JOEJOE今日開吾開心呢~~ 小矮人 xD"
今日我la...芷棋la...臭匡la...揚la...出左青衣bo,,點解呢??? haha""因為我地靜靜雞去探joejoe班囉~~系米好實派士呢^^"本來諗左d出埸方式ga,,最後決定由我同芷棋行先,,然後另外個2個就扮"甘岩ge",,哈哈 !! 臭joe見到我地個樣好搞笑,,嚇死未呢~~玩左一陣,,上左玩具反斗城玩,,好似變反小朋友,,haha,,影左2張相,,跟著打機打到吾捨得落去搵反joejoe食飯,,哈哈,,食大家樂,,之後佢又要去做野LU,,我地梗系.......哈,,反反上玩具反斗城玩啦~~系門口錄左2段片,,好搞笑的,,又系去左打機,,不過今次玩ge系..."拆車" xD"" 去左買包薯片食,,匡哥請,,又去左搵joejoe,,笑左一陣,,企到好累就去左M記坐,,棋姐又想撩鬼仔,,真系吾要得~~等到差吾多佢放工,,"哩埋"伏佢,,陪左佢去等車,,就到我地搭車反屋企lu
岩岩睇"同事三分親"笑死我~~ "死8婆 賣菠蘿 1蚊12個 賣剩個個自己陀"
|