| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
| 隻眼勁痛...." |
今日又系去左派傳單,,遲左起身tim@@"今日得3個,,熱到咩吾記得啦......個過程吾打啦""系商場個陣聽到首歌.......1路行反屋企個陣都已經好想喊,,反到屋企更加吾洗講啦....><" 頭痛+眼痛InG
|
| 刊登時間:2007-06-22 07:09 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
| 2007-06-21 |
今日12點就去左派傳單,,姐系琴晚改反個d,,今日搵左揚幫手,,sky就搵左小琪幫手,,去左方王錦全派,,都派左幾多張ga~~派完搵老豆食飯,,系甘撞到d牙sir=="梗系扮見吾到ga啦.....反左屋企1陣又落過去派,,今次去左伍時暢派,,見到個bb超得意@@"熱到溶.............之後發仔join埋我地,,去左萬慈,,但系無乜人><"最後去反社區中心,,同d牙sir傾左1陣&睇佢地篤波,,好搞笑""6點左右就反屋企lu~~ |
| 刊登時間:2007-06-21 10:04 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 20 日 星期三  |
| 2007-06-20 |
今日2點半就落左社區中心,,義工開會wo~~坐低左1就走lu,,去派傳單,,點知去左保良局方王錦全先發現張傳單有野錯左wo,,照派啦,,但系得個幾個家長=="原來佢地考試早放,,之後去左萬慈同基良,,都系甘wo...=="最後去左m記食雪糕坐左陣,,反屋企個陣見到個小學同學,,傾左2句就反左屋企lu~~等陣要改反哂傳單..... |
| 刊登時間:2007-06-20 09:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 46 | »
|