| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 3 日 星期四  |
| 好鬼凍! |
琴日系放完假之後第1日反學
但系真系完全吾知d堂上哂未,,好鬼亂
仲要遲左3個字先反到,,上micros,,Sue Wong上
都ok既.........hope exam個陣都ok啦 ><"
跟著去上Fido堂,,系出面企左好耐先入去
派卷....==" 完全吾想知自己幾分 唉......
好快又落堂放學,,10蚊1個中=3="好哂車錢
反去良景同老豆食lunch,,大快活
吾知做咩講野好大聲,,隔離台d人成日望住我=="好樣衰tim.....
同老豆愈講愈high,,系甘笑,,笑到喊哂 xD 傻左
甘凍反到屋企梗系好掛住張床架啦 hahahahahahahaha
訓到7點半牙匡拎左你地d手信俾我 thx*
夜晚同芷棋傾電話......
今日無反到學,,因為今日反去實在太無聊了....
反到去都系hea,,仲要哂哂d車錢
系被窩入面暖立立覺覺豬,,2點先肯起身 xp 正!
食完野之後吾知自己想點,,都系個句啦 -----> 好想溫書...但系又吾願拎d note出黎溫
但系一諗起個exam又超驚,,點算!?
其實而家都已經吾夠時間溫,,但系完全無心機囉....唉!
who can help me~~~~~~~~
今次真系god bless me =3=
|
| 刊登時間:2008-01-03 06:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
| 2007-12-29 |
琴晚吾知咩事
牛左成日,,等牙哥10點幾放工反到黎買DINNER俾我食,,M記 xp
食完仲2個傻左系度玩,,打仗+鋤D
捲住d報紙互毆 
佢傷痕累累,,haha,,因為我話"你吾準用力,,我先可以"
所以......佢好慘! 哈哈哈......
鋤D慘敗==" 咩事!? 玩5鋪lose 4鋪..................
玩完之後個地下真系好似變左戰場,,掃左地=無掃過
之後老豆反黎問我地搞咩 hahahahahahahahahahahaha
今朝俾我姑姐打黎嘈醒左,,叫我去飲茶
我個陣都仲訓緊=="梗系吾去
再訓過,,之後叫牙匡陪我落去食野,,點知又訓反著 @@"
到佢sd sms黎先嘈反醒我,,ha"我真系暈左!
落到去都食下午茶lu,,3點3
食完去左嫻度拎野,,見到bb好得意
跟著去街市買野
反到屋企先記得未買今晚個飯盒+聽日既早餐=="
又要落多次......
反到黎即刻動工,,haha"
正"椰汁紫米露" 好鬼緊張,,不停出去睇煲野煮成點
後尾叫牙匡幫我去買罐椰汁,,ha,,因為我無買到
成功了!!!!!!!!!!!!匡哥仲俾90分tim yeah~~~~~~~~~~
真系吾該哂個姨姨教我牙!! ^^"
今晚俾個"實派士"老豆先 hahahahahaha
我都覺得好ok牙 ~~ 呵呵
牙哥鬼死甘衰,,問我放吾放得入口=="
好!等陣一定溫書喇!!吾系就死火啦!! |
| 刊登時間:2007-12-29 09:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
| 2007-12-27 |
平安夜
下就系屋企再正過d曲奇餅
嘩嘩嘩.....好好食牙 xD" 成功!!!!!
約左嫻同牙yan夜晚出市中心,,睇楊丞琳
8點幾搭車出去,,好多人
仲見到揚,,淇同Joe就見吾到
睇完去左食糖水,,芷棋仲過左黎搵我地
行左一陣就反屋企啦
聖誕節
訓到1點幾先起身,,本來較左鬧鐘12點半起,,hahahaha
食野+同牙哥玩左陣
叫左牙匡同我去石排買野
吾知做咩2條友傻左系甘講野 & 玩
反到屋企都3點幾,,9秒9換3正野,,汁反d眼耳口鼻
同牙匡出去搵芷棋,,Joe,,淇,,揚
系玩具反斗城行行行.....之後搭車去冬日美食嘉年華
系車度....傻的,,系甘玩,,好鬼嘈 haha
去到行行行+食食食+飲飲飲 xp
對腳勁累 ><"
行反出去影相,,勁kai
" 拍了沒??拍了沒?? " 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈...............
同芷棋變左大陸同胞,,超癲!
絕交啦!分手啦!反台啦!
之後搭船反尖沙咀,,食kfc
食完又去左行玩具反斗城,,再出左海傍影相
影一張相都影左超耐
pro既系會聽到cut先會郁 hehe'
影完要忍笑吾準郁
搞左好耐,,之後搭尾班車反市中心
再行去芷棋度,,玩大富翁
5點幾走左,,坐左系7仔出面,,凍到系甘震 >﹏<"
等搭早班車反良景,,第1次天都未光搭輕鐵 @@"
同Joe同牙匡系m記坐,,7點左右反屋企
即刻沖涼訓覺!
Boxing Day
訓到1點半起身,,又要換3出過去
去Miss Wong屋企打邊爐 [[龍珠島]]
去到幫手正下野,,等埋d人黎
打麻雀既打麻雀,,玩啤牌既玩啤牌,,傾計既傾計
之後牙翔話抽獎,,我中左........=="
仲有~~我吾會信你架,,哈哈,,因為我信得過珊珊 xD
開始打邊爐,,又飲酒!? hahahahahahahahahahahaha...............
同芷棋又玩過,,俾人話我地好恩愛 哈哈"
成晚打克次,,無停過=="
11點幾先走,,無諗過會甘夜
行反去3聖搭車,,真系吾該哂雅妍!好快反到屋企
好鬼眼訓,,好快訓著左@@"
今日起身1點半起左身,,俾人叫醒><"
食完野又洗碗又"浪"3,,不知幾乖女^^"
之後又吾知抽起邊條筋去汁個衣櫃
極速汁完,,好有成功感 haha
好想溫書.....但系有心無力
點算好!?
吾知點解我吾夠膽聽你電話......why!?
但系我真系好想見到你.......
我好掛住你....... |
| 刊登時間:2007-12-27 06:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 46 | »
|