fixyoutoday
暱稱: 柴燕(janice)
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
888tg音樂網
bestyz(激多mv)
CMIDI
coolmanmusic
小說村
甘蛇天地
百度
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 6 日  星期一   陰天

媽媽返黎喇~~~

今朝唔洗落操場排隊a~~gd!

第一堂上中文...d人出黎2mins talk....講得怪怪的...

跟住上i.h堂~~~今堂d人有d嘈...~~

第3堂係英文a~~~雖然係做d悶野~但係我唔覺得悶~

可能係因為係mrs lau教la~~~^^

lunch幫忽忽幫piza~同佢share~

好慘a~明明排係我前面得4個人~

但係等左超耐先買到囉~~~~

a mei同峰佢地幫我排俾錢果條line果陣一次又一次去龍尾~

我都係未買到....................- -"

返到學校果陣~~~ling請大家食餅餅a麻~~

但係大家妖妖讓讓搞到跌左好多餅餅~哈哈~

so大家狂笑..失禮也~me2- -"哈哈

最尾果堂上p.t.h~a~~~~~好耐未見過成老師喇~

佢生完bbd皮膚靚左a~~~~~~~~

今堂叫我地討論a~題目係:我的發明~

我地組諗左個"吸米田共"機a~

reason:幫到d經常便秘既人~哈哈

設計係好似針筒咁~~....自己諗點用....- -"so dirty~哈哈

大部份idea都係小明諗嫁~

我負責present咋~~~~~~~~!!!

放學之後去左computer room~a~大佬教我一d整網頁既野~thx!!!~~~~

佢個無啦啦con甩左- -"~~~~~~~~~~~

跟住上返課室~~drama對犒~對左2mins就落tuck搵mei...etc.

then返家家了~~~~~~~~

媽媽返來了~~~~~~~~~愛愛!!

佢買左好多野食..............~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^

佢之前返左大陸陪公公a~~~~~~~~~

怕公公傷心....................><

刊登時間︰2006-03-06 05:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天

4社星級戰a~~

今朝晨早就收左張缺點紙- -~

儀容遺規6次了。﹏估唔到咁快- -

第一堂上中文a~~悶......

第2堂上maths....後尾狂做數....悶.......到成個人呆左...= ="

第堂上eng....dict...都好d~估唔到得分咋~~><~!!好多都係careless mistakes囉~

如:every day...我痴埋左!!!amoung 寫錯amount!!激鬼死~

最好笑係李永鋒~人地係raise money~佢寫waste money~哈

lunch爭取時間排戲...~果個黑人幫我地買飯~thx.....

食左dd舊年糕~都幾好味~我都係今日先知原來年糕可以用黎煲湯.........

忽忽好煩...成日話我搞爛get= =~但係我同dd一致認為是忽忽自己神神化化...!!

最尾上aryt~a!!!聽miss wu講講下野..差d訓著~~~~好慘

放學之後上hall底採排la~~~+左新idea~斷背河...~~~~哈

我仲幫忽忽+左件tisu33添~~~~~靚仔幾多???忽忽仲唔多肯著~~~!!

後尾d人話佢件3好搞野~~~~真係好喇!!!!

最後勇社第3~a~><~.....................

放學第埋忽忽就走la~.........此時...突然覺得胃痛...><"

好在返到屋企都無野~~~~~~~~~~~~~~

 

刊登時間︰2006-03-03 07:40 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天

忙a..

今日有好多野寫a~~~~~ready??

今日都凍凍wa~~~

今天無帶belt喔~俾人記了小名~

係reading period之前甘sir派maths test a.......

同我預計一樣...pass~la不過好似低左少少= =~

第1堂上eng~a!!!~~~有game play~就係...

估職業~~~~我果組贏左a~~!!!!岩左7/10~~~

多得娟娟同lulu咋~~~佢地叻叻!!!!!~~~~~~

贏左有chocolate食~!!!!!跟住小息果陣呢...玩叉包剪x

贏左食一粒...!!哈哈~~~我狂贏~- -~!!!食完一粒又一粒~~

跟住lulu話:唔同你玩喇!!!!~哈哈~係咪好熟呢??kaka~

成包野我食左3/5= ="~yummy yummy...

娟娟好不滿...lulu就話下次叉輸果個食- -~咁我實無得食.... - -

第2堂上中文a~~~1-4,5-8號都要出黎小組討論a~計分嫁!!!!

我果組題目係"香港推行母語教學會否影響學生的英語水平"

每人有5 mins預備a~~勁慘...係呢5分鐘入面...同人傾計..有人問野= =

唔知y我個腦唔旭喎...諗得一個point~~~~~~~

就咁5分鐘過左..呆呆咁出去討論- -"4個人+埋要講8分鐘野a~~

好在出到去個腦旭返咋..!!!miss話我幾有point~...so有7/10分a!!!~

花姐.最高分~有7.5~!!!因為佢talkative~- -~

跟住第2組係a巧果組a~~~a巧講左好多野..!!!!!不過偏左少少題...~

蔣健滔勁搞笑..一開始就話:我認為男女校同單性學校都好!!

到臨尾差討論差唔多完果陣就總結左句:所以呢!!我認為男女校係最好既...笑死我!!!!- -

跟住上i.s堂悶死人....我狂做自己野~~~a sir理都無理過我...

我係咁睇我地組份話劇~++減減~..就咁~好快落堂.....!!

maths堂就慘了...............隔殷個李永鋒另個頭去後面講野姐- -~就俾甘sir狂罵..慘- -

跟住又數哂佢d衰野出黎~數數下發火....罵哂全班~~~一罵就罵左一堂~!!!!

不過佢係第一次講野咁有point!!!~~~

佢話佢自己屋企人交d稅好似天文數字咁多~

佢大可以享受佢既life~~做咩咁辛苦走黎教書收果少少人工~?

每日3點幾返屋企係因為佢會早起身改簿..etc

佢雖然wise~但係好勤力~由細到大未試過欠交h.w...

佢唔想對住班lazy既學生~~............

我地俾佢話到無人敢出聲...好鬼靜~~~~~

又話d老師成日講想學校英文"定"佢去外國咪得囉~

跟住佢就話有時覺得d老師講野好無point~!!

lunch去左冒道班到食a~~~一入去校長就話我d頭髮前面d陰好似個"該"

食食下飯..miss ng望住我~我笑la...佢話我個頭前面剪得好睇~

哈哈- -~thx!~~~~佢同校長真係好岩.....!!!

因為冒道班~so唔記得左要去買圍裙同lunch box.....

h.w堂~得我一個無帶野咋~~~miss lee淨係講左句乜都無帶就無得整~

無所謂la~...還掂整cookies咁煩- -~估唔到唔整仲好~~好得閒~miss lee叫我sit down &sleeping- -

我無訓a~坐係到睇d人滕黎滕去好搞笑~~~~~忙忙~

一個2個俾miss lee罵到p.. ..~~~發覺佢教親整野食d堂就會特別特別狼嫁喇~~~

罵到d人狗血淋頭- -~.......又話做野慢..一陣呢樣唔記得攞果樣唔記得洗~........etc.............

俾佢罵得最勁係朱姐同a巧= ="基本上無人無俾佢罵~except me..........

不過......假如我有份整cookies....我一定俾佢話死我做野慢..!!

對於整野食..只有用2個字黎形容我 - 亂黎。洗野更+慢死人...!!

記得f.1定f.2果年我同kapo一齊煎蛋....我地狂笑...兩個都慢吞吞~

同忽忽3個係到大笑....!!!!!!哈哈哈哈~~~諗起真係好好笑~~~~~~~!!

又俾佢狂罵~~~~~極無奈~~~

好喇~講返h.w堂先- -~

洗野果陣有人打爛一個玻璃碗a~!!!d玻璃彈到好高~彈到miss lee塊面==~

我都差d被彈..........成地都係玻璃碎a~~~

今日有週會a~~上親h.w堂都係勁遲落堂嫁la~

so我地係最遲上hall既~~~哈哈~好搞笑~

miss lee叫我地行快d~~~激似走火警~.~

今日週會最special既地方就係~~有人教我地摺玫瑰花a!!~

不過我之前都識摺喇~但係未試過全校一齊摺囉~~~~

我同巧諗住送俾甘sir~la...因為佢今日哂左好多口水罵我地a~哈

但係佢唔收~仲叫我地釘係班個board到- -~

放學傾返中文份話劇d野a~~修改少少野~~&分配角色咁la~

我扮嫦娥- -...有d台詞好難講出口........唉

跟住又上左hall la...抽聽日4社星級戰drama既topic喎~

跟住終於可以返屋企喇~~~~~~~~~~~~~~~~~

刊登時間︰2006-03-02 05:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天

凍凍wa~

今日最低12度a~凍屎人~~~~..

好在係出面+多件冷3仔姐~..

第一堂上maths~a~大獲喇~test~a!!

無溫過......本來預左肥佬嫁~但係.....

次次我做親 maths卷都係咁嫁喎..!!!

頭果半堂得1條識做...- -

後半堂8成識做...= =~狂做......

不過2題唔夠時間~無左18/72分..

so!!應該passssssss的!!!!!~~~~~~~~~~ya!

lifed堂d人辯論a~~louis好鬼q~狂講標語~仲要全部都押韻的!!

佢靠呢d搞笑既地方博同學既票數a!!哈哈~~~~~~

老黎係答問題既時候個樣好似平時串人咁~= =~

不過講得唔錯..佢初頭口姪姪ga~後尾發威~

eng堂狂做listening~a~好多班都有得上hall睇drama~

我地班就要上返eng><"慘.....

lunch食燒8爪魚丸a~~~~~~~~~~

跟住偷偷地聽歌........

最後果堂上中文~搵4個同學出去試下小組討論~我都有份- -~

論題係:學校不應給學生帶手提電話-----

老黎好無聊...狂問:xxx你有咩意見~xxx你又有咩意見~xxx你不如發表下...

我都俾佢問到講唔到野~!!= =無奈~唯有答:我唔知a~........

結果用左4分鐘大家已經無野講...但係8分鐘先至達標...!!

miss lui話我地討論得好融洽- -咁梗係la~我地係咁笑.......哈!

放學無野do~a~~~~~~~so很早便返屋企了。

刊登時間︰2006-03-01 05:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 2 月 28 日  星期二   晴天

好魚a..

今日好凍喔~成日落住毛毛雨.....

又要帶p.e衫~樓嬲...等~好鬼煩...!!!

第一堂中屎a~~~~悶悶。

跟住上i.s~哈~老泥峰好糗...又傾計~俾a sir掉佢位~

不過........掉左去我隔黎- -"

不過我唔會同佢傾計嫁!!!!!!!因為我唔想好似佢咁糗...臭a!

p.e堂落雨唔洗上la~但係要上什麼理論~悶到嘔...

lunch同例牌人物去pretty gd到食a~

同老黎share意粉...跟住佢話唔夠..後尾又同mei.我.3個share多個意粉~

我地邊食邊大聲講野同大笑.........最好笑係~

忽忽突然見到隔黎張台有個女仔同傻輝個樣勁似~!!!

跟住個個望哂過去狂笑~~!!因為真係好似樣a!!~

果個女仔帶d男feel....如果cut左後面條邊邊~一定係餅印~哈哈~

笑到.....我地走果陣我見到mrs lau~a~

佢問我..."做哂咁嘈........

我...無野好講...唉~好無奈.........................a!!!!!!!!!!!!!!!!

返到去a mei替rose~a~個個係到c~la~

最尾上r.e堂~~a sir好搞笑...

wu sir:你地認為邊類人係最需要幫助??

wu sir:你地唔好俾d好行既野我a~就好似...

我認為最需要幫助既人係隔黎屋個b嫂a~因為佢不單係傷殘.仲係孤兒∼獨居既添~

岩岩又離左婚~變成寡婦~佢亦都岩岩來港無兩日......."哈哈.....!!笑死我!!!!

雖然我係訓緊教~但係我聽緊佢講野嫁~

放學個個fd都有野do~a~................so今日各散東西...排舞..開會..編話劇..etc.

我放學排左好耐隊先有車返到屋企a..........慘慘..!!!!!!

今日筷子好早返屋企a!~~~仲係到咪書- -雖然抵鍚~但係好唔尋常...........

 

刊登時間︰2006-02-28 05:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]