fixyoutoday
暱稱: 柴燕(janice)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
888tg音樂網
bestyz(激多mv)
CMIDI
coolmanmusic
小說村
甘蛇天地
百度
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 23 日  星期五   晴天

唱k..睇碟..唱k...ha 愉快

今朝約左十點係九龍灣等..我遲左1min~

估唔到有成3個都未到@@

跟住我.mei.峰.kapo先去唱k~~~

邊唱邊等....過左半粒鍾有多..玲同政先出現@@"

跟住大家唱la...kapo唱唱下k喊~

佢好感觸~~~!!|||

大家都唱得好興奮ga~~~!!!

跟住有人倒瀉野~~so成地都係水..

我地唱到1點幾~~mei.峰.政就去睇戲~kingkong~!!

跟住~我.kapo.就去玲屋企玩~~~~~

我地買左d m記food上去~~~~~

首先睇了一隻碟~下妻蜜語..好悶@@

政仲話呢套戲好笑..一d都唔覺囉~~~

睇到差d訓著...!跟住就睇一隻玲介紹既一隻舊碟~我家有隻何東獅~~

真係又好笑又感人~~~~~~~~~>,<唔錯唔錯~

我地凍凍地...玲竟然拎佢屋企d被出黎~俾我地邊訓邊蓋~~真係好喇!!

then又係佢屋企唱k@@"雖然無乜碟~但係都幾有feel~

突然間...玲明明話佢屋企人唔會早返...

點知先後佢細妹.大妹.mama都返左黎>,<好無奈

跟住5點幾就去同a mei佢地會合返~

我地去左冒險樂園玩a~~..

係a!!!頭先佢地睇戲發生左件大事a!!!!!!!!!!!(薯>!!)

跟住去左kfc吹水...峰對巨商有興趣~~~so..我地傾巨商d野~

跟住a mei話走大家都走了..。

等架13d等左n咁耐~成5架89經過~佢都未黎~真係等死人喇..!!

返到屋企8點到啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

刊登時間︰2005-12-24 11:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 21 日  星期三   晴天

今日好黑a~~~!! 不安

今日係katso報佳音a~
so同平時一樣咁早先身la~
約左hermione6:55~
但係我遲左~so..
一出lift就跑~la+上勁大風.好鬼凍~..
跟住塔另一部lift果陣~
竟然short~好在有個a伯~
佢用兩隻手蚊開棟lift門先無事咋@@幾驚wan lift~a!?
跟住落到去凍到a媽都唔認得囉~!!!!d風可以吹起一個小朋友~
等左好耐先有架車點知又無位喎@@
跟住發覺............
唔見左銀包~~~~~~~
so要返返轉頭搵囉...
原來跌左係我樓下果到=0-"~
應該係我一跑就跌囉...|||
跟住落返去塔lift~la!
有個男中學生入左果部short既lift~我地叫返佢出黎~哈哈~
搞左一輪~終於返到順利囉~
我地要買糖糖a~for katso d活動既~
我諗住拎個籃算la~
但係hermione話要推車喎~so..
點知佢推左架壞既車~haha!!
今日我地黑過墨豆a!!
返到學校...我地無遲到喎!!
不過有幹事遲到囉~!!!haha....
一開始我地係miss yu既帶領之下practice~a song~la
跟住分組傾掂哂d野之後就出發喇~~
估唔到miss yu book左架車~..真係周到~
不過貴左dd~
去到果間幼稚園~~呢~
d小朋友首先表演俾我地睇la~~
有個小朋友出黎表演果陣一邊喊一邊唱歌~ha~so~Q~
跟住到我地d member表演喇...
then分組玩la~我同meiyi負責低班~真係好喇!!
佢地雖然有d木獨~但係個個都好可愛wa~
我地首先玩聖誕一叮~
好多小朋友都唱歌~有大笨象..........
跟住kapo佢地上台表演森巴舞~haha~
then就係由立政同峰扮聖誕樹~
俾小朋友掛上裝飾~~~!!
祭然後小朋友覺得邊棵靚d既~
就坐埋去~!最後贏左既係峰果棵~
佢地俾miss lim偷影左好多相...!!哈哈
最後梗係大抽獎啦~
抽中既除左有禮物~仲會同佢地影返張相仔~kaka
最後大合照果陣我可以抱住一個小朋友影相添..開針wa..!!
臨走果陣果到個負責人請我地飲野~同埋食cookies~幾好味wa
最後我同hermione送miss yu佢地同eric去塔的&amp;塔車~~~
主席大叫:merry chrismas~~~~~~~~~~~~
跟住就返屋企喇~繼續up我隻賽賽~!!!!!快d快d!!!
今日已經46/79喇~up左4lv~~

刊登時間︰2005-12-21 06:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天

學校旅行a~ 傷心

我地首先bbq~la~

不過我多數幫手燒俾人食~

後尾食左少少咁la~

燒到最後仲淨野食~

a mei話bbq自助餐~每位5蚊喎~

不過講笑既~@@

跟住佢地玩放風爭=.="(唔悶咩?)

跟住又打排球...

放學之後返屋企la~

點知屋企無人....~

又費是周圍藤la~

so係門口等~~~~

跟住玩巨商~傾電話...傾到無電就收線~~~

跟住俾傻輝迫上佢個網上電台~

佢把聲好沈a..!..係咪對得支咪太近呢@@

跟住我點首歌~還未~佢又無喎@@

求其搵首損友俾我>,<"

睇在a巧份上先聽埋佢...咋咋咋

刊登時間︰2005-12-20 09:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 18 日  星期日   晴天

陪hermione買3

今日夠hermionw買3a....

原本a媽唔俾出街嫁..因為連續出左兩日喇~

但係因為係hermione叫的~媽先肯~!!

佢買左件藍綠色既針織3~~~一條褲~

跟住陪佢買雞翼....

沖涼先~~唔打lu

刊登時間︰2005-12-18 07:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天

又行mk..... 開心

琴日睇中左件3a~~問過a媽之後就去買喇~~~~

今朝玩巨商la................食完晏,出門。

今日有.我.政.峰.mei.玲去a~~~~~~~

琴日我買果舊冷已經織完喇~~

一開始我同a mei就去左聯合廣場先~~等峰.政黎~

去左花園街買冷先~a mei買左兩舊~

政.峰兩個黎左之後~~...玲話唔識黎..

又出錯地鐵出口....搞左成半粒鍾有多先搵到佢@@

a mei好"蚊".....|||||||||||||||||||||

跟住大家返返去聯...行la~

峰同政係果到買左好多33.......多到數唔哂~1袋2袋咁~

我諗住買既果件冷3買哂~

so佢幫我bk左分店果間..~果件同政.峰一樣ge色~~

但係後尾去左信和入面買左第2隻色喎~早知唔洗bk~la~噓!

我地跟住又去左潮特..峰買左個sportater袋~~~200幾~

今日買得最多野係峰..其次係政囉~~~~~

峰買果d野全部都要格價先~發覺佢買左好多同政差唔多既3~

但係好多都平過政~~~~-0="

政++埋埋哂左200幾蚊無胃錢~ha!

到左7點幾~我同峰走先a~a mei佢地仲想行~

我學玲扮do^>...d卡通卡跳野or彈囿果種聲囉~

扮得勁搞笑..我狂笑..又係咁扮喎...真係頭唔到氣囉..!!

跟住峰係藍田去佢a 麻家吃飯~我就塔小巴返屋企喇~~~~~

返到去食飯.沖涼.訓教..........

hapi~~~~~~~~~~~

刊登時間︰2005-12-18 12:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]