澳門之旅 2005/6.7/2
6號同7號去左澳門朝聖~到左澳門.由導遊(姐姐)既引導~
坐旅遊巴到唔同既地方參觀同shopping~周街都係濃濃既餅味~真係無奈= ="
shopping得果半粒鍾多dd~好在~都買到自己鍾意既介指~QQ>,<紫色ga!!miss ng仲讚我買隻介指靚添^^~
跟住睇既果d野有d似hk既博物館果d野~.~淡而無味,maybe係我唔識欣賞la。﹏
夜晚果陣,miss話11:00就要訓~因為間房得返我一個so走左過去劉國標果邊~
同佢地玩~跟住愈來愈多人~差唔多間間房既人都走哂過去佢間房,
多數都係1a同1d既人(舊年)。最好玩係唔係a麻咁鬼易,超爆好笑,d題目好搞野同核突!!
好多屎屎屎......= ="嘩!!!!輸左既人真係好慘囉~個個係咁輸(我冇乜)~
俾人用怎頭打到面都紅哂~十幾下咁摳~最後玩到差唔多3點先訓~.~
我訓得都幾好~醒過一次~因為覺得好凍!但係又唔想起身搞冷氣機喎~所以咪捐入被逗到囉*﹏..
第2朝訓到岩岩好7點就起身~跟住去過黎梓峰同eric間房.....點知....><"
我只係想借過廁所黎用下姐.入到去,彈返出去問點解咁臭既??
原來個坐廁成堆屎係到!!勁核突!!真係想嘔囉><
我即刻彈出去um住把口!!一邊問佢地兩個點解有屎係到...?
哈~峰無奈地話:你問eric啦~eric陰陰嘴笑咁話:你問峰啦!!哈!真係俾佢地吹脤!= ="
後尾有人話d屎係eric既,又有人話係峰既!!哈哈~總之就核突la~
跟住落樓下酒店食buffet~開始諗應該會幾難食下~點知又真係好難食喎!!!
熱食又唔凍唔熱~d橙汁又難飲到想反胃!!= =意粉就似就咁茄汁撈粉囉~
毫無經過心機去整咁!!大家食完又趁機上房到玩返陣先!又玩唔係a麻咁鬼易,不過我負責打...後尾我落場玩...
輸得幾慘下~俾人打到阿x都唔認得~_________~慢慢人少左~就玩琴棉台~noble都唔知係咪想輸嫁!!
次次都拍拍拍!!哈哈~佢都幾盞鬼嫁啵~~~~~!!玩完就出發去參觀幾間聖堂~
行下塔下~悶下....(聖堂真係好悶)= ="次次入親去都差d訓著.沿途又有d狗喎~
真係嚇親~.~嚇親。
時間過得真係快~已經準備過關塔船返hk喇~開頭訓左陣~跟住同eric.周圍ling玩樸克~
初頭玩琴棉台我輸哂!~周圍ling贏哂~得返我同eric玩!我手上既牌多過佢姐~
佢就係咁講我d牌係佢3倍!!!!!!.\/.
最後d牌係哂我手上= ="差d輸....係佢尾2既機會入面佢輸左一次喎~果下仲幾多牌下喎!就咁~我心都涼哂~!!!!
不過....最最最後~都係我輸左>,<要$$ga。跟住玩"錯d"都係我輸得最多 .. 又係要$$ga~
而周圍ling就笑到見牙唔見眼(原本隻眼都唔係大la)哈哈~!!
落船之後解散~同幾個人一齊塔地鐵!塔塔下~問周圍ling:e??朱姐呢??
去左邊a?唔記得叫埋佢添....= =" 原來佢去左廁所= ="....但太遲喇~車已經開左~
而佢..............到左藍田~我同劉國標塔小巴返屋企~.
塔入左屈臣氏短之有短既時間走返出黎~無無聊聊咁等車~
傾傾下計~我同佢講!!哈哈~我今晚寫日記一定要寫屎...跟住就到左喇。 |