終於去完紀律領袖訓練營啦
個營真係辛苦到~
不過令我獲益良多啊
今日事事不順景咁
應該係因為我精神唔夠所以咁
哈哈...今日無言而對,唯有信相聽日
今日去左紅蜻蜓到食飯
食完飯就同呀哥去左打波
唉..仲係唔得,太弱啦
咁落去會慘敗
返到屋企發生左不幸事件
7點半左右同屋企人出街食飯
之後去左行街
10點幾先返到屋企
汁野啦~~
http://www.youtube.com/watch?v=_C4Z3ypqXmo&NR=1