| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 10 月 22 日 星期日  |
生日啦!  |
20号系我嘅生日,
话开心又吾系,话吾开心亦吾系,
所以总嘅黎讲就一般般啦。
中午被个同学放我飞机,
话同我吃饭中午先同我讲话返屋企,
搞到我同另两个同学去银行过左一个中午。
我这两天中收到好多礼物啊,
有D同学请我吃也啊,所以都好开心啊。
表姐系我生日当晚中同我讲左生日快乐添!
|
|
刊登時間:2006-10-27 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
睇病"趣"闻  |
今日一大早,我就比我妈咪吵醒左我,
因为今日讲好左我要去眼科医院睇病。
点知去到先八点几,就已经排晒长拢啦,
挂一个普通科都要4个半(中有D咩空调费5毛,我一D都FELL唔到有空调),
挂左号中要去验视力(个个人都要),
验视力当然要收钱啦,
其实我根本就唔需要验视力,同视力都无关系嘅。
跟住去派队等叫号睇病,D人多到逼满晒,
空间又细,D护士嘅服务态度极极极差,
跟住D护士又比人闹,话她地以为系护士就甘“巴闭”!
医院成个街市甘,吵到拆天,唉~~~
终于可以睇病啦,果个医生都无知识唔识也,
好似就只系讲效率甘,三两分钟又一个,
同我睇两睇就叫我去电倒(他话整左个电倒以后D眼睫毛就唔会向里边生),
他中话我倒生情况右眼比左眼严重,我其实就记得我左眼严重D,
跟住去比钱,电倒果度收左我地19蚊,我同妈咪都觉得好便宜,
(以前我同妈咪去其它医院睇过,做个手术要几百蚊)
两支眼药水比左60几蚊,跟住去治疗部准备电倒,
点知去到个治疗师话我地交错钱,电倒要39蚊,
而且超过两条倒生就要拿支针打麻醉,因为好痛,
而且唔可以完全根治,因为唔知它个根生得几深,所以以后中会倒生。
我一听,就唔肯电倒了,因为我倒生嘅眼睫毛已经远远超过两条,
于是无办法,唯有转叫个治疗师帮我拔出黎,
治疗师叫妈妈去个医生果度帮我改,
后来妈妈好鬼燥甘入黎,话个医生唔肯改,
话电倒可以根治,个治疗师就话他有无搞错,
有D人电倒完后过段时间又翻去电倒啦,
D医生都唔知点搞嘅,真系好想闹鬼呢个医院D护士同医生啊,
都唔知识唔识。
个治疗师话我D右眼睫毛好乱,左眼简直成排都系向里边生,
搞到她无点同我拔左眼D眼睫毛出黎。
拔完之后,我同妈妈都带住“比人稳笨”嘅心情离开啦!
|
|
刊登時間:2006-10-14 02:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
第一次自己整豆浆  |
今物一大早,我就起左身啦!
(甘大个女放假基本上未试过甘早起啊,除有D重要街去外)
其实甘早起到有D原因嘅(如果无原因,一定训到唔知几时啦)
我寻晚同父母讲好左今物自己一个人整豆浆
点知一整就整左成个钟,
我爸爸整只要十几分钟就得啦。 惭愧ing~~
学我爸爸甘隔左几次豆渣,再加上成个钟嘅努力,
点知一饮,有阵怪味,
原来系D豆浆未褒好,而且我又无放姜落去
跟住要妈妈帮我加工,放左一阵比爸爸饮,
点知~~~
唉,老豆居然话D豆浆好像~~~~
D施姑尿甘 (打击,大大嘅打击啊)
唉,惟有下次学爸爸整啦。
|
|
刊登時間:2006-10-07 11:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
中秋節  |
寻晚系中秋节,月亮又大又圆。
公园里边好热闹啊,
我同妈妈食完晚饭后一齐去公园散步,
里边已经有好多人啦,大家都约埋一齐
一大早就“霸”定好位,铺好纸,拿埋D嘢食出黎
准备一边赏月一边食嘢一边玩游戏。
我同妈妈沿住湖边一路走,
去到有游乐设施嘢地方,
里边有好多人玩D水上游戏同机动游戏啊,
有D人玩,但更多的系系下边睇人玩。
我同妈妈睇左一阵,就去到另一个玩游戏嘅地方。
系果度,都有好多人用十蚊买左6个球玩,
拿果D球扔公仔,扔到个公仔跌落地,
个公仔就是果个人嘅。
有个细路女买左6个球黎玩,先头两个球扔不到,
她一急,在扔第三个球嘅时候讲左句粗口,
跟住就扔到个公仔,后面果三个她又是乱扔一个球讲一句粗口
点知比她扔中左三个公仔。
后来同妈妈去到钓虾场果度睇下D人烧烤,
系公园行左一个圈,我地就返左屋企(拜月光,食水果)噜~~~
|
|
刊登時間:2006-10-07 10:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
| 运动会 |
前两日,我地学校举行左运动会.
先总共跑左果800米,搞到我成身都痛啊,哎~~~
不过呢两日都玩得好开心啊,
虽然比赛之前都好紧张,不过都总算顺利完成啊,
我都同我D同学一齐睇其他同学比赛,
好激烈啊~~~
我中认识左D唔识嘅同学添!
无聊嘢十一要系屋企过噜~~~
|
|
刊登時間:2006-10-01 02:32 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|