熊貓仔日記
與妳的點點滴滴...一切一切...
endychan1113
暱稱: 【ShinG】
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-14
中秋
2006-10-03
BU OPEN DAY
2006-09-24
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 55
今日人氣: 7
累積人氣: 1920
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天


藉口... 分類: 未分類

翻著我們的照片 想念若隱若現
去年的冬天 我們笑得很甜
看著妳哭泣的臉 對著我說再見
來不及聽見 妳已走得很遠

也許妳已經放棄我
也許已經很難回頭
我知道是自己錯過
請再給我一個理由說妳不愛我


就算是我不懂 能不能原諒我
請不要把分手當作妳的請求
我知道堅持要走 是妳受傷的藉口
請妳回頭 我會陪妳一直走到最後


就算沒有結果 我也能夠承受
我知道妳的痛 是我給的承諾
妳說給過我縱容 沉默是因為包容
如果要走 請妳記得我
如果難過 請妳忘了我

 



電腦重生! 分類: 未分類

這幾天電腦又發脾氣了,不過年紀大總是會出一點毛病。

由於之前沒空,所以沒處理這個問題。到了今晚,終於有

空搞搞它了,到處亂搞一番,最後終於成功救活它了!

(終於有得打日記)

班際籃球比賽星期二開始啦,我同夜魔、強B、友哥、

呀浩、肥仔一齊去練波,練波之前,同同班d同學仔

去飲茶,一行14人叫左好多食野(多到食唔哂!)

到只不過一人30蚊,飲茶期間唔知邊個叫大家倫

住講拍過幾多次拖,最多o個個有成7次@@”

之後我地班男仔就去左換衫打波lu∼

打落先知,原來我射波真係屎左好多好多...(雖然我不嬲唔勁@@)

睇黎真係要練下...

打完波之後就同浩去打荷李活既機鋪打機,都幾熱鬧∼

今日一行都算順利∼

近來鐘意左睇One Piece-海賊王,個主角真係好爆笑,

個劇情又夠騎呢,真係值得一睇既漫畫!

《愛上一個人只須用一刻鐘的時間,但忘記一個人卻要花上一世人的光陰。》

 

 



2005 年 9 月 12 日  星期一   晴天


愛上星期一番學~ 分類: 未分類

星期一本來已經番半日,

仲要有一堂係空堂...(拎左黎做數...keke)

點知仲要宗教堂轉吹水堂

個Miss講野勁搞笑...我地成班笑足成堂

唯一美中不足既係英文堂

個Miss玩埋d無聊game(好心佢就教下書啦)

你分得組就預左我地會嘈架啦...

你仲要發皮4,真係不可理喻!

放左學既我竟然做左一樣我自己都估唔到既野...

去圖書館溫習室溫書,不過唔知係個天有心整蠱我,定係我唔好采,

竟然星期一休息(這一刻有點想爆粗)

今日迪士尼開幕,個個都話好細好細...

不過你都要諗下HK有幾大先得架...

投訴真係香港人既文化...

 

決定以後唔諗你..真係想要一部洗腦機

 

  

 



2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天


走走透~ 分類: 未分類

 

今朝一早6:30比個惡夢嚇醒先...之後就訓唔番了

到左9:15就拖住疲乏既身軀出左門口,約左熙同堅兩個出尖東鬆一鬆,

舒緩緊張既情緒=v=(想打機就打機啦,唔洗搵藉口!)

出到去發現爆多人呀@@”,無論金星,荷李活,金馬倫都爆哂人打頭D

我懷疑o個d人同我都係患左開學恐懼症的。

我地唯有去試下玩Gundam Seed,畫面真係一流,比起之前既Gundam街機差太遠,

比左4蚊,一鋪都未過就輸了(畢竟第一次玩),睇黎要搵日出去操練下

之後去左玩槍game(警察o個隻),又再一次爆機,不過卻用左20蚊= =...

等極都等唔到頭D有人走..最後我地不敵對方既接力式銀彈攻勢(搵fd幫佢唱錢,卑鄙呀!)

唯有唔等走人,熙就自己走左先,我同堅就去食雲吞麵(堅你爭我30蚊),好食好食!

到左2點,我地就各散東西,我去補習,堅番屋企。

到左沙田,例牌去新基地逛逛,又係無乜勁人..結果都係去英皇報到算∼

3:05入左課室,竟然見到可卡因wo,今日既堂真係好悶...講番F.4野

不過都令我搞番清楚一d我以前唔清既concept

落左堂又係例牌去一去新基地,見到部AE86開挑,第一時間坐落去挑佢

但係入左錢先知...個馱原來係壞的...結果1輸1贏

今日既行程亦到此為止∼



2005 年 9 月 9 日  星期五   落雪


我真的哭過 分類: 未分類

 
 
 

說不上為人兒嬉 只不過太喜歡你
臨別亦輕鬆得起 全靠奇技
你知道 尤其男人 不想痛哭牽連你
要再似往日時期 仍然淺笑 看著你

事實我也偷泣過 就像女方一樣無助
預備你也想怪罪我 無情不哭也是錯
對著前度大喊怎麼可

誰明瞭我真的哭過
為著我將絕未可呵你更多
而往日犯的錯
亦令我永遠等到內疚
才令我有眼淚也滴破

我不要臨別如瀕死 都不要得到憐憫
要勉強快樂做人 常常哭泣 那合襯
男人 都壓抑 然而都精於歎息
自問枉稱堅強 連眼淚 也無力

隻歌...講緊我架?...

其實我一早知唔關佢事

一切都係我既錯...我只係不想承認

我想一直逃避落去...

知得愈多,傷得愈痛