Crystal 豬 ﹏ * Blog
 
 機會可以走過路過經過,可是不要錯過!
 
crystal_0720
暱稱: crystal
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-02
2008-10-29
2008-10-22
2008-10-05
2008-09-07
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ar恩
Debbie
Ella
Hei
James
Jennifer
Joe
Kathy
LuLu
Peony
Ray
Sandy
Victor
Vincent
Vivian
Winnie
Zoe
蘇銀
牙匡
牙嫻
肥揚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 516
今日人氣: 7
累積人氣: 9415
2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


2007-06-27

今日無咩野好打~~haha""  post個野出黎啦@@"

   某天小華問爸爸:「爸,生氣、憤怒、抓狂以及哭笑不得有什麼不同?」
小華的爸爸說:「我做個實驗你就懂了。」

於是他翻開電話簿,隨便找了一個叫做林XX的人便撥了電話……

電話一接通,小華爸爸按下擴音鍵讓小華聽清楚──
小華爸爸:請問李登輝在嗎?
林XX:你打錯了。
小華爸爸:少來了,李登輝在嗎?
林XX:就跟你說你打錯了!
說著就把電話掛了。

之後,小華爸爸又打電話過去──
小華爸爸:請問李登輝在嗎?
林XX:誰啦!你打錯了。
小華爸爸:請問李登輝在嗎?
林XX:媽的,神經病。
又把電話掛了。

小華爸爸又撥了一通──
小華爸爸:請問李登輝在嗎?
林XX:你到底是誰?少無聊了!
小華爸爸:我是連戰,我要找李登輝──
林XX:白癡啊,我還陳水扁哩。去死好了!!
說完就把電話甩上。

小華爸爸告訴小華:「這就是生氣。接下來讓你看看什麼叫憤怒吧。」

小華爸爸又撥一通過去──
小華爸爸:請問李登輝在嗎?

林XX:欠扁是不是?要找李登輝打去總統府!媽的,你要是敢再打來就試試
看……說完就更用力的甩上電話

小華爸爸告訴小華:「這就是憤怒。接下來讓你看看什麼叫抓狂吧。」

接著,小華爸爸又撥了一通,這次隔了一段時間才有人接,電話一接通──
林XX:X你娘!去你老……
(在林XX破口大罵的同時……)
小華爸爸:請問是林公館嗎?

林XX:喔……喔,對不起,很抱歉因為剛有人惡作劇,我不是故意要罵你的。

小華爸爸:沒關係,請問李登輝在嗎?
林XX:哇!!你娘卡好……
這次沒等他罵完,小華爸爸就把電話掛了。

「這就是抓狂,」小華爸爸告訴小華:「你懂了嗎?」

「嗯,」小華點點頭:「但──什麼是『哭笑不得』呢?」

小華爸爸笑笑,又打給林XX,林XX快速接起電話──
林XX:喂!你他媽的存心要……
小華爸爸:我是李登輝,請問剛剛有人找我嗎?
林XX:...............

刊登時間:2007-06-27 07:45 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


2007-06-26

琴日12點幾去左盈豐拎埋d傳單,,同食埋野就出左新墟,,再次量血壓=="今次無事啦!!!!!行左1陣去左打機,,過左無耐去左芷棋考oral個間school度等人,,傾計+玩,,佢夠中考lu,,我地去左食野,,1路食1路笑,,haha"吸引個收銀聽埋1份笑埋1份  xD"食完之後超黑仔=="對鞋.......><"join反芷棋去搭車反新墟,,去燕間野食wo....去到各有各玩,,無聊呢.........""系甘去廁所@@"散band之後行行下見到......隻死老鼠><"好核突牙!!!!!!仲要有鮮血tim.........又去左打機,,臭死人啦>"<不過開心ge系.....我win左匡,,kaka!!!!!之後都走lu,,行左去3聖搭車,,之後個d吾打啦

今日起極都起吾身><"好似隻喪c甘,,哈哈哈......之後改埋d傳單就落左去,,點知又有人遲到wo~~之後去派啦,,派派下落雨wo,,超正!!!!!!!同臭匡系度淋雨,,哈~~short左""仲要好似玩左包包1次tim@@"吾關我事....."反左home食野,,仲happy!!!!!老豆俾我配con牙!!!!!!!!!!!!之後仲要搵到人幫我化妝tim,,開心到今晚訓吾著牙,,kaka~~d問題好似突然間吾見哂甘~~下午又系派派派.......熱到溶牙=="等陣出去配,,ya~~~~希望無問題啦~~

刊登時間:2007-06-26 06:29 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天


short Q左!!!!!!!!!!!!xD"

今日俾臭棋個電話嘈醒=="系甘要人起身.........超級眼訓!!!!!搞店哂D野就落左社區中心,,又系義工開會,,傾下笑下甘啦,,12點半走得~~~打老豆,,話落街食,,棋1齊,,去左大班粥食,,坐低無耐就開始玩,,同埋個"令女",,HAHA"""食完諗住同佢反上屋企啦,,條友又要玩野,,話要叫牙匡系7樓藍芽落黎=="傻婆........最後米又系要上反去我SD俾你.......車""打補習班個D野,,1路打1路玩,,真系SHORT Q左^^"老豆突然勁好=="開左個冷氣.....臭棋牙臭棋牙~~你要多D上黎我屋企牙.....甘我就吾洗成日都甘熱啦,,,,KEKE~~6點到佢走左LU,,即刻要熄冷氣=="熱鬼死!!!!! @@"

刊登時間:2007-06-23 06:50 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]