| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 12 月 31 日 星期日  |
2006 年 12 月 17 日 星期日  |
杂  |
呢个星期出左考试等级啦!
我全部都过晒,数学中挪左A添,好开心啊!
妈妈星期五从香港返左黎,买做好多朱古力比我食.
今日又要去上课,不过都好开心啊,
中午中同个同学去左间吾似西餐厅嘅西餐厅度食添,
不过D也都吾好食,我地以后都吾会再去果度食啦(讲D也好多费话添,哈哈)! |
|
刊登時間:2006-12-17 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
鼎湖山旅游  |
今天,我地级组织左一次鼎湖山旅游,
因为前一个礼拜我地考完3科毕业考,
老师比我地轻松一下,所以就组织左今次旅游。
去到鼎湖山,我地分好组,就分散,每个小组各自行。
上山时都唔算太辛苦,不过敏仪D能量唔多够,
行下行下她就话累,要休息,
其间我地影下相,玩下水,呼吸下新鲜空气,
好快就去到分叉路——半山腰啦!
跟住我地坐系果度,吃左个3蚊黑豆豆腐花,
跟住就去左庆云寺,影左一幅全组大合照,
影相果时我整住敏仪D头发,搞到她好紧张,
要我地删左再影,不过无人理她,哈哈!
边上宝鼎,敏仪又边食也,原因就系她能量唔够,
搞到去完宝鼎果度果时食济左,
上到宝鼎果度见到朱他地食豆腐花,先2蚊。
参观完宝鼎,我地落去森林浴场果读玩水,
有几个其它班噶男生除左鞋系果度影相,
其中有个男生中因为个地滑,坐左落D水度添,
后来我地就落山坐车走噜!
|
|
刊登時間:2006-12-09 08:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 11 月 25 日 星期六  |
| 最近状况 |
最近都唔系发生左好多事,
呢个星期一同二测完三科毕业考,
唔知最近点解成日都觉的好唔开心,好烦啊~~~
从呢个星期开始玩修结束左拉,好嘢!
后日要去肇庆鼎湖山,肯定好闷啦,唉~ |
|
刊登時間:2006-11-25 03:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 10 月 22 日 星期日  |
分左新班后...  |
最近我地好辛苦啊,
基本上日日都要返学,
重点班从听日开始要晚修啦,
刚分左班无几耐,
我地大家都中吾系好熟,
我地班有好多女生都好斯文啊~~
我就学吾到啦,
因为我地班嘅人中未互相认识,
所以下个星期就开始打破而家嘅座位,
(因为一分班果时我地中意同边个左就同边个坐,
所以我地都系识嘅坐成一堆。)
不过我新座位附近嘅人我基本上都系识得嘅。
而家高二都已经好辛苦啦,努力努力啊!!!
|
|
刊登時間:2006-10-27 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|