被逼的 http://www.youtube.com/watch?v=3n2A2tyuBy0&feature=related
今日終於嬴到一場咁大把既比賽 唉...如果打2場可以打就出得線啦 隊友打到2比2,最後果場係我打 真係超緊張- - 好在最後都嬴到21比16 仲有呀sir請食野^^
今日早會要上台,做知唔出啦- -
中史 唔知點解冇咩心機上堂,
可能冇眼睇lu..
小息去食早餐~終於唔洗餓啦
中文 唉...最後都要做返報告,冇計啦
今堂冇講過書~
Eng 教新1課grammar,真係有聽書嫁-0-
Eng-r 講上我地d功課同做一做練習
午飯一如既往買飯盒
BF 對功課同做功課,
miss病病地教唔到書
Math 又有喱d測驗
延伸做功課..
呼....用盡今日既精力交返野俾周佑聰
之後走人~~