| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 17 日 星期五  |
| 2007-08-17 |
嘻"不停被人叫打日記 @@" 我吾系吾想打的喔~~但是每次坐下來就不想打....可能是....沒心情吧" 而且沒有什麼事情好記載啦.."
另外我想在這裡多謝8/8幫過我的人,,牙翔,,sky,,珊珊,,sky d fd,,表哥,,當然還有芷棋,,joe,,揚,,匡,,嫻,,他們不停安慰我呢" *v* 這是說話我想說很久了,,但都是一個原因,,前陣子不想打日記 @@"
以後.....我要加油努力!!!!! 不能再讓所有人再次失望!!!! 這是我說的!!!!!
|
| 刊登時間:2007-08-17 02:46 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 3 日 星期五  |
| 2007-08-03 |
嗚.............好掛住對鞋牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >﹏<"
|
| 刊登時間:2007-08-03 10:24 PM [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 1 日 星期三  |
| 2007-08-01 |
今日8點就起左身喇>3<"又系去做義工 [[ 老人院 ]] 今次d活動系吾同左,,但系d公公婆婆ge反應都系ma ma甘,,ha"之後一齊去哂去左m記坐,,很無聊呢~~好似11點幾就反良景啦,,行到傻"熱到傻 ]] 本來可以吾洗甘熱ge.....但系....有人估計錯誤囉!!!跟著反到良景去左大快活抖下先,,d冷氣夠哂~~臭匡都系度,,抖夠梗系要.....哈哈哈.....買野食ga啦!!!! 過左盈豐食野,,食包咋....慘慘@@"食完又系時候去補習,,今堂都系吾多掂,,仲系人地教緊個陣,,另1個就系度撩人玩,,真系想發脾氣.....真系佩服芷棋d忍耐力甘勁!!!! 後尾去左kfc玩啤牌,,幾好笑丫""7點到就同匡行反良景lu,,反歸!! 勁眼訓,,食完飯就即刻坐左度訓著左=="個陣都坐左系飯台,,碗都未汁,,ha"吾知系米老豆睇到我甘ge款,,佢幫我洗埋d碗,,之後諗住睇"強劍"啦,,點知睇到一半又再次訓左系sofa,,到10點9先醒左><" |
| 刊登時間:2007-08-01 10:47 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 46 | »
|