唔知點解我近來上會計堂會想sleep ar,其實我對這科很有興趣ga,可能是因為近來miss所教嘅嘢變難咗la,
所以我先冇心機聽書,連時間也覺得過得好慢。今日我要去增值ar,因為yesterday要大測,所以今日要補番,
不過增值也好,because這樣我就可以專心的去做功課了,唔駛一到晚上先做,弄到第二日好眼訓,唔知點解我
係要到晚上先有心情做功課(壞習慣) haha...增值完後我就番班房練習朗誦,因為聽日要比賽la,我好
擔心ar,我讀的字音又唔準,速度又慢,而且我讀到第二首詩時usually唔記得最後的那句,我驚我到時會出錯ar
。今日7點幾先番到屋企ar,7點幾學校好恐怖ga,以前聽人講學校有鬼,所以我好驚ar,不過都有幾個人倍我 。
今天送給各位的愛情句子就係:
原諒需要諒解,諒解需要原諒。 |