Crystal 豬 ﹏ * Blog
 
 機會可以走過路過經過,可是不要錯過!
 
crystal_0720
暱稱: crystal
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-02
2008-10-29
2008-10-22
2008-10-05
2008-09-07
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ar恩
Debbie
Ella
Hei
James
Jennifer
Joe
Kathy
LuLu
Peony
Ray
Sandy
Victor
Vincent
Vivian
Winnie
Zoe
蘇銀
牙匡
牙嫻
肥揚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 516
今日人氣: 2
累積人氣: 9410
2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


2007-12-22

琴日新會open day

下就反左去,,一反到去俾Hevin叫住左,,俾佢拉左我入DT室

Roy一入到黎就串我=="又叫我坐系個張吾知咩椅度,,傻的

拉左Hevin陪我上hall搵Joe同揚

但系上到去吾見佢地囉....=="呃我

見到Miss Wong,,佢話容仔肥左,,但我瘦左@@"

搵反佢2個之後去行同玩,,好叻囉我..win左個相簿,,臭Joe仲話我win吾到,,呵呵~~~

同芷棋上Hall,,睇細林表演

之後落反操場hea,,聽到一個好想死既野囉=="

吾好玩野啦大佬......Help~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

so銀同Jimmy系甘講....痴線架......><"

仲要一擰轉頭.....

同陳sir傾左2句,,又上反hall睇表演,,睇到我勁想笑囉   xp

最後同詹sir傾左一陣,,佢開頭竟然吾信我真系想反黎搵佢....傷心.....

不過其實我都覺得好吾好意思,,hahahahaha    次次反去都系2手空空

今次反去雖然好似無無聊聊甘,,但系吾知點解見反D miss牙sir好開心 ^^"

不過我有個感覺...就系新會好似間小學,,d初中好似愈來愈矮甘....hahahahahahahahaha

同佢地去左買野&系大快活坐左陣,,跟著去左搵嫻,,陪左佢一陣就反屋企lu

夜晚問左LuLu點正曲奇

點知....都吾知叫成功定失敗...頭個盤真系笑死囉...一餅曲奇,,不是一塊塊的  哈哈哈.....

之後個d就好左好多,,仲無甘甜tim

正到我成2點囉@@"即刻訓覺

今朝10點就起左身,,超難得,,因為要幫手拜神

不停打喊露 ><" 牙ma問我d餅系米我正,,我吾敢認so話系買,,因為我覺得好吾店囉  ha

但系俾老豆踢爆我,,點知牙ma話好食,,都吾知系哄我定真既......

哈哈,,我會再接再厲既!

同牙ma & 老豆落街食lunch,,再拎埋d餅餅俾嫻,,你吾好再吾開心啦!!!!!!!!!

而家系3點3,,一個人都未黎,,牙ma又反左屋企先

唉......好掛住BB牙 ><" 幾時先可以見到你牙....  不過今晚桓桓可能黎,,甘就算啦  xD

無野做.....好悶.....

刊登時間:2007-12-22 03:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


2007-12-20

今日系今年反學既最後一日

好開心牙,,一朝早就收到張聖誕卡,,Peony的

上完第1堂就即刻去test eng,,寫e-mail,,好快做完,,早走

系出面成班女仔同Henry Sir系度傾計

好搞笑,,Billy Sir仲要行過tim

但系吾知做咩個肚開始痛...........愈來愈痛

落左canteen坐

LuLu正左曲奇請我地食

Jennifer買左好得意既糖糖,,一人一包

Peony玩抽獎,,我中左Winnie個份   xD"  系一個winnie the pooh頭既電話繩

 之後出左去食野,,但系痛到食吾落,,痛到簡直想喊,,打包左個包走,,$23一杯熱檸茶+包 ==" 仲食左Kathy粒藥

反去上堂,,完全無聽過,,因為已經痛到咩都吾想理.......好辛苦......

跟著仲要key skill,,Kathy陪我一齊上,,無咩驚既感覺,,因為痛既感覺已經蓋過左驚既感覺

講得ok牙,,我自己都覺得吾錯吾錯 xp 

Miss話我地5個吾止做到要做既野,,仲要做得好好tim,,個陣超開心 [[第1次講野甘成功 @@" ]]

再繼續上埋e-commerce ,,3班人得反1班都吾夠囉,,所以都系變左傾計,,我就繼續扒系度 ><"

3點半搞店哂.....今年既最後一堂

落左花園個邊坐,,佢地影相,,傻的,,笑死左

再轉左去canteen坐,,又傾計又影相

5點幾就走lu,,但系去到車站都玩左一輪

真系好中意同你地一齊,,無時無刻都系笑笑笑笑笑.........

                        多謝LuLu d曲奇 !! 我食左啦,,真系好好好食牙 !! ^^"

                多謝Jennifer d糖 !!           

                        多謝Peony張卡同電話繩 !!

      

仲有牙,,我無咩事啦,,搞到你地甘擔心我tim.....

真系吾好意思 + thx !!!!! 

 

 

 

 

 

 

我曾經同自己講過....我再見到你都吾可以再避開你,,不論系眼神定系咩....

但系點解一見到你,,我都做吾到....

我真系好想見到你架,,但系見到你,,我就會好辛苦

究竟算系點......點解你吾決絕d同我劃清界線....點解你吾講清楚牙

甘樣我就吾會再俾希望自己

等我可以死心

究竟....系你系度折磨緊我定系我自己折磨自己!?

我真系好吾開心..................

 

今日真系咩心情都有哂!

刊登時間:2007-12-20 10:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


2007-12-17

上電腦堂,,教我地正個個web page,,又要分組 @@"

之後上煮野食堂 

[[天婦羅]]    正得好輕鬆

今堂吾知做咩好搞笑

俾Henry Sir 笑死左

成堂嘻嘻哈哈甘過

James個d成日拎藉口黎食我地d野

食就食啦   講甘多野   xD

總之幾開心啦

之後諗上吾上普通話堂

其實吾系幾想上,,但又搵吾到Miss

同Jennifer勁傾計,,搵到一個傾計好地方

好希望Jennifer講既野可以系真.........

Victor佢地扮行過偷聽我地講野    無奈""""""   仲要俾人圍tim

夠中上堂,,Miss話左幾句上次無考試個d人

好搞笑,,Victor將廣東話同普通話一齊講

半個中左右走得

同Winnie & Jennifer & Peony 同去左canteen傾計

4點幾反屋企

去拎反條裙,,行到商場撞到李Sir

同佢傾左一陣,,佢又系以為我反工 ><"

佢話睇我個樣都似系酒店d人      hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

反到屋企勁眼訓........

今晚同聽日又要溫書,,又要預備key skill

勁驚囉.........星期3 + 4  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

刊登時間:2007-12-17 07:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]