| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
| 2007-06-27 |
今日無咩野好打~~haha"" post個野出黎啦@@"
某天小華問爸爸:「爸,生氣、憤怒、抓狂以及哭笑不得有什麼不同?」
小華的爸爸說:「我做個實驗你就懂了。」
於是他翻開電話簿,隨便找了一個叫做林XX的人便撥了電話……
電話一接通,小華爸爸按下擴音鍵讓小華聽清楚──
小華爸爸:請問李登輝在嗎?
林XX:你打錯了。
小華爸爸:少來了,李登輝在嗎?
林XX:就跟你說你打錯了!
說著就把電話掛了。
之後,小華爸爸又打電話過去──
小華爸爸:請問李登輝在嗎?
林XX:誰啦!你打錯了。
小華爸爸:請問李登輝在嗎?
林XX:媽的,神經病。
又把電話掛了。
小華爸爸又撥了一通──
小華爸爸:請問李登輝在嗎?
林XX:你到底是誰?少無聊了!
小華爸爸:我是連戰,我要找李登輝──
林XX:白癡啊,我還陳水扁哩。去死好了!!
說完就把電話甩上。
小華爸爸告訴小華:「這就是生氣。接下來讓你看看什麼叫憤怒吧。」
小華爸爸又撥一通過去──
小華爸爸:請問李登輝在嗎?
林XX:欠扁是不是?要找李登輝打去總統府!媽的,你要是敢再打來就試試
看……說完就更用力的甩上電話
小華爸爸告訴小華:「這就是憤怒。接下來讓你看看什麼叫抓狂吧。」
接著,小華爸爸又撥了一通,這次隔了一段時間才有人接,電話一接通──
林XX:X你娘!去你老……
(在林XX破口大罵的同時……)
小華爸爸:請問是林公館嗎?
林XX:喔……喔,對不起,很抱歉因為剛有人惡作劇,我不是故意要罵你的。
小華爸爸:沒關係,請問李登輝在嗎?
林XX:哇!!你娘卡好……
這次沒等他罵完,小華爸爸就把電話掛了。
「這就是抓狂,」小華爸爸告訴小華:「你懂了嗎?」
「嗯,」小華點點頭:「但──什麼是『哭笑不得』呢?」
小華爸爸笑笑,又打給林XX,林XX快速接起電話──
林XX:喂!你他媽的存心要……
小華爸爸:我是李登輝,請問剛剛有人找我嗎?
林XX:...............
|
| 刊登時間:2007-06-27 07:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
| 2007-06-26 |
琴日12點幾去左盈豐拎埋d傳單,,同食埋野就出左新墟,,再次量血壓=="今次無事啦!!!!!行左1陣去左打機,,過左無耐去左芷棋考oral個間school度等人,,傾計+玩,,佢夠中考lu,,我地去左食野,,1路食1路笑,,haha"吸引個收銀聽埋1份笑埋1份 xD"食完之後超黑仔=="對鞋.......><"join反芷棋去搭車反新墟,,去燕間野食wo....去到各有各玩,,無聊呢.........""系甘去廁所@@"散band之後行行下見到......隻死老鼠><"好核突牙!!!!!!仲要有鮮血tim.........又去左打機,,臭死人啦>"<不過開心ge系.....我win左匡,,kaka!!!!!之後都走lu,,行左去3聖搭車,,之後個d吾打啦
今日起極都起吾身><"好似隻喪c甘,,哈哈哈......之後改埋d傳單就落左去,,點知又有人遲到wo~~之後去派啦,,派派下落雨wo,,超正!!!!!!!同臭匡系度淋雨,,哈~~short左""仲要好似玩左包包1次tim@@"吾關我事....."反左home食野,,仲happy!!!!!老豆俾我配con牙!!!!!!!!!!!!之後仲要搵到人幫我化妝tim,,開心到今晚訓吾著牙,,kaka~~d問題好似突然間吾見哂甘~~下午又系派派派.......熱到溶牙=="等陣出去配,,ya~~~~希望無問題啦~~ |
| 刊登時間:2007-06-26 06:29 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
| short Q左!!!!!!!!!!!!xD" |
今日俾臭棋個電話嘈醒=="系甘要人起身.........超級眼訓!!!!!搞店哂D野就落左社區中心,,又系義工開會,,傾下笑下甘啦,,12點半走得~~~打俾老豆,,話落街食,,棋1齊,,去左大班粥食,,坐低無耐就開始玩,,同埋個"令女",,HAHA"""食完諗住同佢反上屋企啦,,條友又要玩野,,話要叫牙匡系7樓藍芽落黎=="傻婆........最後米又系要上反去我SD俾你.......車""打補習班個D野,,1路打1路玩,,真系SHORT Q左^^"老豆突然勁好=="開左個冷氣.....臭棋牙臭棋牙~~你要多D上黎我屋企牙.....甘我就吾洗成日都甘熱啦,,,,KEKE~~6點到佢走左LU,,即刻要熄冷氣=="熱鬼死!!!!! @@" |
| 刊登時間:2007-06-23 06:50 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 46 | »
|