今日有好多野寫a~~~~~ready??
今日都凍凍wa~~~
今天無帶belt喔~俾人記了小名~
係reading period之前甘sir派maths test a.......
同我預計一樣...pass~la不過好似低左少少= =~
第1堂上eng~a!!!~~~有game play~就係...
估職業~~~~我果組贏左a~~!!!!岩左7/10~~~
多得娟娟同lulu咋~~~佢地叻叻!!!!!~~~~~~
贏左有chocolate食~!!!!!跟住小息果陣呢...玩叉包剪x
贏左食一粒...!!哈哈~~~我狂贏~- -~!!!食完一粒又一粒~~
跟住lulu話:唔同你玩喇!!!!~哈哈~係咪好熟呢??kaka~
成包野我食左3/5= ="~yummy yummy...
娟娟好不滿...lulu就話下次叉輸果個食- -~咁我實無得食.... - -
第2堂上中文a~~~1-4,5-8號都要出黎小組討論a~計分嫁!!!!
我果組題目係"香港推行母語教學會否影響學生的英語水平"
每人有5 mins預備a~~勁慘...係呢5分鐘入面...同人傾計..有人問野= =
唔知y我個腦唔旭喎...諗得一個point~~~~~~~
就咁5分鐘過左..呆呆咁出去討論- -"4個人+埋要講8分鐘野a~~
好在出到去個腦旭返咋..!!!miss話我幾有point~...so有7/10分a!!!~
花姐.最高分~有7.5~!!!因為佢talkative~- -~
跟住第2組係a巧果組a~~~a巧講左好多野..!!!!!不過偏左少少題...~
蔣健滔勁搞笑..一開始就話:我認為男女校同單性學校都好!!
到臨尾差討論差唔多完果陣就總結左句:所以呢!!我認為男女校係最好既...笑死我!!!!- -
跟住上i.s堂悶死人....我狂做自己野~~~a sir理都無理過我...
我係咁睇我地組份話劇~++減減~..就咁~好快落堂.....!!
maths堂就慘了...............隔殷個李永鋒另個頭去後面講野姐- -~就俾甘sir狂罵..慘- -
跟住又數哂佢d衰野出黎~數數下發火....罵哂全班~~~一罵就罵左一堂~!!!!
不過佢係第一次講野咁有point!!!~~~
佢話佢自己屋企人交d稅好似天文數字咁多~
佢大可以享受佢既life~~做咩咁辛苦走黎教書收果少少人工~?
每日3點幾返屋企係因為佢會早起身改簿..etc
佢雖然wise~但係好勤力~由細到大未試過欠交h.w...
佢唔想對住班lazy既學生~~............
我地俾佢話到無人敢出聲...好鬼靜~~~~~
又話d老師成日講想學校英文"定"佢去外國咪得囉~
跟住佢就話有時覺得d老師講野好無point~!!
lunch去左冒道班到食a~~~一入去校長就話我d頭髮前面d陰好似個"該"
食食下飯..miss ng望住我~我笑la...佢話我個頭前面剪得好睇~
哈哈- -~thx!~~~~佢同校長真係好岩.....!!!
因為冒道班~so唔記得左要去買圍裙同lunch box.....
h.w堂~得我一個無帶野咋~~~miss lee淨係講左句乜都無帶就無得整~
無所謂la~...還掂整cookies咁煩- -~估唔到唔整仲好~~好得閒~miss lee叫我sit down &sleeping- -
我無訓a~坐係到睇d人滕黎滕去好搞笑~~~~~忙忙~
一個2個俾miss lee罵到p.. ..~~~發覺佢教親整野食d堂就會特別特別狼嫁喇~~~
罵到d人狗血淋頭- -~.......又話做野慢..一陣呢樣唔記得攞果樣唔記得洗~........etc.............
俾佢罵得最勁係朱姐同a巧= ="基本上無人無俾佢罵~except me..........
不過......假如我有份整cookies....我一定俾佢話死我做野慢..!!
對於整野食..只有用2個字黎形容我 - 亂黎。洗野更+慢死人...!!
記得f.1定f.2果年我同kapo一齊煎蛋....我地狂笑...兩個都慢吞吞~
同忽忽3個係到大笑....!!!!!!哈哈哈哈~~~諗起真係好好笑~~~~~~~!!
又俾佢狂罵~~~~~極無奈~~~
好喇~講返h.w堂先- -~
洗野果陣有人打爛一個玻璃碗a~!!!d玻璃彈到好高~彈到miss lee塊面==~
我都差d被彈..........成地都係玻璃碎a~~~
今日有週會a~~上親h.w堂都係勁遲落堂嫁la~
so我地係最遲上hall既~~~哈哈~好搞笑~
miss lee叫我地行快d~~~激似走火警~.~
今日週會最special既地方就係~~有人教我地摺玫瑰花a!!~
不過我之前都識摺喇~但係未試過全校一齊摺囉~~~~
我同巧諗住送俾甘sir~la...因為佢今日哂左好多口水罵我地a~哈
但係佢唔收~仲叫我地釘係班個board到- -~
放學傾返中文份話劇d野a~~修改少少野~~&分配角色咁la~
我扮嫦娥- -...有d台詞好難講出口........唉
跟住又上左hall la...抽聽日4社星級戰drama既topic喎~
跟住終於可以返屋企喇~~~~~~~~~~~~~~~~~
|