今日系Open Day 要反9點半.."
反到去先知要著jacket =3= 仲要遲左tim,,好彩有帶名牌,,吾系俾miss剷到fly起 xp"
因為無jacket著,,so要攝3 ><" 超核突囉 身短腳長,,件3又闊wo.. 唉!!
Henry Sir話改3個陣我地俾人恰做咩吾搵佢wo><"個刻突然覺得佢好man,哈哈,,講笑"
開頭同Peony系度"接"餐巾,,間接溫左書,,哈哈
之後briefing完就變左去做野食個邊,,本來系幫手用分更叉夾d野食俾d客人,,好叻女囉,,夾到牙!!
點知變左煎pan cake,,haha 我正得仲令過d牙sir牙 xD"
Henry Sir好搞笑,,叫我俾佢正2塊,,點知佢正到又無色又穿洞,,俾我系甘笑佢
跟著佢竟然話遲d出餐好似又系要正pan cake,,要我正wo,,正得吾好無得升班 =3=
正正下d客人話我正得令wo,,超開心牙!!!!!!!!! 我都覺得我愈正愈好牙 呵呵" 正到我吾想走tim牙
到12點9交更,,落去搵反LuLu佢地,,到我地接手睇普通話個攤位
無食過野 ><" 好肚餓呢......
不過miss好好人,,叫我地出去行下玩下先,,跟著又買野食同水俾我地 
同Winnie行左3個字左右反反入去,,幫d人玩
到3點Victor同Benson黎左,,到佢地睇檔
出左籃球場,,搵牙鴻拎糖
好衰呢~~~都吾系我想要個d黎ge,,報仇!!搶左佢隻公仔,,haha~~
同Winnie系甘玩佢,,不過最後都系俾反佢"
3點半走左lu,,企足成程車,,勁累
就黎反到市中心,,有條友打黎問我走左未,,話有多隻公仔wo,,玩野麼 =="
勁無奈...."如果你俾反車錢我,,我米搭反反黎囉,,哈哈
反到屋企本來諗住做埋d功課同溫個test ga...點知都系俾睡魔打敗左
食飯系甘同牙哥玩,,好耐無試過甘啦,,食完玩得仲搞笑,,2個系個廳到走黎走去,,笑死
今晚要做好個project同溫好書牙!! 陰公!! 琴晚溫完個d今日已經吾記得左==" Monday死梗!!
|