放學前有周會a!!講9形人格a∼我係屬於活躍型∼我覺得內容都講得好準a!
活躍型:鍾意玩.有避痛功能.很快此記不快事.
對別人痛苦敏感.但王懂去開解人.做事有頭無尾.轉數快.很快看到可能性.
欠缺實際行動.率直.禍從口出.活潑好動.話題豐富.樂觀.熱情.喜歡無拘無束.等
*---------------------*
今日放左學原來諗住幫手去買bbq既野食∼但係katso要開會a∼
so梗係去左開會la∼
哈哈∼又係傾bbq.不過係下個星期5katso既bbq!
個死人主席好搞笑!!!!!把口好刻薄a!∼∼∼∼∼
雖然d氣氛唔多似開會a∼但係就好輕鬆∼有好有唔好la∼
成個過程都幾開心咁la∼∼∼個個都俾佢串齊囉∼哈哈!
總之同佢開會都唔知笑定喊好la!哈哈哈!
後尾miss lim入黎係到話佢.話佢唔好亂畫野係個board到∼
哈哈!佢畫左支國旗.寫左幾句野添-中國好.中屎唔好!
跟住佢先識得冷靜喔....哈x99999999999999999
主席是din的.......
*---------------------*
跟住開完會見到我地班d女仔拎住一袋.2袋.∼好慘..
d男仔都唔係人黎既@@打波既打波.換3既換3..
除左3個drm- d:noble r:steven m:luris
佢地先至係有良心....
跟住開始透爐la..d男仔都有好多幫手既∼
vincent.steven.alex lee.大佬.謝譽....等
跟住miss lui.kam sir黎左喇..
miss lui仲帶埋佢個2歲既仔仔黎添a∼好可愛
佢唔綦陌生人嫁∼俾d姐姐周圍帶佢去玩.佢一d都唔驚∼
又唔會喊∼佢仲指住d星星.係到ee哦哦∼好似牙牙學語∼哈哈!
跟住大家都燒野食la∼哈.大佬食一隻人地燒俾佢既雞翼.跟住大哎:
都唔熟既∼我唔想有h5n1喎...哈哈哈
點知我燒既兩條腸仔都係唔熟=.=”a巧一條.我一條.a巧食完無事發生.跟住我話:
e?都未熟既@@佢先話係!.........
我請左好多人食野a∼miss lui.kam si.vicent.巧.謝譽.alex law等∼
跟住alex law又好似食到生雞翼∼哈∼又話:救命a.我唔想有h5n1喎...
alex請左飲紙包橙汁.又燒8層蜜糖既雞翼俾巧食a∼我都食左小小∼好正a∼!
kam sir就係到係咁影大家相...
臨走.d男仔係到踼波同打波...咁咪睇陣囉∼
miss lui話要大家一齊走∼要男送女返屋企添@@
點知d男仔話:我驚俾人姦左!哈
我同a巧行得好快..so好快就上左車.返屋企...點知返到屋企我妹都仲未返屋企.
實在太可惡喇!!!!!!!都10點幾la∼...佢成11:00先返屋企.都唔知佢想點∼
有時真係覺得佢好煩a!!!!!!!!!!!!!!! |