Crystal 豬 ﹏ * Blog
 
 機會可以走過路過經過,可是不要錯過!
 
crystal_0720
暱稱: crystal
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-02
2008-10-29
2008-10-22
2008-10-05
2008-09-07
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ar恩
Debbie
Ella
Hei
James
Jennifer
Joe
Kathy
LuLu
Peony
Ray
Sandy
Victor
Vincent
Vivian
Winnie
Zoe
蘇銀
牙匡
牙嫻
肥揚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 516
今日人氣: 74
累積人氣: 9551
2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天


好鬼凍!

琴日系放完假之後第1日反學

但系真系完全吾知d堂上哂未,,好鬼亂

仲要遲左3個字先反到,,上micros,,Sue Wong上

都ok既.........hope exam個陣都ok啦 ><"

跟著去上Fido堂,,系出面企左好耐先入去

派卷....=="   完全吾想知自己幾分    唉......

好快又落堂放學,,10蚊1個中=3="好哂車錢

反去良景同老豆食lunch,,大快活

吾知做咩講野好大聲,,隔離台d人成日望住我=="好樣衰tim.....

同老豆愈講愈high,,系甘笑,,笑到喊哂  xD   傻左

甘凍反到屋企梗系好掛住張床架啦   hahahahahahahaha

訓到7點半牙匡拎左你地d手信俾我   thx*

夜晚同芷棋傾電話......

 

今日無反到學,,因為今日反去實在太無聊了....

反到去都系hea,,仲要哂哂d車錢

系被窩入面暖立立覺覺豬,,2點先肯起身   xp   正!

食完野之後吾知自己想點,,都系個句啦 -----> 好想溫書...但系又吾願拎d note出黎溫

但系一諗起個exam又超驚,,點算!?

其實而家都已經吾夠時間溫,,但系完全無心機囉....唉!

who can help me~~~~~~~~

今次真系god bless me  =3=

刊登時間:2008-01-03 06:24 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 29 日  星期六   晴天


2007-12-29

琴晚吾知咩事

牛左成日,,等牙哥10點幾放工反到黎買DINNER俾我食,,M記    xp

食完仲2個傻左系度玩,,打仗+鋤D

捲住d報紙互毆

佢傷痕累累,,haha,,因為我話"你吾準用力,,我先可以"  

所以......佢好慘!     哈哈哈......

鋤D慘敗=="  咩事!? 玩5鋪lose 4鋪..................

玩完之後個地下真系好似變左戰場,,掃左地=無掃過

之後老豆反黎問我地搞咩    hahahahahahahahahahahaha

今朝俾我姑姐打黎嘈醒左,,叫我去飲茶

我個陣都仲訓緊=="梗系吾去

再訓過,,之後叫牙匡陪我落去食野,,點知又訓反著  @@"

到佢sd sms黎先嘈反醒我,,ha"我真系暈左!

落到去都食下午茶lu,,3點3

食完去左嫻度拎野,,見到bb好得意

跟著去街市買野 

反到屋企先記得未買今晚個飯盒+聽日既早餐=="

又要落多次......

反到黎即刻動工,,haha"

正"椰汁紫米露"   好鬼緊張,,不停出去睇煲野煮成點

後尾叫牙匡幫我去買罐椰汁,,ha,,因為我無買到

成功了!!!!!!!!!!!!匡哥仲俾90分tim      yeah~~~~~~~~~~

真系吾該哂個姨姨教我牙!! ^^"

今晚俾個"實派士"老豆先   hahahahahaha

我都覺得好ok牙 ~~ 呵呵

牙哥鬼死甘衰,,問我放吾放得入口=="

 

好!等陣一定溫書喇!!吾系就死火啦!!

刊登時間:2007-12-29 09:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


2007-12-27

平安夜

下就系屋企再正過d曲奇餅  

嘩嘩嘩.....好好食牙   xD"   成功!!!!!

約左嫻同牙yan夜晚出市中心,,睇楊丞琳

8點幾搭車出去,,好多人

仲見到揚,,淇同Joe就見吾到

睇完去左食糖水,,芷棋仲過左黎搵我地

行左一陣就反屋企啦

 

聖誕節

訓到1點幾先起身,,本來較左鬧鐘12點半起,,hahahaha

食野+同牙哥玩左陣

叫左牙匡同我去石排買野

吾知做咩2條友傻左系甘講野 & 玩

反到屋企都3點幾,,9秒9換3正野,,汁反d眼耳口鼻

同牙匡出去搵芷棋,,Joe,,淇,,揚

系玩具反斗城行行行.....之後搭車去冬日美食嘉年華

系車度....傻的,,系甘玩,,好鬼嘈 haha

去到行行行+食食食+飲飲飲    xp

對腳勁累 ><"

行反出去影相,,勁kai

" 拍了沒??拍了沒?? "   哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈...............

同芷棋變左大陸同胞,,超癲!

絕交啦!分手啦!反台啦!

之後搭船反尖沙咀,,食kfc

食完又去左行玩具反斗城,,再出左海傍影相

影一張相都影左超耐

pro既系會聽到cut先會郁    hehe'

影完要忍笑吾準郁

搞左好耐,,之後搭尾班車反市中心

再行去芷棋度,,玩大富翁

5點幾走左,,坐左系7仔出面,,凍到系甘震 >﹏<"

等搭早班車反良景,,第1次天都未光搭輕鐵  @@"

同Joe同牙匡系m記坐,,7點左右反屋企

即刻沖涼訓覺!

 

Boxing Day

訓到1點半起身,,又要換3出過去

去Miss Wong屋企打邊爐 [[龍珠島]]

去到幫手正下野,,等埋d人黎

打麻雀既打麻雀,,玩啤牌既玩啤牌,,傾計既傾計

之後牙翔話抽獎,,我中左........=="

仲有~~我吾會信你架,,哈哈,,因為我信得過珊珊 xD

開始打邊爐,,又飲酒!? hahahahahahahahahahahaha...............

同芷棋又玩過,,俾人話我地好恩愛  哈哈"

成晚打克次,,無停過=="

11點幾先走,,無諗過會甘夜

行反去3聖搭車,,真系吾該哂雅妍!好快反到屋企

好鬼眼訓,,好快訓著左@@"

 

今日起身1點半起左身,,俾人叫醒><"

食完野又洗碗又"浪"3,,不知幾乖女^^"

之後又吾知抽起邊條筋去汁個衣櫃

極速汁完,,好有成功感  haha

好想溫書.....但系有心無力 

點算好!?

 

 

 

吾知點解我吾夠膽聽你電話......why!?

但系我真系好想見到你.......

我好掛住你.......

刊登時間:2007-12-27 06:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]