琴晚特登教手機鐘鐘5:38分-0-~~~~~~~~
點知a媽仲再早d叫醒左我~~~>,<係35分~a!!
超早.......唔想係屋企食~好哂時間-0-"
跟住好快就出左去....去曉麗搵峰塔車...點知~
行到康寧道個公園....先見到佢~竟然去到咁遠塔...
呢段路仲長過我係屋企行路返順利-0-"激白痴....!!!
跟住再塔車去順利.....................................@@
去到見到a mei喇~~~其他人仲未到~
跟住去買三文治同芝士條+野飲......!!
後尾kapo都到了~~~so4人就去塔車車喇~
去到唔知乜站~臭ling都上埋車lu~~~~~~咁就齊哂人喇~
哈哈~係車到ling又係到偷影-0-"me2~鍾意影人樣樣衰衰個樣~
真係好好笑!!!!~~~~~~~~~~~~不過最衰係臭 ling影完唔肯del!!!
要人迫先肯~衰衰>,<次次都係咁-0-"
嘩...塔左勁耐車~a~落車之後又係街到大笑...又影相相~
峰仲記得上次黎果陣我見到條大狗又勁驚-0-"我都記得......
跟住再塔車去..........嘩.要塔到總站~~~又塔左勁耐~!!幾驚遲到~
單程都要20蚊~~真貴!!早知塔地鐵~,~
落車之後勁大風囉~~~~~~~好凍凍a~個個大艾
原來都未係遲到ga~~~~~~
一開始肥甘一定要3c班坐埋一齊~a~唔俾周圍走-0-"衰......~
峰係咁問巧一條問題-0-淫.........a~
問極都係同一條....a巧仲要塔"隨便"............巧..我c錯你了......kaka!
跟住我同巧又記得..kapo話俾我地知~峰送左一支玫瑰俾a~mei!
跟住峰又話kapo好衰~佢唔係送一支...係一咋喎~haha~~~~~~~~
跟住就搵kapo理論~不過我同巧都sure記得kapo係話一支~哈哈
so大家又係到嘈生哂了~~~~~~~~咁先熱鬧嫁麻~!!^^
我地班fd個個都有個樣樣衰衰既花名.......a!!
至於係乜....!?自己8la~..
大家狂"豆'唷~哈哈~~~~~超好玩~串黎串去~
忽忽又問我...佢個樣係咪好唔掂..
我唔小心講左句~"係"姐~
佢就周圍同mei佢地講~柴燕話我個樣好唔掂a~
好無奈....講真la~你除左皮膚差d之後...~~~~~都靚仔過巧多人law!!!!靚仔~!!
成日另轉頭都會見到某某人囉~....見到佢就乜mood都無哂~!
閉幕禮勁耐a~~~~不過我地都照嘈-0-"
放左之後同kapo.mei.忽忽.峰.臭ling~係附近間kfc食雞雞a~~~~
我一心想去食雞上脾嫁麻~點鬼知俾哂雞正胸我-0-因為雞上脾未有喎...好衰...
d肉好"hi"!so唔冠想食~so share d俾臭ling同忽食...~
峰話佢細路竟然鍾意食"hi"肉喎-0-"愈"hi"愈鍾意...............*,*
跟住出左去海旁到坐a~~~峰.kapo.忽.臭ling~佢地坐左出海旁邊d石到..好危啵...
我同mei就散步...正當我地係到邊行邊唱歌果陣...無啦啦見到d野..哈哈
一對我地識得既情侶又係坐左係右上面kissing!!!....
我同mei勁白痴...仲要係到唱歌....
好在佢地c唔到我地a~~~~~~~跟住我地梗係狂走la......哈哈..!
跟住.......保密!
走果陣都已經8:00喇~忽自己塔第2架車走~
我地就塔同一架巴士~跟住我同峰就係觀塘到轉小巴~哈哈哈!!勁好笑~~~~~~~~~~
有架小巴差唔多坐滿哂~我地c唔到la~跟住有個人上緊la~
點知個c機跟住想刪門(因為滿左人)~跟住峰超快咁爆左句"唔好上車"a~
哈哈哈~~~~知唔知我笑乜~~?第一,有個人上緊~峰根本唔係想講"唔好上車"a~
而係想講"唔好刪門a"~第2,"佢果句唔好上車a"就變左係到叫上緊車果個人落車~俾我地上咁解~!
(無啦啦將"唔好刪門a"變左句"唔好上車a"~就變左叫上緊車果個人落車唔好上俾我地上!)
跟住第2架我地上左車之後我都仲係到狂笑佢呢句野~~真係笑到肚都好痛!!!笑左勁耐.....!!!
跟住佢話:真係慘...臨返到屋企都要魚d野俾你笑我~哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!諗起都係到傻笑...

返到屋企超累~沖涼就訓教~~好快訓著!! |