f111
暱稱: ~小语丫丫~...
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
琶洲黃埔古港生態一天...
一日记事
近况
小洲村游记
高考终于结束了
文章分類
全部 (45)
个人创作 (1)
学校\学习 (6)
杂项 (9)
杂项(心情...) (8)
小制作 (2)
家庭 (5)
游玩 (11)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
靓靓
马馏仔
MY 相册
私房食谱
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 29
今日人氣: 23
累積人氣: 1242
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


搞卫生 愉快

今日在家好忙好累啊!!

因为就快过年,我地一家人系屋企大扫除,

我从早上油灰水开始做到下午挂好D窗帘,

除左中午食饭同间中约休息左半个钟,其他时间都没停过,

好惨啊,不过晚上可以玩下电脑,

头先去过表姐个日记度睇,

好靓啊,我又系果度玩左个心理测验,

好似都几准啊,哈哈

 

hosted by flypicture.com

優點:

  • 重義氣,對朋友全心全意的付出不會佔別人便宜。
  • 順其自然、性格中庸、單純,做人處事以和為貴,容易與人相處。
  • 對現況接受度高,不多對人做質疑。
  • 單純、知足常樂、富有情趣。
  • 謙虛、懂得察言觀色。
  • 缺點:

  • 理想主義者,作決定欠缺實際利益考量。
  • 天下本無事,庸人自擾之。
  • 缺乏遠見、欠缺責任感與危機意識,應學習先思後行以免因為做了欠缺考量的決策而吃虧。
  • 太容易接受社會的思想灌輸、缺乏自主性。
  • 缺乏判斷能力。
  • 因為自傲而漠視社會輿論。
  • 缺乏有魄力的執行手腕。
  •  

    有好耐无打日记拉,要快D补返先得啊!

    刊登時間:2007-02-10 09:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



    2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


    第一次去澳门 驚訝

     


     

    ~~~



    DDD

    ~~^0^



    ~~





    寿

    D
    寿
    寿
    寿返。
    寿D
    D寿

    寿
    ~~   ^_^



    D
    D
    D
    < ()






    18

    18

    广
    D
    仿


    DD


    D

    D
    D





    广



    13

    刊登時間:2007-02-15 09:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



    2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


    同朋友行街 愉快

    好耐未去过行街街啦,

    所以今日同个同学约好去流前行街街,

    去到葛时候,好多店都未开门,

    我地先系流前度睇D好贵葛日本公仔,

    跟住就去左状王

    我个同学好快就系果度买左条裙拉,

    跟住她又买左个好贵好细葛木柜仔,她话送比D朋友

    真系有米,果度D也基本上都上百蚊,

    好像我呢D穷苦阶层葛人都算系少见识啦,哎~~~

    上午D店好少开,所以我地都无买到D咩,

    中午去麦当劳食完也后,就又返去行,

    我地行左好耐都无睇到合心水葛,

    不知不觉又返到走上同学买到裙果间店,

    我地同果度打工葛姐姐顷左好耐,

    而且她果度刚好返左条新葛绒裙,

    都几靓,不过好贵,经过我几番思考,

    终于买左落黎,我个同学又系果度买左对鞋添,

    后尾去左流前,我有买左只猫猫(只系好细葛陶瓷猫)黎玩下,

    我已经破产啦,所以后尾只系得个睇无得买啊,好惨啊

    刊登時間:2007-02-10 10:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



    2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


    放假拉 愉快

    呵呵,上埋今日课,终于可以放假拉!

    今日上午上完课,我地就将D凳搬到篮球场,

    准备下午开家长会,

    中午中要帮同学们复印数学作业,搞到妈妈担心添~~

    下午,开家长会,好晒啊,

    我同妈妈都好后悔无带伞,

    系操场度晒左个几钟,到D家长返班听班主任讲也

    终于系四点钟左右,全部结束,

    放假拉~~~!!!

    刊登時間:2007-02-10 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



    2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


    妈妈生日 愉快

     


    今日系妈妈生日,
    一大早,爸爸就出左去买菜打边炉,
    我就出去买糯米粉、红豆同蛋糕。
    (因为我讲好话要整红豆汤圆孝敬妈妈)
    到左下午,我就开始整红豆汤圆了,
    发觉无买片糖,于是又要落楼买,
    D红豆好难煲霖,于是就用压力煲压,
    虽然妈妈话已经整霖左,但系我总系觉得中间果度中未得。
    于是我地就搓糯米,但系一包D红豆落去就错漏百出,
    一开始搓圆个汤圆就呢度穿窿果度漏馅,
    搞度睡紧觉葛爹D都出动埋,
    爹D系用一种好奇怪葛方法整,
    不过......亦系失败!!
    后来避于无奈,爹D改左做煎红豆馅饼先无浪费D材料。
    不过,D馅饼都几香几好味。
    晚上,妈妈切吹蜡烛蛋糕,
    一个生日就甘过去了...

    刊登時間:2007-02-15 09:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]