22/11 ~
12點幾去左同朋友仔食飯
食完返學校等上車
去到北譚涌渡假營好快放低晒d野
之後上左hall識下入面d教練
kenny sir,慶sir,威sir跟我地班
跟住去左練步操同作口號
叫人都要有規則
學完就去玩電網...唉表現太差
俾人話唔夠男子氣概-3-
(整天咁俾人話,激到有d火)
玩完個活動就傾左陣計
跟住降旗同食飯...
食飯要幫手做野,但係我唔知做咩好
15分鐘要食晒仲要做埋服務..我果枱都唔夠人幫手食
食完飯開派對
之後國情教育..miss莫教
4e略有失色.搞到俾kenny sir鬧同罰
1點9終於搞掂所有野可以訓啦
23/11 ~
朝早成日唔記得打招乎
搞到欠下慶sir重債..大家都好傷心
第2日已經喊到7彩
好趕咁食完早餐就令野上車準備去石澗
去到清龍石澗俾4d踢一踢-3-
大家為左報仇所以好努力丫
第1關要托人上高石
又出左個小鬧劇,所以我地搏命完成
游繩過湖俾梁sir讚我肯搏,好開心丫^^
(但係都要有各位同學協力先咁成功 )
之後我地食午餐(是旦咁食完)
第3關過崖壁上高石
喱關真係好危險下丫-0-
不過都成功過到..速度都好快下
完成活動就分享下心情
上到車我忍唔住訓著左
返到去降旗,食飯
之後又載歌載舞
國情教育4e攞晒面丫~
可以淋4d啦^^
完左國情教育就要夜行
禧好勇猛丫..單拖上山-0-
女仔兩隊,男仔兩隊
力允,ben,健,潤民,我一隊,我都有d心慌-3-
見到終點在望我地好急咁出去
但係唔記得左打招呼,,又罰-3-
24/11 ~
|