| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 30 日 星期六  |
| 2007-06-30 |
今日又落雨啦......但系都同芷棋出左去買野,,落左元朗行,,行行行........哈,,買到啦買到啦~~haha"吾洗驚lu~~行到甘上下去左m記坐,,傾計,,哈,,本來話6點搭車走,,點知遲左1個中,,搭車個陣.....都吾知點講,,有2個菲律賓女人,,本來都無乜野,,之後其中有1個系甘唱歌,,又大聲,,又系甘拍度車門=="超特出,,好彩過左1陣佢地落車,,無耐我都反到lu~~食完飯我同牙哥望著老豆玩接龍,,笑鬼死我地 !!
|
| 刊登時間:2007-06-30 11:42 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 29 日 星期五  |
| 系屋企通頂==" |
陰公.........琴日訓左晏覺,,點知搞到夜晚訓吾到wo=="成晚眼光光....聽完新香蕉都訓吾著,,系度發牛豆,,轉黎轉去都系甘.....勁"文" !! 連幾點落第1場雨都知,,4點4左右=="仲正濕左我,,之後就一直得天光,,仲要好精神甘等wo,,慘......試下sd sms俾人,,睇下有無人覆我啦,,過左1段時間臭匡應我,,sd左幾個佢就話要訓,,我又繼續訓系度,,點知過左一陣,,有sms wo~原來系揚,,甘搞野ge你地,,時間岩岩好,,交更,,haha"同佢sd左ok耐啦,,個陣都好似系5點幾,,望著出面個天開始慢慢光,,條街由無車變到咩車都有,,哈哈,,無耐又落過雨wo,,今次搞到老豆都醒埋,,ha"佢叫我聽收音機,,好聽wo....聽左一陣終於訓得著,,ya~~~~~~~~~~~訓到1點9老豆叫醒我食野,,哈哈哈,,佢叫我吾好再訓晏覺 @@" 我都吾敢啦^^"又系無聊的1日~~~~~~~
突然間好想好想睇反"惡魔在身邊"牙........><" |
| 刊登時間:2007-06-29 05:20 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
| 2007-06-28 |
今日10點9就起左身啦.....陰公....><"勁眼訓,,不過.....我肯甘早起,,當然有我ge原因啦~~米就系去拎con囉 xD" ya~~~~~~去到個度又系等棋姐黎,,無計~~大人物點都要遲d ge~~呵呵""上到去,,屈左佢俾多對我試戴,,haha,,好叻牙我 !!! 1戴就店啦,,連個視光師都讚我叻,,haha !!! 臭棋你恨吾到ga啦~~之後去左陪匡食飯,,我就同芷棋玩nds,,到我地食完都仲落緊雨@@"同芷棋等埋車就到我地搭車走人lu~~反到黎無耐就開始頭痛><"即刻走去覺覺豬.....3點幾訓到而家,,都仲系痛....""食藥食藥食藥...........無事無事無事.........haha"" |
| 刊登時間:2007-06-28 08:27 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 46 | »
|