今日有外評a~~即係有人黎視察我地覺校!!so我地要表現得好好a-0-"
一返到去~我就狂做中屎..alex law.巧.娜娜又係到做h.w~la~
當然仲有大把人係到趕住做la~點知......
麥sir突然間行入黎喎......嚇死~
好在我當時唔係抄緊h.w姐~只係自己做-0-"""""
好鬼驚前面果幾個係抄...........
但係今日大家都好好彩a!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~
唔知係無人抄~定係收埋得快呢@@
d人解釋完麥sir就走lu~~~~~~~~~噓噓噓!!
閃........到左lunch lu~~~~
照舊同佢地買返黎食完飯之後呢~就......
幫圍玲整hair!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢電左曲髮a~但係無ji到~我幫佢ji~~~~!!
ji完由6分升到8分a~!!跟住個個都話佢曲髮靚好多~
猶奇係kelly...maiyi.峰.我.巧等...仲有好多人......!!
跟住我送埋支ji俾佢添~!!因為我都好耐唔用喇~~很久很久以前曲髮先用姐~~~
圍玲~快d同我講多謝la~!!
普通話堂~...成老師同我地玩左兩隻game
傳兵乓ball...同埋佢拎住隻字..我地手上有果隻字既韻母就企起身la~
有份輸既就要罰~我都有份唷-0-"""""""
由搞笑既小明唱我地朝早早操果首普通話歌..咩1.2.3.4....-0-""~
哈哈哈~~~~佢唱得快我地就要做得快~真係俾佢玩死.......!
後尾成老師放過哂我地~得返小明一個罰.....不過又好快放埋佢-0-""
成老師真係好人喇~.~!
放學之後同圍玲一齊去補底A~~~~MATHS~
跟住同圍玲落左2樓見到HERMIONE..ERIC..CHOMEI..等等...係到車33~
唉...見到佢地車3~就覺得自己好黑....>0<"""""""""""""想死A!!!!!!!!!!!!
估唔到做model係咁...既~不過算la..!當著夏天>3333333333333333<
哼哼哼~不過我犧牲小我完成大我.......突然間覺得自己好偉大@@
最後就同圍玲一齊走囉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
返到屋企A媽叫我飲湯....花其芯...幾好飲!!la...(俾a媽話佢不左碗湯.我n咁耐都唔去飲..巧煩唷)
沖涼先~~~~~~~~!!
|