| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
终于考完试了!  |
今日上午,终于考完试啦!
好累好累啊!
辛苦左甘多日,终于有得休息了!
最近真的好多试要考啊,
有六科汇考同埋五校联考.
不过5知道成绩会点呢?
讲到汇考,我觉得理科一定可以过,
最担心就系历史了,考得好差啊,
希望神仙保佑我过到就得啦!
讲返今日啦,好耐无打过日记了,
我上午一考完试,就同个同学一起去搭车站搭车.
我同他对过D物理选择题答案
点解他甘多单选我甘多双选噶?郁闷ing~~
我跟住就搭车去我妈妈公司找她.
中午我地去电脑城食玩饭,就去买打印机.
行左好耐,妈妈先买到.
返公司装埋打印机,终于完成左一日噶任务啦!
|
|
刊登時間:2007-07-20 12:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2007 年 5 月 1 日 星期二  |
五一放假啦  |
哈哈,今天终于可以开始放假了(仲要系7日添!)
寻日终于考完其中试,暂时可以松一口气啦!
不过到时候又要翻去面对成绩就惨啦!
今日同阿U同粉琪去左整头发,阿U拉头发拉左好耐,
搞到我同粉琪去买完野,她都未得,
从2点一路搞到5点几成6点她先搞完.
我同粉琪去M记等阿U,我地食完也先黎,
我地两个就一直睇阿U食也,
食完也,我地又去春之花扫货,
翻到屋企,已经8点了......
|
|
刊登時間:2007-05-01 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2007 年 3 月 10 日 星期六  |
全家感冒周  |
好不幸啊,呜呜,我比我妈妈传染左啊!
寻日自从上完历史课之后,
我就开始觉得冻,搞到我后尾D课都无心机听。
中午刚好阿妙同埋学委要去帮老师做也,
只好叫个另外葛同学帮我买饭。
后来问同学借左件衫披系身上先暖D啊!
返到屋企,因为我感毛,所以我五想做功课,
晚上食完饭就饮D凉茶,冲凉,中可以体埋电视先训觉添!!
今物,我已经好返好多啦,不过爸爸好像又比我妈妈传染啦!
哎,搞到成家人都病晒啦~~
|
|
刊登時間:2007-03-10 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2007 年 2 月 25 日 星期日  |
龍门温泉之旅  |
寻日,我同表姐都一早起身,
因为我地要去龍门温泉玩两日,
(本来寻日表姐就要返乡下,不过听到今物去浸温泉,
于是又跟埋去)
儿丈一早买好早餐过黎同我地仲有妈妈一齐食。
食完之后落楼同森姨表弟会合去等车。
无几耐车就黎左,跟住去东圃接人。
经过三个几车程(睡觉度过),
我地终于黎到目的地,
食过中午饭,入房放好行李,
我同表姐、表弟换好泳衣,出边着住衫,
等森姨他们做好也带我地去浸温泉。
终于等到去浸稳泉啦,妈妈送左我地入温泉,
就要赶返屋企,因为她今日要带团去拜神啊(五制啊)。
换好衫,就入去玩,首先系鱼池,不过要钱,
搞到我地都无得玩,好扫兴啊,
我地首先入到浪池,不过都水五够热,再加上天气又冻有D雨,
于是我地就行去D热水池,如月亮池等等,
去到十二生肖嘅羊池果时,D水又热到我地D皮肤好晒,
于是我地就系果度浸脚。
好快,就剩得我同表姐表弟玩,我地入左湿蒸,
玩到我地呼吸困难,无几耐就出左黎,
我同表姐就去揾酒池同药池,行下行下,
表弟就五知走左去边度了,
好不容易,终于揾到了,不过味根本五浓,
同我以前去过嘅其它温泉差得远,
我同表姐无几耐就上左岸,
我地到处揾毛巾,毛巾都湿晒,问服务员边度有毛巾,
中要返更衣室先有,我同表姐每人要多一条,
马上D服务员就将D毛巾整走晒,中想话我地添。
出左更衣室无几耐,就见到儿丈同森姨,
我地将毛巾比左他地,好快又见到表弟,
于是我地就往休息室进发,一去到,大跌眼睛啊~~
D凳居然系冷冰冰嘅石凳,几张凳围住一张石台,
台中央有两篮也食,一篮系花生,一篮系D好难食葛炒米饼,
饮料有三种,要自己去拿,D所谓葛饽仔糕系卖晒。
令我最满意最好食葛只系果度葛豆浆。
食完也,我同表姐、儿丈去地热床,表弟因为调皮,
整亲只手,森姨照顾他,
我地去到地热床有位,儿丈好快训着,我同表姐听到他打鼻鼾声,呵呵!
我训下训下都基本上训着,后来表姐同我去厕所果时同我讲话见到D木虱跳下跳下,
搞到她五敢训,搞到我毛管都栋起。
我同表姐返房间洗头冲凉,我D头发好腻中好难整,
用左差五多成支洗头水都无用。
洗完后,吃森姨买葛温泉蛋,好好味啊,好滑啊。
之后出去食饭,放烟花,D烟花好靚,可惜我无带相机出去拉。
之后买完也就返去睇电视训觉了。
|
|
刊登時間:2007-02-26 04:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2007 年 2 月 20 日 星期二  |
过猪年2007  |
今日系年初三啦~~~
屋企好耐都无甘热闹啦!!
一大早,我地就开始准备未准备好嘅也,
我呢就摆好D糖果,跟住上天棚到洗好张台同D凳,中要铺好D也;
妈妈就出去买野,爸爸就开始煮也,
我地都好忙啊~~^0^
搞好之后,表姐、阿公他们慢慢陆续黎了,
表弟嘅表弟(阿铭)听见话有得烧烤,又吵住要黎,
所以比平时更加热闹了~~
森姨表弟他地一黎到我地屋企就上左去透炉,
又吹又用扇拨,搞到熏左好耐,终于整好个炉了,
他地就开始烧虾,而我同表姐就落返屋企帮手。
到左中午,姨妈终于准备我晒整沙律同寿司嘅材料,
我同表姐首先开始整沙律,其实我地只要将沙律酱
挤落准备好嘅材料,跟住捞匀D材料同酱就得了。
整寿司果时,阿铭落左黎睇我同表姐整,
姨妈示范做左条寿司后就比我同表姐整,
表姐整寿司就几好啦,不过切果时就全部散晒,搞到要我地三个食返。
阿铭同表姐想整估其他人,于是系一两条寿司果度加左D芥辣,
表姐试食果D辣寿司果时辣到大叫又流眼泪,
搞到我同阿铭都系到大笑,
表姐同阿铭仲想睇我笑话,特登将件辣寿司比我食,
结果他地好失望,我根本就无事,呵呵~~ ^_^
下午,表哥黎左,我、表姐、阿铭同表哥就去左公园玩羽毛球。
晚上返到屋企,又要食也,
系白粥、咸鸡粥、面,全不都系我爹D煮,好好食啊,
搞到D面吾够要再煮过,大家成日都玩得好开心,
临走果时姨妈中比左D朱古力我地,
表姐又系我屋企住几日,好开心啊!!< |
|
刊登時間:2007-02-26 04:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|