| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 2 日 星期三  |
| 2007-05-02 |
前幾日考左chin卷1,2,3,5......作文好彩無選"檸檬茶"姐@@"其他個d都ok ge~~今日考chem,,最屎ge1科==""甘就系梗系衰得ga啦,,不過......我諗我算盡左力ga啦掛......起碼我肯去學反少少野先丫......1路做份卷1路打喊露=]] 考完同左佢地去食飯,,都算多人bo,,有芷棋la...sky la...vincent la...達達la...kenny la....匡la...揚la...去左盈豐食,,吾知點解好中意聽佢地傾計,,成日都好搞笑""雖然有時有d兒童不宜﹏**系個度坐左,,好耐好似2點幾就走lu,,反到屋企又系去左訓,,超級眼訓@@"訓到岩岩7點幾先起身食飯
慘la.....間屋吾知做乜鬼好多蟻牙,,,好核突牙>_<""仲走左落我隻手tim.....
|
| 刊登時間:2007-05-02 11:00 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
| 2007-04-25 |
今日系仁濟二中考phy 琴晚驚到訓吾到 系床度碌左成個幾2個中先訓到 牙哥仲問我做咩事=="" 周圍sd sms俾人問人訓左未 連iverson都sd埋@@" 今朝6點3就起左身 系甘打克次搞到2隻眼紅哂+標眼水><"" 落到街撞到駿成,,,郭挀豪,,,安,,,仲撞埋梓傑tim 全男班 去到等芷棋 企左1陣入左去 愈企愈驚 一睇到份卷已經好鬼驚 開始做仲驚 好似愈做愈吾掂 唉......... 考完第1節已經想死.... mc仲難><" 好多都系撞 姐系又死得......... 考完個陣直情吾想講野 勁down wo!!! 去左安定食飯 食完諗住走人 最衰芷棋要我地陪佢 搞到我同匡反到黎ge時候落雨反吾到 反到上去即刻去左訓 累到死牙@@"" 食飯個陣老豆問今日難吾難 我都吾識答佢 最後答佢對我黎講難 2個就無再講野 我話左俾佢知我驚連合格都無 佢無出到聲 個陣真系好想喊....... 之後同芷棋講講下都系忍吾住入左廁所..... 不過都好多謝你地系甘安慰我 其實經過你地講完之後真系好左好多ga thz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| 刊登時間:2007-04-26 12:27 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 9 日 星期一  |
| 2007-04-09 |
今日....出左市中心溫書,,但系呢!!!!就無1個人話過俾我知系1點!!!!!我問幾點ge時候就話未知,,到傾好喇,,又無人話我知!!!!!個陣真系嬲到爆!!!!!! 1路搭車1路俾個男人系甘望==""用d好鄙視ge眼神望著佢都仲系甘!!!!!!1路出去都撞到好多人"""開頭都系溫ge,,過左1陣已經吾系溫書,,玩game,,ha~~見到個BB女好得意牙^^"仲行得好快tim~~之後同佢地去買野,,就返歸la""" |
| 刊登時間:2007-04-09 09:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | »
|