| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
补课,累!!!  |
上左一个礼拜课,唉,仲惨过以前, 连星期六都要上,惨!!!
一个星期以来,我地老师发左好多好多卷比我地做。 简直就是惨无人道啊,鬼叫我地一开学就要考试咩!
点解要揾呢个时间考啊?咩都唔记得啦,甘鬼多也! 开学之后仲惨,星期日又报左课程要补,日日都无得玩啦!
衣家D也有D学左都唔识或者唔记得啦,点办啊???
|
|
刊登時間:2006-08-20 10:53 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 8 月 13 日 星期日  |
长隆欢乐世界之旅  |
今日,我同表姐、表弟、姨妈、森姨一齐去番禺的长隆欢乐世界玩。
我地都玩得好开心啊,不过太多人啦,我地玩果D项目每个都要排成个钟。
搞到我地企到脚仔都软啦!
不过我同表姐都基本上玩哂果D刺激的项目,
虽然D项目唔算太刺激,不过我地都玩得好开心啊!
唯一遗憾无玩的就系U型果个最刺激的项目啦!我同表姐都好想玩啊!
表弟唔够米4,玩唔到某D刺激项目,系到“扭计”,
所以森姨她地就叫表弟吃多D也,多运动先可以快高长大, 甘先可以快D玩到啊!表弟,加油啊!!
晚上我地玩到散场先走,姨妈同我地一齐排十环果时排左好耐,
比表姐D话吓到唔敢玩,后来我同表姐都话唔刺激, 跟住她就好后悔无玩到,所以她到晚上最后就去玩埋十环,
最后吃埋饭就走啦,因为我听日要返学校补课啦! |
|
刊登時間:2006-08-20 10:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 8 月 12 日 星期六  |
| 无聊 |
又系系屋企无聊嘅一日,星期一又要返学校补课啦!
听日唔知系唔系真系可以去长隆呢?系就好噜!
上礼拜四D也拖到今日至写:
果日我同妈、两个表姐、姨妈、森姨去左白云山,
同表姐影左好多相,爬山爬得都唔算好累。
中午上到去“松风”果度玩扑克,食也,又一日过左去啦!
如果我迟一个礼拜返学就可以去“海洋公园”度玩啦,不过算啦!!! |
|
刊登時間:2006-08-12 06:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
又学识左也啦!  |
表姐姨妈黎我屋企住左几日,今日要返屋企啦 !
呢几日我都玩得好开心啊!
上礼拜四我同表姐向姨妈学整包,我地都整得好"核突".
我呢就整到好似包饺子甘,个包上边有一大个"窟窿",
表姐呢就成日整到漏馅,要姨妈来执手尾.
跟住我地又包饺子,一直整左好耐,我地先整完......
呢三日我仲向表姐学左好多也啊!
我学识左点样整果D好靓的闪字,
表姐话她研究左一个月嘅也比我一阵就基本学晒啦!
所以呢几日过得比平时要充实得多,好开心啊!^.^
不过我而家都系到研究紧D语法,希望可以系返学之前搞掂自己想整嘅也啦!!!
|
|
刊登時間:2006-08-07 01:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
公公生日  |
一大早,我地一家就坐车去公公家。
去到果时已经系中午,于是我地就去食LUNCH…
一食完饭,我就同表姐一人拿一台相机影相^_^
我地影左好多好多相,咩都影一大餐~~~
最后就是食蛋糕了,但系最后仲剩返几件无人食,
于是我同表姐猜“情寻”,边个猜输左边个就要食一啖。
但系我唔食果D CREAM,SO搞到表姐又无食……
搞到最后食剩的蛋糕变到好“核突”…..
食完蛋糕之后我地就要互相SAY GOODBYE噜~~~
今日玩得好开心呀~!!!
|
|
刊登時間:2006-08-04 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|