fixyoutoday
暱稱: 柴燕(janice)
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
888tg音樂網
bestyz(激多mv)
CMIDI
coolmanmusic
小說村
甘蛇天地
百度
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 15 日  星期三   陰天

今日開針wa~ 愉快

今朝要落操場排隊la~

點知個天又陰陰沈沈喎~

so有好多人都無落到去a~最後..

佢地督排排企俾人記名喇~哈

跟住第一堂上左中文a~開始講話劇d野la~

跟住做聆聽喔~then miss lui俾time我地溫下一堂要test英文~

好彩俾左dd time我溫姐- -"我無溫過..麻

跟住英文堂呢~梗係test la~唔算難既...@@

跟住對下w.s就落堂喇~

maths堂 mr kam無返喔~好野!!~有得玩~

第一堂係學校既舊生黎睇堂a~無石否認~佢係極靚仔嫁!!XDXD

不過好似有d怕羞~同埋講野幾搞笑...哈哈~~

我地就無理到佢la~幾個人一齊玩true or dare~a!

開始問黎問去都係d鍾意邊個果d 問題- -

我俾人迫到........佢地叫我講我鍾意個人既名喎...

講真~我真係唔多想講囉~唉..玩唔起添....!

後尾先變態a!!~一定要簡dare~!!

小明俾人轉中左...alex li要佢"損"我手指- -"想死...

我勁驚...!!佢地狂捉住我隻手- -...更+驚~

後尾我見到小明就就"損"中果陣我勁大大大聲叫~~~!!

全班望住哂.....咩事ar??

而家諗起...佢條利~都想死a!!!!

好在最後都無損到- -""""""""""""噓~~~~~

哈哈~最後d 人dare要玩老泥峰同蔣健滔a~~慘慘喔~

lunch同玲share 個piza囉~都飽死我- -

最後果堂上art~悶到....

好在後尾係落去操場到影相相姐~~~~

我地組影聖母a~...靚靚~!!!

放學同陪mei.玲去藍田買鞋a!!!~

玲仲買左條33添~

就係呢個時候~見到陳志軒- -

佢地...3個男仔係一個機乎全部都係賣女人野既地方到出現..==

mei同玲都買左對學生鞋la~一樣的喔~

跟住我同mei就一齊塔60小巴返家了........。

hapi~~~~~~~~~~a!!唔係~~~

unhapi先岩~~~~~--"因為搵極都搵唔到超能驕妻首主題曲a><

i love u i love u..............lala.....

 

刊登時間︰2006-02-15 07:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 2 月 14 日  星期二   雨天

情人節快樂a~~~~ 驚訝

hey~~~情人節快樂

無情人既情人節都過得好開心a~~!!

中文默書a~!!!食蛋蛋~我都好似係第一次默書食蛋- -"

要背兩首a麻~我淨係背左1首~但係臨默果時竟然唔記得左第一句係乜春??--

so.........諗左勁耐...都諗唔到~唯有由後面逐句砌返上去咋!!不過都係食蛋嫁la- -

英文堂小組討論a~提出心目中既白馬王子..公主既條件~~

有組男仔竟然講stupid.fat..like a pig果d...笑死我~

maths好野a!!kam sir唔舒服~so大家自己做maths h.w~~

淨係果一小堂就岩岩好用黎畫畫~畫h.e既室內設計..

我唔識畫~小明幫我畫~真好人!!

lunch同例牌人物食飯la~~大家唔小心遺留左忽忽a><"sorsor

後尾佢嬲喔........狂講你食屎la~ha!

最尾h.e堂都順利過左骨a~~每人都要出去present自己個ideas~2mins~

今日收到好多糖糖同chocolate~~~~~開針!

放學之後去左淘大影貼紙相a!!!

每人影左50幾元wa~~

第3次kapo走了..得我.mei.峰影喔~~!!

我地每次影親貼紙相都會....艾大交嫁!!哈哈~~

個個興奮到唔知自己做緊乜喔~~

好似a mei就唔小心推左kapo落地喔- -"haha~

a mei影到有2張相個樣係一模一樣嫁~

而且仲激似蒙羅麗莎的微笑a!!哈哈~峰笑左激耐~

我就狂笑kapo有張..過左膠之後多左條鼻><"...

多謝峰肯讓張貼紙相俾我~!!ok?

佢仲要講幾次~:我係咪好好人a?= =

到左7點幾就走喇~~~~媽媽鬧喔。

 

刊登時間︰2006-02-14 09:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 2 月 10 日  星期五   晴天

緊張喔...

今日...心事重重a!!唉~~~~~~~~

so根本就唔想笑...但奈何又成日笑- -

so朝早hermione同我打賭~

if我笑左既話就請佢食飯~~~~~~

結果..梗係笑左la- -"不經意地.......佢又無特登引我笑喎..= =

朝早6:30就去搵miss lim la~同陳志軒試講一次 la.....

後尾上到台呢~唔知y我一d都唔覺得緊張~反而煉果陣仲緊張- -

第一次講俾miss lim聽果陣仲..又係忍唔住狂笑- -"

唉~我每次係好嚴肅既氣氛之下就會大笑嫁喇- -"幾變態呢~??

我仲特登抽蔣健滔出黎講佢既新年願望la!

點知佢蚊之咁細聲嘔左幾粒字- -~哼~玩唔到你添!!自大狂!

art堂照相相a~做project~trick photo

影左陳文健既另一個不男不女既....怪物...!

又影左我...好多手手~更+怪物= ="勁似蜘蛛精囉~

i.s好悶..玩鏡a...不過我照鏡就大把~~哈..

到左p.e堂喇~~~~~~~~唉唉唉~想死a!

唔制a><唔明點解我跳極都唔識囉!!~

不過...好在a巧教到我識為止- -"真係辛苦哂a><

lunch同例牌人物食飯la~except忽忽,hermione

我地排隊買油樓d飯la...叫老泥峰幫我拎住個銀包姐..

估唔到佢偷睇我n年前張相...........(找屎a)??哼~仲要狂笑喎.\/.

跟住去左3a到一齊吃la~~峰明明艾左同玲一樣既飯la~

玲走開左~峰見到有一盒飯得白切雞~就即刻放返俾玲~哈哈

玲返黎就問~點解我盒飯得雞嫁??

峰就話~你遲黎囉~~拿~!!我d口水已經掂過呢盒(有雞有叉)嫁喇~

果盒你既....(哈哈~~~!!!勁cheap囉~)

跟住玲就嬲- -"but後尾峰都係俾返盒叉雞佢~(因為其實佢就無整過任何口水落去盒叉雞到,只係吹水!)

跟住上r.e~a~~~~~~~~~~訓教...好辛苦a~坐果d登訓教~訓完好累~

放學之後原來去左聽娟娟唱歌歌嫁~~~但係s.a room好焗a!!唔想係果到- -sorsor~a!

跟住落返去同mei.kapo.峰.玲.忽忽..今次仲有羅晶浩~一齊玩影相- -

我地狂影~~我同kapo仲入埋廁所影添~.......

原來留係課室到玩都幾好嫁~~~~~~原本mei應承左玲陪佢去mk買野嫁~

後尾無去...玲嬲了......~

到左6:00到就走la~~~~~我同峰一齊走~

跟住落車之後朱姐叫我陪佢去哂相~幫佢手簡相哂~

跟住返家~~~~..................bibi^^

刊登時間︰2006-02-10 08:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 2 月 7 日  星期二   晴天

超好睇~好感人><

今日坐左6粒鍾唔旭睇<帥哥的寵兒>

好感人a><到左中間開始最好睇~><~

3個主角都好慘....

好想睇埋個結局a><

http://novelasia.com/beta/novel/novel_view.php?novelid=26431

唔想汁輸就一齊睇la~

刊登時間︰2006-02-07 06:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天

post返舊日記板一d精華..!!haha~大部份都係笑話大全!!

澳門之旅 2005/6.7/2

6號同7號去左澳門朝聖~到左澳門.由導遊(姐姐)既引導~

坐旅遊巴到唔同既地方參觀同shopping~周街都係濃濃既餅味~真係無奈= ="

shopping得果半粒鍾多dd~好在~都買到自己鍾意既介指~QQ>,<紫色ga!!miss ng仲讚我買隻介指靚添^^~

跟住睇既果d野有d似hk既博物館果d野~.~淡而無味,maybe係我唔識欣賞la。﹏

夜晚果陣,miss話11:00就要訓~因為間房得返我一個so走左過去劉國標果邊~

同佢地玩~跟住愈來愈多人~差唔多間間房既人都走哂過去佢間房,

多數都係1a同1d既人(舊年)。最好玩係唔係a麻咁鬼易,超爆好笑,d題目好搞野同核突!!

好多屎屎屎......= ="嘩!!!!輸左既人真係好慘囉~個個係咁輸(我冇乜)~

俾人用怎頭打到面都紅哂~十幾下咁摳~最後玩到差唔多3點先訓~.~

我訓得都幾好~醒過一次~因為覺得好凍!但係又唔想起身搞冷氣機喎~所以咪捐入被逗到囉*﹏..

第2朝訓到岩岩好7點就起身~跟住去過黎梓峰同eric間房.....點知....><"

我只係想借過廁所黎用下姐.入到去,彈返出去問點解咁臭既??

原來個坐廁成堆屎係到!!勁核突!!真係想嘔囉><

我即刻彈出去um住把口!!一邊問佢地兩個點解有屎係到...?

哈~峰無奈地話:你問eric啦~eric陰陰嘴笑咁話:你問峰啦!!哈!真係俾佢地吹脤!= ="

後尾有人話d屎係eric既,又有人話係峰既!!哈哈~總之就核突la~

跟住落樓下酒店食buffet~開始諗應該會幾難食下~點知又真係好難食喎!!!

熱食又唔凍唔熱~d橙汁又難飲到想反胃!!= =意粉就似就咁茄汁撈粉囉~

毫無經過心機去整咁!!大家食完又趁機上房到玩返陣先!又玩唔係a麻咁鬼易,不過我負責打...後尾我落場玩...

輸得幾慘下~俾人打到阿x都唔認得~_________~慢慢人少左~就玩琴棉台~noble都唔知係咪想輸嫁!!

次次都拍拍拍!!哈哈~佢都幾盞鬼嫁啵~~~~~!!玩完就出發去參觀幾間聖堂~

行下塔下~悶下....(聖堂真係好悶)= ="次次入親去都差d訓著.沿途又有d狗喎~

真係嚇親~.~嚇親。

時間過得真係快~已經準備過關塔船返hk喇~開頭訓左陣~跟住同eric.周圍ling玩樸克~

初頭玩琴棉台我輸哂!~周圍ling贏哂~得返我同eric玩!我手上既牌多過佢姐~

佢就係咁講我d牌係佢3倍!!!!!!.\/.


最後d牌係哂我手上= ="差d輸....係佢尾2既機會入面佢輸左一次喎~果下仲幾多牌下喎!就咁~我心都涼哂~!!!!

不過....最最最後~都係我輸左>,<要$$ga。跟住玩"錯d"都係我輸得最多 .. 又係要$$ga~

而周圍ling就笑到見牙唔見眼(原本隻眼都唔係大la)哈哈~!!

落船之後解散~同幾個人一齊塔地鐵!塔塔下~問周圍ling:e??朱姐呢??

去左邊a?唔記得叫埋佢添....= =" 原來佢去左廁所= ="....但太遲喇~車已經開左~

而佢..............到左藍田~我同劉國標塔小巴返屋企~.

塔入左屈臣氏短之有短既時間走返出黎~無無聊聊咁等車~

傾傾下計~我同佢講!!哈哈~我今晚寫日記一定要寫屎...跟住就到左喇。

刊登時間︰2006-02-02 05:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]