今日八點先出門口,搭搭下車肥仔打比我,叫我買汽球玩遊戲,
之後佢話我知原來今日番八點半...落左車睇睇錶,橫掂都遲到,咪去買汽球lo,點知無wo!
之後九點鐘先番到學校,比我班d女仔串...今日做左唯一一個遲到既人..
之後就去左聖誕祟拜,完左之後...就番上課室食野,wa∼有好多野食,正呀!
邦邦話d曲奇好食..咁我同友友咪食lo,點知粉c話d曲奇係女班長整既
有咁好既野,當然昆埋其他男仔食啦。
食完野就抽獎啦,又食白果...(死邦邦中左大獎!仲要成盒送左比kapo!你地有路呢...)
放左學之後就同d同學一齊去左觀塘amp睇戲(King Kong),套戲都真係幾正∼到最尾都幾touch
睇完之後,就同佢地玩捉迷藏...kai子同陸俞欣捉我、鯨豐、雞浩、友友 、迪迪、邦邦,
癲完之後就番屋企lu∼
|