| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 4 日 星期一  |
| 2007-06-04 |
又系1日好無聊ge1日=="琴晚牙哥系米無反過黎呢!?諗住開住盞燈等佢反黎,,我1點幾上左床訓,,聽收音機,,點知聽左好耐牙哥都未反wo,,甘米吾理囉,,後尾訓著左,,訓到吾知幾點,,醒左,,個廳盞燈仲系著左wo,,仲未反!?個陣都已經好夜啦,,ha""吾知盞燈系米開足成晚呢~~今朝一醒間屋已經無哂人lu....12點老豆打反黎嘈醒左我,,佢而家醒左,,知我訓緊吾會行出去聽電話,,就打去我手提 @@" 訓到2點先肯起身 xD" 又系對住部電腦.....聽左d歌系甘聽 唉......快d到星期3啦,,好悶牙 !! 本來以為今日要身體檢查,,原來老豆睇錯日期=="睇早左一個星期寫左落月曆.....
臭匡 !! kaka""你死啦,,上一篇無留言,,1杯雪糕 !!
|
| 刊登時間:2007-06-04 04:38 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
| 2007-06-03 |
今日又訓到1點幾先起身 xD" 不過吾系自願ga.....老豆一野衝入黎熄鬼左個冷氣=="無得吾起.....一出廳熱鬼死人""食完野又系對住部電腦,,正日記,,ya ya !! 終於正到首歌啦~~哈哈哈,,琴晚仲轉埋個背景,,不過臭joe話好花><"但系我又覺得幾令bo,,haha~臭匡捉走左肥揚,,搞到我正吾到個日記,, 雪糕 !! kaka.....系甘聽歌,,都吾知有咩做 @@" |
| 刊登時間:2007-06-03 06:27 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
| 2007-06-02 |
今日超級眼訓,,9點就起左,,要去建生循理會傾義工d野,,又系好悶甘坐左2個中=="12點幾走得,,去左陪sky食飯 [[同芷棋望著佢食飯]] 之後同棋姐上左我屋企食面,,1隻黑蜂ko左棋姐 xD"" 都系俾反我老豆煮 ~~ 1路1路傾計,,臭joejoe打電話玩野,,笨蛋 !! 有來電顯示ga,,haha~~ 玩左一陣,,落左去搵佢地,,得反1個!?=="去到m記坐低無耐,,突然間俾人打左塊面一下@_@" 死臭造丫~~有佢系度真系搞笑d,,佢好似全程無停過口,,哈哈.....之後開始好鬼眼訓,,都吾想傾補習d野,,叫sky吾洗黎,,走人反home,,joejoe系米肚餓得滯牙~~^^" |
| 刊登時間:2007-06-02 10:09 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 46 | »
|