fixyoutoday
暱稱: 柴燕(janice)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
888tg音樂網
bestyz(激多mv)
CMIDI
coolmanmusic
小說村
甘蛇天地
百度
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天

唱k~打麻雀~~

今日有喜有悲a~!!

12點幾同mei.kapo.峰.ling.政去左唱k~~

唱唱下我同峰艾交囉~~~~

大家艾到勁噪囉~~~- -不過後尾都無事@@

a龍哥又唱唱下k走佬- -"~

突然心血來潮要返屋企...真係激無奈!!

唱完仲去左ling屋企打牌a~~~~

我同kapo仲買左基德雞上去食添~

峰又係到滋整喇~~無啦啦鬧個掃地a嬸~

原來a嬸踩親佢喎!!搞到佢隻鞋污糟左果少少.....

佢竟然話要買過對- -好變態a!!!!!!

又去左seven買野飲la~峰話kapo鍾意親都係cheap人~

跟住我話~kapo中一果陣好似鍾意你囉~哈哈~

跟住峰又掉返轉想串我~話我鍾意既人仲cheap過kapo鍾意果d~

跟住我話我一出世已經鍾意左你la~~你真係好cheap~a!

由頭cheap到落腳先有咁多人鍾意之麻~

串到佢又糗又無聲出a~哈哈!

上到ling屋企...真係幾亂下.....

同忽忽有得揮~哈哈

打打下牌~佢兩個細妹都返左黎喇~~

哈哈~峰話ling既大妹個背影 - 坐住背住我地~勁似暈左喎~!!~真係笑死我..!!

佢兩個妹仲煎左d年糕同蘿蔔糕俾我地食添a!!

佢細妹又叫峰做"果個男人"哈哈!!!!

kapo係到打牌~a mei係到陪打~e牙鬆幹~跟住kapo就狂大叫~哈哈

ling打牌又勁喎@@慢又食唔到糊~哈哈~

大家一邊打~mei同峰係咁豆嘴~~

不過我都幫a mei串佢~呵

好開心a~~我由頭到尾都有得打~

我食左3次糊~1次自摸運一色~一次萬子清一色~一次運一色!!

mei都食左1次糊~峰都食左3次糊~不過全部都唔係自摸!!

ling同kapo無食過糊- -

打到6點幾就走~~~~原來ling屋企人請我地食飯~

不過由於時間以及禮貌既關係~唔去...thanks~

大家記住a!!峰話請我地去佢屋企拜年ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!新年唔準講大話!!

kapo!!記唔記得n年前佢勁cheap........竟然走佬.....!!

打到6點幾就走lu~~~我.kapo.峰去塔地鐵~mei就塔巴士~

峰係pie & tart到買左件芝士tuna tart~3個人食- -haha~

跟住我自己塔地鐵走lu~~~~~~~~~~~

返到屋企沖涼~睇電視~打日記~~~~~~~~~~

刊登時間︰2006-02-01 09:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 30 日  星期一   晴天

2個表姐黎我地屋企拜年a~

今朝悶悶a~~

到左12點幾~2個表姐黎我地屋企拜年a~~

大表姐大住肚~細表姐就帶埋個bb仔黎~好Q!

仲有兩個細路添a~~真係好喇~

好耐無同d咁細既bb仔玩喇~~~~~~得1歲到咋!!^^

佢好謂食a!!~係咁啜手指!!~~~~

跟住4點到同hermione落樓下行a~~

仲去左m記吹水同食野~~~~

呢幾日食黎食去都係d濃味既野~食到濟哂...........

跟住係商場到見到對屎綠色既cons~~~幾like~

之後去左樓下公園到又吹水.........!!竟然撞返今日黎我屋企拜年果兩個細路a!^~^

返到屋企~~俾a爸話~屋企整左咁多野食~仲去食m記- -"

跟住沖涼之後打俾媽咪a~~~~

唔知y~~媽咪唔係屋企梗係覺得好冷清囉- -"~

遲d仲要係大陸添........

刊登時間︰2006-01-30 08:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天

今日心情有d怪...

記得琴晚真係好辛苦a~~~

從來未試過咁擔心ga><~好可怕...

果陣我係咁祈禱~到左零晨1點幾~

電話終於響a><"媽咪平安咁返到大陸喇!!終於放下心頭大石~

真係好多謝神a!!!!~~~~~~果陣真係好驚媽咪出事- -"

原來媽咪搭果架車途中壞左....so...

今日初次接觸到x-japan~!!

forever love~好感人...一邊聽都覺得好失落- -

而家好掛住媽咪a><~~

唔知y~媽咪一唔係屋企就覺得無乜安全感- -

過幾日可能要返大陸a...要去送殯

今日都過得幾悶......唉,好煩a~~~~~

完全無新年mood囉~~~~~又唔想拜年喎!!

刊登時間︰2006-01-29 09:14 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 28 日  星期六   晴天

外婆過左身..... 感動

今日媽拜神...都未拜完~電話就黎喇~

話外婆已經去左.....

a媽即刻食埋餐飯就汁野返大陸a.....!!

a爸送佢去深圳.......

點知無哂旅遊巴返去.....

塔左d私家車返去a.....!!

但係而家已經12:00喇~p.m

咁夜仲未返到去a..同我地預計既9:30....差好遠a~

而家好擔心........唔敢訓.................................

除非媽咪打黎話平安到左大陸先敢訓><

希望外婆安息la!~~~~~~~~~

媽咪都要平安返到大陸a~~~~~~~~!!

刊登時間︰2006-01-28 11:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天

maybe最後一次去教區陸運a-0- 愉快

琴晚特登教手機鐘鐘5:38分-0-~~~~~~~~

點知a媽仲再早d叫醒左我~~~>,<係35分~a!!

超早.......唔想係屋企食~好哂時間-0-"

跟住好快就出左去....去曉麗搵峰塔車...點知~

行到康寧道個公園....先見到佢~竟然去到咁遠塔...

呢段路仲長過我係屋企行路返順利-0-"激白痴....!!!

跟住再塔車去順利.....................................@@

去到見到a mei喇~~~其他人仲未到~

跟住去買三文治同芝士條+野飲......!!

後尾kapo都到了~~~so4人就去塔車車喇~

去到唔知乜站~臭ling都上埋車lu~~~~~~咁就齊哂人喇~

哈哈~係車到ling又係到偷影-0-"me2~鍾意影人樣樣衰衰個樣~

真係好好笑!!!!~~~~~~~~~~~~不過最衰係臭 ling影完唔肯del!!!

要人迫先肯~衰衰>,<次次都係咁-0-"

嘩...塔左勁耐車~a~落車之後又係街到大笑...又影相相~

峰仲記得上次黎果陣我見到條大狗又勁驚-0-"我都記得......

跟住再塔車去..........嘩.要塔到總站~~~又塔左勁耐~!!幾驚遲到~

單程都要20蚊~~真貴!!早知塔地鐵~,~

落車之後勁大風囉~~~~~~~好凍凍a~個個大艾

原來都未係遲到ga~~~~~~

一開始肥甘一定要3c班坐埋一齊~a~唔俾周圍走-0-"衰......~

峰係咁問巧一條問題-0-淫.........a~

問極都係同一條....a巧仲要塔"隨便"............巧..我c錯你了......kaka!

跟住我同巧又記得..kapo話俾我地知~峰送左一支玫瑰俾a~mei!

跟住峰又話kapo好衰~佢唔係送一支...係一咋喎~haha~~~~~~~~

跟住就搵kapo理論~不過我同巧都sure記得kapo係話一支~哈哈

so大家又係到嘈生哂了~~~~~~~~咁先熱鬧嫁麻~!!^^

我地班fd個個都有個樣樣衰衰既花名.......a!!

至於係乜....!?自己8la~..

大家狂"豆'唷~哈哈~~~~~超好玩~串黎串去~

忽忽又問我...佢個樣係咪好唔掂..

我唔小心講左句~"係"姐~

佢就周圍同mei佢地講~柴燕話我個樣好唔掂a~

好無奈....講真la~你除左皮膚差d之後...~~~~~都靚仔過巧多人law!!!!靚仔~!!

成日另轉頭都會見到某某人囉~....見到佢就乜mood都無哂~!

閉幕禮勁耐a~~~~不過我地都照嘈-0-"

放左之後同kapo.mei.忽忽.峰.臭ling~係附近間kfc食雞雞a~~~~

我一心想去食雞上脾嫁麻~點鬼知俾哂雞正胸我-0-因為雞上脾未有喎...好衰...

d肉好"hi"!so唔冠想食~so share d俾臭ling同忽食...~

峰話佢細路竟然鍾意食"hi"肉喎-0-"愈"hi"愈鍾意...............*,*

跟住出左去海旁到坐a~~~峰.kapo.忽.臭ling~佢地坐左出海旁邊d石到..好危啵...

我同mei就散步...正當我地係到邊行邊唱歌果陣...無啦啦見到d野..哈哈

一對我地識得既情侶又係坐左係右上面kissing!!!....

我同mei勁白痴...仲要係到唱歌....

好在佢地c唔到我地a~~~~~~~跟住我地梗係狂走la......哈哈..!

跟住.......保密!

走果陣都已經8:00喇~忽自己塔第2架車走~

我地就塔同一架巴士~跟住我同峰就係觀塘到轉小巴~哈哈哈!!勁好笑~~~~~~~~~~

有架小巴差唔多坐滿哂~我地c唔到la~跟住有個人上緊la~

點知個c機跟住想刪門(因為滿左人)~跟住峰超快咁爆左句"唔好上車"a~

哈哈哈~~~~知唔知我笑乜~~?第一,有個人上緊~峰根本唔係想講"唔好上車"a~

而係想講"唔好刪門a"~第2,"佢果句唔好上車a"就變左係到叫上緊車果個人落車~俾我地上咁解~!

(無啦啦將"唔好刪門a"變左句"唔好上車a"~就變左叫上緊車果個人落車唔好上俾我地上!)

跟住第2架我地上左車之後我都仲係到狂笑佢呢句野~~真係笑到肚都好痛!!!笑左勁耐.....!!!

跟住佢話:真係慘...臨返到屋企都要魚d野俾你笑我~哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!諗起都係到傻笑...

返到屋企超累~沖涼就訓教~~好快訓著!!

刊登時間︰2006-01-27 10:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]