Crystal 豬 ﹏ * Blog
 
 機會可以走過路過經過,可是不要錯過!
 
crystal_0720
暱稱: crystal
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-02
2008-10-29
2008-10-22
2008-10-05
2008-09-07
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ar恩
Debbie
Ella
Hei
James
Jennifer
Joe
Kathy
LuLu
Peony
Ray
Sandy
Victor
Vincent
Vivian
Winnie
Zoe
蘇銀
牙匡
牙嫻
肥揚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 516
今日人氣: 32
累積人氣: 9440
2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


2007-07-31

琴日系肥揚ge牛一!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!下就佢地3條仔去左動漫wo,,甘我就系home等佢地行完反黎,,甘我就出去搵佢地啦,,甘岩屋企又得反我一個wo,,米叫左嫻上黎陪我,,ha"都可以話系我陪佢ga~~~食"乜牙"糖 xD" 老豆好準時甘5點中反到黎=="焗住我個陣要出門口><"因為廢事佢又鬧我甘晏仲吾出...."落左街兜左個圈就出左市中心,,打太鼓  keke"不過次次都輸=="搞錯!!!!!!行左過置樂,,臭joejoe買野食,,黑頭買野,,就去反市中心搵棋,,join反去左食野,,食完都吾知去邊,,so又去打機,,唉......我又輸啦.......陰公!!!棋姐要轉場@@"無耐我反歸lu,,反到黎搵左嫻落黎傾計,,真系估吾到佢落得wo,,ha"0咀    傾左一陣搵埋kobe妹落黎,,點知俾人串ge=="12點走lu,,m記要打"羊"  

今朝勁吾想起身囉!!!好鬼眼訓,,琴晚又訓得吾好wo,,仲要一朝早俾人鬧wo!!!痴q線!!!!今朝要去義工個個功課輔導,,去到好悶,,又眼訓wo><"仲要俾臭棋嚇死....."傾計傾計傾計.......夠中走人   haha   反左良景,,臭匡落埋黎,,等食下午茶,,諗住上嫻度玩bb ga ma,,點知又吾得喇bo><"算...下次先^^"跟著諗住租碟睇啦,,點知又吾得wo,,唉.....所有野都系得個諗字@@"1埸歡喜1埸空    去反m記坐低傾計,,ha"原來棋姐有個絕招ga!!!!!超勁!!!!!!!!!!笑鬼死我"

刊登時間:2007-07-31 05:21 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


2007-07-29

今日10點就俾出面嘈醒左 ==" 咩事件!? 唉......出面有條"死C"訓左系度囉 ..." 事緣就甘GE....:話說當我訓得好舒服GE時候,,開始聽到有人系甘講野,,勁大聲話:喂,,你有無事牙?你系米吾舒服牙?喂喂喂....你有無事牙?...."我都吾理繼續訓LA,,到我牙哥入黎系度笑住甘同我講:喂,,出面有條友訓左系度..."以我甘有好奇心GE梗系第1時間彈起身出去睇下GA啦,,HAHA,,一望 @@" WA.....條友訓得好舒服牙!!!!甘又系,,走廊甘涼爽,,不知幾通風  xD"真系識"簡"位訓!!!有咩事都吾怕,,因為防火門就系隔離  哈哈哈哈......  住左系度甘耐都系第1次1朝早有條友訓左系我門口出面 ==" 識ge都好心d俾佢入黎訓丫~~點知都吾識ge +++ call左d看更上黎,,我老豆話條友maybe啪丸+飲酒,,看更就話嗅到佢有陣酒氣,,跟著仲搞笑,,2個看更系甘問佢野,,佢屋企系邊,,知吾知自己系邊個d甘啦,,佢有反應個wo,,但系都無咩應過佢地,,哈,,梗系啦,,訓得甘舒服,,仲要轉pose繼續訓,,後尾我反左入房一陣再出反黎,,我問老豆佢醒左未,,佢又吾知聽乜,,話我:wa...乜你甘衰ga@@"原來聽到我問佢條友死左未=="後尾打埋999,,d police都ok勁,,叫左佢一陣就醒左,,police同佢講:不如我同你反屋企好無牙?佢又識答好個wo,,之後個d就吾知啦,,我即刻走反入房,,到我繼續訓,,呵呵~~以為今日要過牙ma度,,點知後尾又吾過啦bo,,食完野系度睇多拉a夢,,好搞笑__]]

刊登時間:2007-07-29 04:42 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


2007-07-26

今日去左打golf +++ 熱死 /_\" 不過我都打得ok ga,,haha"好似得2,,3次打空氣,,之後個d都打到  [[ 算系甘ga啦,,第1次玩咋 ]] 哂到對鞋勁熱,,好似著住對著左火ge鞋甘><"   打打下玩nds,,俾$18入去打機  xD" 坐到5點走人,,去左M記    匡哥請食野  ya~~ 辛苦搵來志在食丫ma !!!  去左蝴蝶打機   不過吾系我,,系睇佢地打@@" 之後又夠中反歸lu~~

刊登時間:2007-07-26 09:22 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]