| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 8 日 星期五  |
| 公仔面!?==' |
今日搵左臭joe陪我去正頭,,好早就到左市中心等佢,,ha"吾多記得點行去,,最後我米又系行到去~~臭joe~~^^"正ge時候系甘轉位,,有次起身去洗頭個陣撞到個頭=="joejoe睇"立不小生",,ha,,幾搞笑~~俾個8爪魚夾住,,好似個人吊起左甘,,俾臭joe影左張相.......終於正完lu,,坐左好似3個中,,pat pat再次痛過=="正完出黎就見到臭棋+臭匡,,咩公仔面........><"去搭車個陣見到牙be,,唉......俾牙be系甘叫......死臭棋ge好事=="
|
| 刊登時間:2007-06-08 09:20 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 7 日 星期四  |
| 2007-06-07 |
琴日都幾開心ga~~4點至6點去左天水圍打羽毛球,,打到勁累@@"塊面紅卜卜 >﹏<" 但系都幾happy ge~之後過隔離游水,,ha""玩滑梯,,拿拿拿~~我無淆底ga !! 玩玩下都吾覺已經成10點幾,,反入去沖涼換3,,俾人話wo=="關你咩事姐 !! 嘈嘈嘈....出反去搵野食,,最後都系去左7仔食杯面,,食完就搭車反歸***臭匡搭車玩野,,中途要落車扔垃圾***反到黎都系11點半,,但系無得訓住><"個頭未乾哂,,累死人牙....
今日又俾老豆嚇醒左=="過左幾分中臭匡就打俾我,ha~之後出左市中心搵佢地,,行行下得反我同芷棋,,原來智樂個邊有好多salon個bo~ha"選左1間正lu,,聽日去"" |
| 刊登時間:2007-06-07 10:21 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
| 2007-06-05 |
無無聊聊又1日.......=="11點俾臭joe個電話嘈醒左,,不過......我系吾會因為甘而吾再繼續訓ga !! kaka~~訓到1點到俾老豆"彭彭彭"拍門嚇醒,,起身落街食野=3="食m記,,坐左1陣見到細林佢地,,好尷尬@@"都吾知同吾同佢地講野好......""食完上左家興買野,,買完又系俾我拎><"重鬼死 *o* 手都斷......反到上黎又系例牌動作---開電腦 ]] on左同佢地msn左1陣,,而家又要俾老豆玩啦.....嗚....... |
| 刊登時間:2007-06-05 05:00 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 46 | »
|