琴日睇中左件3a~~問過a媽之後就去買喇~~~~
今朝玩巨商la................食完晏,出門。
今日有.我.政.峰.mei.玲去a~~~~~~~
琴日我買果舊冷已經織完喇~~
一開始我同a mei就去左聯合廣場先~~等峰.政黎~
去左花園街買冷先~a mei買左兩舊~
政.峰兩個黎左之後~~...玲話唔識黎..
又出錯地鐵出口....搞左成半粒鍾有多先搵到佢@@
a mei好"蚊".....|||||||||||||||||||||
跟住大家返返去聯...行la~
峰同政係果到買左好多33.......多到數唔哂~1袋2袋咁~
我諗住買既果件冷3買哂~
so佢幫我bk左分店果間..~果件同政.峰一樣ge色~~
但係後尾去左信和入面買左第2隻色喎~早知唔洗bk~la~噓!
我地跟住又去左潮特..峰買左個sportater袋~~~200幾~
今日買得最多野係峰..其次係政囉~~~~~
峰買果d野全部都要格價先~發覺佢買左好多同政差唔多既3~
但係好多都平過政~~~~-0="
政++埋埋哂左200幾蚊無胃錢~ha!
到左7點幾~我同峰走先a~a mei佢地仲想行~
我學玲扮do^>...d卡通卡跳野or彈囿果種聲囉~
扮得勁搞笑..我狂笑..又係咁扮喎...真係頭唔到氣囉..!!
跟住峰係藍田去佢a 麻家吃飯~我就塔小巴返屋企喇~~~~~
返到去食飯.沖涼.訓教..........
hapi~~~~~~~~~~~ |