| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
| 2007-12-22 |
琴日新會open day
下就反左去,,一反到去俾Hevin叫住左,,俾佢拉左我入DT室
Roy一入到黎就串我=="又叫我坐系個張吾知咩椅度,,傻的
拉左Hevin陪我上hall搵Joe同揚
但系上到去吾見佢地囉....=="呃我
見到Miss Wong,,佢話容仔肥左,,但我瘦左@@"
搵反佢2個之後去行同玩,,好叻囉我..win左個相簿,,臭Joe仲話我win吾到,,呵呵~~~
同芷棋上Hall,,睇細林表演
之後落反操場hea,,聽到一個好想死既野囉=="
吾好玩野啦大佬......Help~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
so銀同Jimmy系甘講....痴線架......><"
仲要一擰轉頭.....
同陳sir傾左2句,,又上反hall睇表演,,睇到我勁想笑囉 xp
最後同詹sir傾左一陣,,佢開頭竟然吾信我真系想反黎搵佢....傷心.....
不過其實我都覺得好吾好意思,,hahahahaha 次次反去都系2手空空
今次反去雖然好似無無聊聊甘,,但系吾知點解見反D miss牙sir好開心 ^^"
不過我有個感覺...就系新會好似間小學,,d初中好似愈來愈矮甘....hahahahahahahahaha
同佢地去左買野&系大快活坐左陣,,跟著去左搵嫻,,陪左佢一陣就反屋企lu
夜晚問左LuLu點正曲奇
點知....都吾知叫成功定失敗...頭個盤真系笑死囉...一餅曲奇,,不是一塊塊的 哈哈哈.....
之後個d就好左好多,,仲無甘甜tim
正到我成2點囉@@"即刻訓覺
今朝10點就起左身,,超難得,,因為要幫手拜神
不停打喊露 ><" 牙ma問我d餅系米我正,,我吾敢認so話系買,,因為我覺得好吾店囉 ha
但系俾老豆踢爆我,,點知牙ma話好食,,都吾知系哄我定真既......
哈哈,,我會再接再厲既!
同牙ma & 老豆落街食lunch,,再拎埋d餅餅俾嫻,,你吾好再吾開心啦!!!!!!!!!
而家系3點3,,一個人都未黎,,牙ma又反左屋企先
唉......好掛住BB牙 ><" 幾時先可以見到你牙.... 不過今晚桓桓可能黎,,甘就算啦 xD
無野做.....好悶.....
|
| 刊登時間:2007-12-22 03:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
| 2007-12-20 |
今日系今年反學既最後一日
好開心牙,,一朝早就收到張聖誕卡,,Peony的
上完第1堂就即刻去test eng,,寫e-mail,,好快做完,,早走
系出面成班女仔同Henry Sir系度傾計
好搞笑,,Billy Sir仲要行過tim
但系吾知做咩個肚開始痛...........愈來愈痛
落左canteen坐
LuLu正左曲奇請我地食
Jennifer買左好得意既糖糖,,一人一包
Peony玩抽獎,,我中左Winnie個份 xD" 系一個winnie the pooh頭既電話繩
之後出左去食野,,但系痛到食吾落,,痛到簡直想喊,,打包左個包走,,$23一杯熱檸茶+包 ==" 仲食左Kathy粒藥
反去上堂,,完全無聽過,,因為已經痛到咩都吾想理.......好辛苦......
跟著仲要key skill,,Kathy陪我一齊上,,無咩驚既感覺,,因為痛既感覺已經蓋過左驚既感覺
講得ok牙,,我自己都覺得吾錯吾錯 xp
Miss話我地5個吾止做到要做既野,,仲要做得好好tim,,個陣超開心 [[第1次講野甘成功 @@" ]]
再繼續上埋e-commerce ,,3班人得反1班都吾夠囉,,所以都系變左傾計,,我就繼續扒系度 ><"
3點半搞店哂.....今年既最後一堂
落左花園個邊坐,,佢地影相,,傻的,,笑死左
再轉左去canteen坐,,又傾計又影相
5點幾就走lu,,但系去到車站都玩左一輪
真系好中意同你地一齊,,無時無刻都系笑笑笑笑笑.........
多謝LuLu d曲奇 !! 我食左啦,,真系好好好食牙 !! ^^"
多謝Jennifer d糖 !!
多謝Peony張卡同電話繩 !!
仲有牙,,我無咩事啦,,搞到你地甘擔心我tim.....
真系吾好意思 + thx !!!!! 
我曾經同自己講過....我再見到你都吾可以再避開你,,不論系眼神定系咩....
但系點解一見到你,,我都做吾到....
我真系好想見到你架,,但系見到你,,我就會好辛苦
究竟算系點......點解你吾決絕d同我劃清界線....點解你吾講清楚牙
甘樣我就吾會再俾希望自己
等我可以死心
究竟....系你系度折磨緊我定系我自己折磨自己!?
我真系好吾開心..................
今日真系咩心情都有哂! |
| 刊登時間:2007-12-20 10:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
| 2007-12-17 |
上電腦堂,,教我地正個個web page,,又要分組 @@"
之後上煮野食堂
[[天婦羅]] 正得好輕鬆
今堂吾知做咩好搞笑
俾Henry Sir 笑死左
成堂嘻嘻哈哈甘過
James個d成日拎藉口黎食我地d野
食就食啦 講甘多野 xD
總之幾開心啦
之後諗上吾上普通話堂
其實吾系幾想上,,但又搵吾到Miss
同Jennifer勁傾計,,搵到一個傾計好地方
好希望Jennifer講既野可以系真.........
Victor佢地扮行過偷聽我地講野 無奈"""""" 仲要俾人圍tim
夠中上堂,,Miss話左幾句上次無考試個d人
好搞笑,,Victor將廣東話同普通話一齊講
半個中左右走得
同Winnie & Jennifer & Peony 同去左canteen傾計
4點幾反屋企
去拎反條裙,,行到商場撞到李Sir
同佢傾左一陣,,佢又系以為我反工 ><"
佢話睇我個樣都似系酒店d人 hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
反到屋企勁眼訓........
今晚同聽日又要溫書,,又要預備key skill
勁驚囉.........星期3 + 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間:2007-12-17 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 46 | »
|