|
今朝一早6:30比個惡夢嚇醒先...之後就訓唔番了
到左9:15就拖住疲乏既身軀出左門口,約左熙同堅兩個出尖東鬆一鬆,
舒緩緊張既情緒=v=(想打機就打機啦,唔洗搵藉口!)
出到去發現爆多人呀@@”,無論金星,荷李活,金馬倫都爆哂人打頭D
我懷疑o個d人同我都係患左開學恐懼症的。
我地唯有去試下玩Gundam Seed,畫面真係一流,比起之前既Gundam街機差太遠,
比左4蚊,一鋪都未過就輸了(畢竟第一次玩),睇黎要搵日出去操練下
之後去左玩槍game(警察o個隻),又再一次爆機,不過卻用左20蚊= =...
等極都等唔到頭D有人走..最後我地不敵對方既接力式銀彈攻勢(搵fd幫佢唱錢,卑鄙呀!)
唯有唔等走人,熙就自己走左先,我同堅就去食雲吞麵(堅你爭我30蚊),好食好食!
到左2點,我地就各散東西,我去補習,堅番屋企。
到左沙田,例牌去新基地逛逛,又係無乜勁人..結果都係去英皇報到算∼
3:05入左課室,竟然見到可卡因wo,今日既堂真係好悶...講番F.4野
不過都令我搞番清楚一d我以前唔清既concept
落左堂又係例牌去一去新基地,見到部AE86開挑,第一時間坐落去挑佢
但係入左錢先知...個馱原來係壞的...結果1輸1贏
今日既行程亦到此為止∼ |