今日中午同熙、堅同Kim去睇左睇日本沉沒,一開始就因為買飛發生左小小事,至於誰對誰錯就有得佢啦∼
買完飛就去買LUNCH先,結果因為食遲左而睇唔到開頭 !
講番個故事,話說一班科學家研究得出日本將在50年內陸沉,國家既元老就打算點樣將國民遷出日本。
但其後有一個科學家就出海研究地質,發現日本將在338.54日完全陸沉,即刻向國家匯報,當然有不少人唔相信佢啦,
結果不久日本既某地方就發生火山爆發,而所有國民就開始大逃亡...
成套戲開頭雖然有不少悶位,但好在有CG搭救,總算不過不失,劇情亦算交代得清清楚楚,
仍然存在大日本主義,主角犧牲自己拯救日本。但一d都唔覺得傷感,可能主角既戲份都較少,
大多數時間都係發up風掛...(我d fd話似上緊地理科= =!)
我d fd就覺得套戲悶,我就覺得幾ok既∼如果後面d人可以安靜少少既話...
日本沉沒,我會比80/100分!
|