| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 2 月 10 日 星期六  |
搞卫生  |
今日在家好忙好累啊!!
因为就快过年,我地一家人系屋企大扫除,
我从早上油灰水开始做到下午挂好D窗帘,
除左中午食饭同间中约休息左半个钟,其他时间都没停过,
好惨啊 ,不过晚上可以玩下电脑,
头先去过表姐个日记度睇,
好靓啊,我又系果度玩左个心理测验,
好似都几准啊,哈哈
優點:
重義氣,對朋友全心全意的付出不會佔別人便宜。
順其自然、性格中庸、單純,做人處事以和為貴,容易與人相處。
對現況接受度高,不多對人做質疑。
單純、知足常樂、富有情趣。
謙虛、懂得察言觀色。
缺點:
理想主義者,作決定欠缺實際利益考量。
天下本無事,庸人自擾之。
缺乏遠見、欠缺責任感與危機意識,應學習先思後行以免因為做了欠缺考量的決策而吃虧。
太容易接受社會的思想灌輸、缺乏自主性。
缺乏判斷能力。
因為自傲而漠視社會輿論。
缺乏有魄力的執行手腕。
有好耐无打日记拉,要快D补返先得啊!
|
|
刊登時間:2007-02-10 09:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2007 年 2 月 7 日 星期三  |
第一次去澳门  |
今日系年初三啦~~~
屋企好耐都无甘热闹啦!!
一大早,我地就开始准备未准备好嘅也,
我呢就摆好D糖果,跟住上天棚到洗好张台同D凳,中要铺好D也;
妈妈就出去买野,爸爸就开始煮也,
我地都好忙啊~~^0^
搞好之后,表姐、阿公他们慢慢陆续黎了,
表弟嘅表弟(阿铭)听见话有得烧烤,又吵住要黎,
所以比平时更加热闹了~~
森姨表弟他地一黎到我地屋企就上左去透炉,
又吹又用扇拨,搞到熏左好耐,终于整好个炉了,
他地就开始烧虾,而我同表姐就落返屋企帮手。
到左中午,姨妈终于准备我晒整沙律同寿司嘅材料,
我同表姐首先开始整沙律,其实我地只要将沙律酱
挤落准备好嘅材料,跟住捞匀D材料同酱就得了。
整寿司果时,阿铭落左黎睇我同表姐整,
姨妈示范做左条寿司后就比我同表姐整,
表姐整寿司就几好啦,不过切果时就全部散晒,搞到要我地三个食返。
阿铭同表姐想整估其他人,于是系一两条寿司果度加左D芥辣,
表姐试食果D辣寿司果时辣到大叫又流眼泪,
搞到我同阿铭都系到大笑,
表姐同阿铭仲想睇我笑话,特登将件辣寿司比我食,
结果他地好失望,我根本就无事,呵呵~~ ^_^
下午,表哥黎左,我、表姐、阿铭同表哥就去左公园玩羽毛球。
晚上返到屋企,又要食也,
系白粥、咸鸡粥、面,全不都系我爹D煮,好好食啊,
搞到D面吾够要再煮过,大家成日都玩得好开心,
临走果时姨妈中比左D朱古力我地,
表姐又系我屋企住几日,好开心啊!!< 今日同妈妈去澳门(我系第一次去)
早上五点几就起床,
六点几坐上车出发,
八点几九点去到珠海拱北过关。
半个几钟就过左关了,
于是我地搭金莎赌场葛车去参观特色建筑,
去度赌场出边,我地五好意思比人知道我地坐霸王车,
于是上左赌场,由于我未够18岁(差几个月),
于是比人赶左落黎(好淤啊)
我发誓,等我到时到18之后,
一定要再黎呢个赌场,哼哼!!
紧住我地去左个金莲花广场,
又去左睇下D特色建筑,
见到布达拉宫、火山、罗马斗兽场(全部都系仿造葛)
跟住又坐英皇赌场葛车,
一路上,见到好多赌场,每个赌场葛建筑都好有特色。
D人别出心裁,所以赌场葛建筑外型有D系有寓意葛。
一落车,好威风啊,门口有两个鬼佬,
着住英女皇士兵葛衫,
一入去,D也好闪啊,地板中央有一条金柱,
旁边地板都系金造葛,
地板下边中凿左一块块小地方放左D钻石,
系D灯光照射之下,有黄金同钻石,闪令令葛。
下午,我同妈妈买左好多也啊,
比如糖果、衫(最中意件红色大衣)、奶粉(帮人买)等等。
跟住就坐返英皇葛车离开了,
过中国关果时,个警察望下我望下我本证件,
又望下我望下本证件,反反复复望左好多次,
跟住问我叫咩名,出生年月,广州边度
(虽然上午都试过一次,不过都只系问左我个名就放行了,
而且上午果个警察中讲左句度吾似葛)
唉,果个系我黎噶,所谓女大十八变啊,
果时果幅相系我13岁葛,都几年了,咩都变啦!
过关等左一两个钟,就坐车返屋企啦!
|
|
刊登時間:2007-02-15 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
同朋友行街  |
好耐未去过行街街啦,
所以今日同个同学约好去流前行街街,
去到葛时候,好多店都未开门,
我地先系流前度睇D好贵葛日本公仔,
跟住就去左状王
我个同学好快就系果度买左条裙拉,
跟住她又买左个好贵好细葛木柜仔,她话送比D朋友
真系有米,果度D也基本上都上百蚊,
好像我呢D穷苦阶层葛人都算系少见识啦,哎~~~
上午D店好少开,所以我地都无买到D咩,
中午去麦当劳食完也后,就又返去行,
我地行左好耐都无睇到合心水葛,
不知不觉又返到走上同学买到裙果间店,
我地同果度打工葛姐姐顷左好耐,
而且她果度刚好返左条新葛绒裙,
都几靓,不过好贵,经过我几番思考,
终于买左落黎,我个同学又系果度买左对鞋添,
后尾去左流前,我有买左只猫猫(只系好细葛陶瓷猫)黎玩下,
我已经破产啦,所以后尾只系得个睇无得买啊,好惨啊 |
|
刊登時間:2007-02-10 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2007 年 2 月 2 日 星期五  |
放假拉  |
呵呵,上埋今日课,终于可以放假拉!
今日上午上完课,我地就将D凳搬到篮球场,
准备下午开家长会,
中午中要帮同学们复印数学作业,搞到妈妈担心添~~
下午,开家长会,好晒啊,
我同妈妈都好后悔无带伞,
系操场度晒左个几钟,到D家长返班听班主任讲也
终于系四点钟左右,全部结束,
放假拉~~~!!! |
|
刊登時間:2007-02-10 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2007 年 1 月 21 日 星期日  |
妈妈生日  |
今日系妈妈生日,
一大早,爸爸就出左去买菜打边炉,
我就出去买糯米粉、红豆同蛋糕。
(因为我讲好话要整红豆汤圆孝敬妈妈)
到左下午,我就开始整红豆汤圆了,
发觉无买片糖,于是又要落楼买,
D红豆好难煲霖,于是就用压力煲压,
虽然妈妈话已经整霖左,但系我总系觉得中间果度中未得。
于是我地就搓糯米,但系一包D红豆落去就错漏百出,
一开始搓圆个汤圆就呢度穿窿果度漏馅,
搞度睡紧觉葛爹D都出动埋,
爹D系用一种好奇怪葛方法整,
不过......亦系失败!!
后来避于无奈,爹D改左做煎红豆馅饼先无浪费D材料。
不过,D馅饼都几香几好味。
晚上,妈妈切吹蜡烛蛋糕,
一个生日就甘过去了...
|
|
刊登時間:2007-02-15 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|