| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 8 日 星期日  |
| 2007-07-08 |
今日.....諗住同嫻出元朗行ge,,點知當我地去到siu康ge時候.....電話響,,棋姐話悶,,甘就俾佢叫左去佢屋企,,上到佢度睇反謝師宴d相,,先知原來有d佢無個bo@@"之後叫埋佢媽媽打牌=="不過吾玩錢,,鬥快食糊,,哈哈哈,,玩玩下覺得好無聊,,就玩fly行棋,,超得意牙佢d棋,,真系fly機黎ga~~haha,,玩極都玩吾完,,索性吾玩lu""終於見到牙be啦,,不過死人李芷棋系度教佢講....... 今晚有蟹食,,正!!!!!
|
| 刊登時間:2007-07-08 08:43 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 6 日 星期五  |
| 睇碟 |
今日2點就搭車去牙e度,,諗住叫佢幫我正反d相然後sd反俾我,,點知佢吾識bo><"等到今晚先有,,坐左1個中到就走lu,,搭車反良景,,上左嫻度睇碟,,ok搞笑丫,,傾下計甘就走左lu,,反到屋企又吾知做咩,,傾下電話甘就夠中食飯.... |
| 刊登時間:2007-07-06 07:28 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 5 日 星期四  |
| 謝師宴 xD" |
琴日系謝師宴lu~~去到個陣已經好多人,,坐低食左d野,,就出左去影相,,影影影.......影到人地叫我地走,,個個都好令牙~~之後陪嫻去左搭車,,再行左去鐘樓個陣影,,隻腳痛到想死=="12點就走lu,,行去搭車,,點解你地仲快過我地ga!?=="上到車玩下笑下又靜哂~~haha"去到市中心落剩4個,,安送我反屋企,,燊就同希,,行行下俾隻蟑螂嚇死=="反到黎都系點幾,,搞埋d野就訓覺啦,,累鬼死!!!!!!! |
| 刊登時間:2007-07-05 02:38 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 46 | »
|