fixyoutoday
暱稱: 柴燕(janice)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
888tg音樂網
bestyz(激多mv)
CMIDI
coolmanmusic
小說村
甘蛇天地
百度
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 4 日  星期五   晴天

katso bbq~a 傷心

超正丫

大家不防禁黎聽下la

唯一 王力宏

我的天空多麼的清新
透明的承諾是過去的空氣
牽著我的手是你
但你的笑容 卻看不清

是否一顆星星變了心
從前的願望 也全都被拋棄
最近我無法呼吸
連自己的影子 都想逃避(逃避)

BABY 你就是我的唯一
兩個世界都變心 回去談何容易
確定 你就是我的唯一
獨自對著電話說我愛你 我真的愛你
BABY 我已不能多愛你一些

其實早已超過了愛的界線
今日放學之後katso bbq∼a!
我去左a mei屋企換33∼ee都係到a∼佢仲叫我飲涼茶∼thx!
我地好快換完3就返走la∼我地唔記得左禁lift.so行樓梯la∼
點知d清潔工人洗緊條樓梯a∼勁多水∼好似水浸緊..洪水a.但係我地都要行嫁la∼
返到學校問miss yu拎錢去買野la∼點知主席以為4:15.其實係4:00
人齊之後去買野la∼都好快買完∼主席同幾個人一齊拎野返學校先∼
跟住我.mei.峰去左拎凍肉..wawa∼一廂廂嫁∼好似好多下...
峰自己拎一廂輕d既..我就同mei輪流拎廂重既...去到學校門口見到隻狗..
好驚a..跟住見到學校條長梯..oh...辛苦law..
跟住幫手起爐la∼∼∼∼∼都算成功∼∼∼∼∼∼
後尾d人開始黎齊,就開始燒野食la..無啦啦.主席同我講.我突然覺得你好好人..
原來係佢想我燒野俾佢食@@”....跟住我話:好a∼lon既歸你@@
佢話:照殺!
跟住點知唔夠野飲喎...次次都係咁嫁la!!so一開始我話買多d野飲,又無喎..
so..原來主席自己去買嫁..後尾我同丹都一齊去...
好在咋..如果唔係佢一個一定唔夠力拎咁多支大支裝可樂∼
成5.6支=.=(下次一定要買兩倍既野飲先夠a!!)
返到去.繼續燒la....d蜜塘俾人打爛哂..so唔夠用..
主席無啦啦自動請英.話仲有冇野要買嫁..原來佢要送小曼去塔車.所以先至順便..
都知佢無咁好死嫁喇!!so買蜜糖..!
後尾郭sir黎痴食a...仲見到有個男人.我以為佢係駐守小聖堂既人la><!
點知後尾先知道佢係miss lim個老公a∼唉..真係失敬失敬∼sorsor!
咁夜都特登黎接miss lim.真係好a!!
跟住我燒左一舊勁靚.正.好味既豬pa....
後尾臨走果陣.我地玩”飛”水a!!!!!!!!!洗地la
好好玩a!!∼∼∼∼∼∼∼∼kaka....
跟住同丹同巧返屋企a∼.................沖涼.訓教..
 
 

 

刊登時間︰2005-11-05 09:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天

3c班bb焦a~~~~~ 愉快

放學前有周會a!!講9形人格a∼我係屬於活躍型∼我覺得內容都講得好準a!

活躍型:鍾意玩.有避痛功能.很快此記不快事.

對別人痛苦敏感.但王懂去開解人.做事有頭無尾.轉數快.很快看到可能性.

欠缺實際行動.率直.禍從口出.活潑好動.話題豐富.樂觀.熱情.喜歡無拘無束.等

*---------------------*

今日放左學原來諗住幫手去買bbq既野食∼但係katso要開會a∼

so梗係去左開會la∼

哈哈∼又係傾bbq.不過係下個星期5katso既bbq!

個死人主席好搞笑!!!!!把口好刻薄a!∼∼∼∼∼

雖然d氣氛唔多似開會a∼但係就好輕鬆∼有好有唔好la∼

成個過程都幾開心咁la∼∼∼個個都俾佢串齊囉∼哈哈!

總之同佢開會都唔知笑定喊好la!哈哈哈!

後尾miss lim入黎係到話佢.話佢唔好亂畫野係個board到∼

哈哈!佢畫左支國旗.寫左幾句野添-中國好.中屎唔好!

跟住佢先識得冷靜喔....哈x99999999999999999

主席是din的.......

*---------------------*

跟住開完會見到我地班d女仔拎住一袋.2袋.∼好慘..

d男仔都唔係人黎既@@打波既打波.換3既換3..

除左3個drm- d:noble r:steven m:luris

佢地先至係有良心....

跟住開始透爐la..d男仔都有好多幫手既∼

vincent.steven.alex lee.大佬.謝譽....等

跟住miss lui.kam sir黎左喇..

miss lui仲帶埋佢個2歲既仔仔黎添a∼好可愛

佢唔綦陌生人嫁∼俾d姐姐周圍帶佢去玩.佢一d都唔驚∼

又唔會喊∼佢仲指住d星星.係到ee哦哦∼好似牙牙學語∼哈哈!

跟住大家都燒野食la∼哈.大佬食一隻人地燒俾佢既雞翼.跟住大哎:

都唔熟既∼我唔想有h5n1喎...哈哈哈

點知我燒既兩條腸仔都係唔熟=.=”a巧一條.我一條.a巧食完無事發生.跟住我話:

e?都未熟既@@佢先話係!.........

我請左好多人食野a∼miss lui.kam si.vicent.巧.謝譽.alex law等∼

跟住alex law又好似食到生雞翼∼哈∼又話:救命a.我唔想有h5n1喎...

alex請左飲紙包橙汁.又燒8層蜜糖既雞翼俾巧食a∼我都食左小小∼好正a∼!

kam sir就係到係咁影大家相...

臨走.d男仔係到踼波同打波...咁咪睇陣囉∼

miss lui話要大家一齊走∼要男送女返屋企添@@

點知d男仔話:我驚俾人姦左!哈

我同a巧行得好快..so好快就上左車.返屋企...點知返到屋企我妹都仲未返屋企.

實在太可惡喇!!!!!!!都10點幾la∼...佢成11:00先返屋企.都唔知佢想點∼

有時真係覺得佢好煩a!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2005-10-29 12:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 21 日  星期五   晴天

好野a~test完喇!!!!!!輕鬆哂

今朝返學前係公園玩~溫豬la~跟住可愛既朱立米過黎同我地玩a!~佢搭住我博頭a~XDXD~佢隻手仔好輕~好短a!!~哈哈~qq~勁似mama同仔仔囉~跟住無啦啦講到...話我男朋友一定要好高~佢竟然爆郭sir!!喎~勁無奈囉~!!唔係高就得嫁麻=.="佢講既野令我勁"o 唇"a!!!!!!!!><"仲有好多條件嫁~><~跟住佢話佢都想有女朋友~不過!!!到16歲先喎~~~ha~人細鬼大~

第一堂test chin~a!唔算難.少少易~但係我都有可能好低分~________~!!跟住test完剩返少少time miss lai要我地繼續上堂~點知勁多人無帶作業~半班有多~so俾miss lai串到乜咁a~好在a巧mus有幫我係lockor到拎出黎姐~唔該巧mus~跟住miss lai佢以為佢有叫我地做作業~點知無~then debby好湧躍咁話"你都無叫我地做作業.剩係叫我地做w.s之麻"~miss lai嚴謹咁解釋完一大餐之後就話debby對佢無禮貌~跟住罵到佢飛起~唉...debby真係唔識趣~風頭火勢~唔係應該少句咩~!!??

跟住果堂test i.s∼a都幾易a~唔知我有幾多分呢~??test完之後勁開心~relax哂~短期之內都唔洗掛住test喇><!跟住又係剩返少少時間~a sir講書la~我無聽到~掛住同巧mus& alice law吹水~haha~a sir個樣好搞笑!!!!!!!!!

跟住上p.e堂~要跑9分鍾a>.<好慘~跑完好辛苦a~訓左係女更唔肯出黎~係入面嘆風線直至落堂~!!kaka~

lunch由於岩岩跑完~有d咳.個人都onon地~so叫人幫我買野食a~~~~食飽~去左3a同jimmy.meiyi.rose吹水~

最尾上r.e堂~講愛情觀~都幾搞笑~a sir又對返上次既功課~其中有一條係:學校要刪除既守則~a sir話有同個寫得好唔make sense~要刪除既校規係17度或以下要帶校褸~原因係.校褸又重又樣衰!!~哈哈~我笑完之後望返自己本作業~原來係我寫嫁~哈哈~不過我寫得好聽d嫁!!~係:又笨重又不美觀!!!係咪好好多呢?哈哈~~a sir講d吹d既@@

放學同fd去左室內運動場吹水a~~~佢地講鬼=.="跟住又玩潮州話..哈哈~係到好免強咁用潮州話講出大家既名~haha~d音好怪~so又笑一大餐~跟住俾人趕左出去~~~~!!!個a婆好麻耶~~~~~最後去左食野~又講鬼=.=好恐怖~天都開始黑la~我有d驚~so想走~咁大家散ben~la~我同老泥一齊走la~行行下~好似周圍d燈有d熄左咁~好恐怖!!!跟住行到一條天橋~無啦啦一d燈都無~跟住我同老泥都好驚~跟住我捉住老泥隻手狂跑~好驚~_______________~佢都驚......唉-.-"

無驚無險.終於返到可愛既屋企喇!!!!!!!!!!!!!!!!噓~~~

the end~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

刊登時間︰2005-10-21 08:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 19 日  星期三   晴天

陸運第2日a~~ 疑惑

今日係陸運會第2日a~亦都係最後一日~雖然我冇玩~但係見到d人比賽都覺得好興奮~好似自己比緊賽咁~!!李嘉藝同李永鋒(我地班)佢地好勁a!!~勁似兩兄弟!~代表我地班攞左第2咋>,<但係佢地已經好快lu!!~估唔到許維泰竟然攞a gra第一囉!~~~~!但係我覺得李永鋒係極有可能勁過許維泰囉!!!!!!!!!!!

我地勇社攞四社冠軍a!!!!!!!!!!!個個都估係智社拎第一~但係我偏唔信邪~梗係撐自己社la!!!!!!勇!~~~好多野都俾我up中既>,<

原來諗住行街嫁~後尾都冇乜興趣~so同老泥峰一齊返屋企~好眼訓.........累......zzzzzzzzz

刊登時間︰2005-10-19 06:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 17 日  星期一   晴天

upsad~喊喊喊∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

今日好多人都唔開心or cry丫∼先係mei喊.

then pooh喊∼mei再喊∼hermione又unhapi.

跟住我喊∼然後mei同pooh又喊∼.....

其實我聽住mei係課室出面say sorry∼我已經無再嬲佢地∼

但係我只係想靜下.....老泥峰唔肯同我道歉∼算囉∼

睇完音樂劇之後.佢再同我say sorry∼我忍唔住笑....

咁我唯有講.我嬲人果陣會笑嫁∼係咪好得人驚呢∼哈哈!

miss同a sir呃左我地咁耐話掉位.今日終於話下星期5掉.個plan都出左∼

個位都ok......

放學同a巧返屋企.

 

刊登時間︰2005-10-17 04:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]