登",,hehe~~同芷棋系度玩野,,食完就返左良景溫書,,我諗而家m記d人都認得我地tim啦@@溫phy,,好累呢><""v神就系度搞破壞,,俾佢笑死~~無幾耐佢走左,,我地米繼續溫囉,,wawawa"""傻的,,愈來愈累,,簡直想死牙!!!!!!!!終於搞掂哂5本書D野啦[[聽日記唔記得....就聽日先算啦]]牙ma黎左食飯,,返到黎頂唔順,,坐左系度訓左幾個字,,就俾人叫醒左食飯,,食飯個陣好似暈下暈下甘=.=""坐唔穩....今日問我做咩唔捐血ge人而家知點解啦==""食完牙ma就走左,,我米用陣電腦先囉,,等陣先再溫過..... |
| 刊登時間:2007-03-15 09:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 13 日 星期二  |
| 2007-03-13 |
今日份eng都唔知叫識定唔識=.=""唔理啦.....""放左都系得個10點幾,,又系去左m記坐,,傾野,,再去左盈x食lunch,,系度傾計,,由精神變左眼訓+呆呆地,,先至行返去良景溫書,,又系溫phy,,想死><""不過都明左好多ge,,5點幾諗住走個陣見到詹sir,,叫停佢問phy,,哈哈,,佢一定好開心啦,,見到我第1次問佢野^^跟著同芷棋一齊搭車.....其實.....系我要去搵牙e拎相機@@去到搞左一陣就走左lu~~返到黎先恐怖牙><""話說我好似平時甘等"粒"&搭"粒"啦,,都未有野ge,,入"粒"之後.....開到2下ge關門聲,,甘左"粒",,等左幾秒變左無甘,,再甘過啦,,到左19樓有個女人要出,,通常我都會甘住關門個製ga ma[[可以快d關門]],,點知原來度門無開哂個bo,,個女人都系攝出去,,嚇死我以為夾到佢,,"粒"入面仲有我同另一個男人,,佢俾部"粒"fly左佢個層,,甘我同佢2個就系度講做咩事啦,,個陣勁驚會困"粒",,講講下到我個層啦bo,,我就梗系想快d出去啦,,我驚到甘,,點知........今次度門開一半都無,,開得個dd,,想攝都攝唔到=.=""我驚到即刻叫左出黎""牙...我點出牙...!?""個男人見我甘即刻幫我推返開度門,,嚇到我即刻走左出去,,一路行返入屋隻手都系甘震><""傻的!!!勁驚!!!! |
| 刊登時間:2007-03-13 11:31 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | »
|