| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 12 日 星期二  |
| 2007-06-12 |
琴日lunch同匡,,棋,,joe,,揚出左去燕做個間野度食,,食完一陣就去左做身體檢查@@"你地3個衰人.....搞到我血壓高=="遲d又要再量過""見e生之前都幾驚下~~好彩無乜野,,去搵反3條仔,,行行行......去左安定食左d野,,就過左蝴蝶灣搵我地班 [[因為病左無得燒]] ,,去到吾見哂d仔,,原來去哂踢波,,d女就坐系度傾計,,我同棋有時就落左沙灘坐,,有時又去左睇佢地踢波,,好似11點幾就走lu,,反到home好眼訓,,但系因為系甘打"克次",,搞到成4點幾先訓得著,,點知過1,2個中醒一次,,痴線ga!!!!!!!!!!!!!!!!!好似無訓過甘.....
今日點半落左大班粥食飯,,之後去左匡屋企睇碟,,睇埋d鬼片@o@"嚇死我,,睇完坐左陣就反左屋企
|
| 刊登時間:2007-06-12 08:49 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 10 日 星期日  |
| 2007-06-10 |
下雨天總掛念從前..........haha""但系.....掛咩好呢!?
琴晚到而家都系甘落雨,,不過好彩ge系......我琴晚無吵醒^^"琴晚都幾快訓著左,,訓到今朝11點醒左,,再訓過@@"差吾多1點ge時候,,老豆又用佢ge絕招----熄冷氣 ==" 逼我起身.....食左碗米線就玩電腦lu,,1路玩1路咳,,搞到喉嚨仲痛過琴日,,今日仲要有好多"譚"tim><"help............等陣吾知系米要過牙ma度呢?????????希望吾洗啦,,去到甘悶,,haha"" |
| 刊登時間:2007-06-10 04:20 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 9 日 星期六  |
| 2007-06-09 |
=="大獲.........到我都開始有d吾妥,,琴晚開始喉嚨痛+咳,,都吾知系米俾人傳染左tim @@" 今日仲西利左,,喉嚨10級吾舒服.......今日要去傾義工同補習d野,,9點半就起左身,,但系搞搞下就成11點先去到個度,,有個miss,,傾到1點就去左食飯,,食完又要傾補習d野啦bo @o@" 4點幾諗住反屋企,,點知落雨wo,,我個頭又吾淋得wo,,甘點算好呢!?哈,,系呢d時候梗系call救星啦,,諗住叫嫻行過黎"姐"我地,,不過最後都系吾洗lu,,見到西瓜同安,,買埋野就反左屋企~~
唉.......死啦,,今日老豆又正埋d煎炸野bo><"聽日出吾到聲都似牙....... |
| 刊登時間:2007-06-09 06:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 46 | »
|