fixyoutoday
暱稱: 柴燕(janice)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
888tg音樂網
bestyz(激多mv)
CMIDI
coolmanmusic
小說村
甘蛇天地
百度
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天

行死人.... 傷心

今日考完試喇!!!!!!!!!心情興奮到想死a~><~

跟住甘sir派maths卷....成績差dd先咩囉

不過有條5分我計到嫁~不過亂左d姐~跟住同a sir講~

佢話可能有分~係就好喇~!!

放學之後katso開會....a mei成日俾人攞黎笑~好慘..]]

a丹一直都好沈默~~我都有d無耐..!

至於eric同陳志軒就全程都好興奮@@

我覺得每次開會愈來愈唔似樣a...都係多得我地英明既主席囉=,="

真係登katso有d擔心~!!

不過多得a mei好多野都主動幫手~~~先至好d~!

跟住去街街a------------*

我.丹.mei.峰.政.玲.~~~!!

我同a丹去左旺角先a~我買冷~~買左兩舊~

一舊黑白~一舊白色夾dd紫同黃!!完住係兩種style!!

跟住佢地黎左喇~我同丹去kfc搵佢地~

峰食完雞就走喇~~~~~~~~~~~~~~~~

a mei話要整手機~so峰.玲同佢去左唔知邊到~

得我同政行~遲d先會合返~

政要買3.褲.鞋喎....

我地入左朗豪先~佢係levi's買左條牛仔褲+隻錶$1200蚊

隻腳好累a................

跟住諗住同a mei會合返...但係都搞左好耐~下

then去左潮特~見到rose他們~吹陣水~就bibi!!

跟住又去左聯合廣場~~係果到政.mei.峰買左件一樣款既冷3~

我諗大家星期一會見到峰同政d style差唔多..

我飲珍珠奶a~~>,<

傷風......a我..又累又頭重重咁~~

都已經就8點喇~跟住就返屋企~

同a mei.峰塔"飛巴"

8蚊一程~快到乜咁...

今日都好開心a~~其實我地由頭笑到尾~!!

返到屋企~沖涼訓教~~!!

刊登時間︰2005-12-18 10:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天

就快考試lu 驚訝

今日係立政生日a!!~~~~生日快樂~!!

快高長大~!!!高過拉屎峰!!~~~~~~

慘呀~~~~~~~~~~就考試喇!!!!!!!!!

我要盡我既努力呀~(希望可以la)-0-"

攞到好既成績....

屈miss請食飯~~~~~~~~!!>,<

大家一齊+油la~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

刊登時間︰2005-12-02 05:30 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天

quite gd~ 驚訝

今朝起身~自己煎蛋食~~~

跟住玩電腦~~~

玩到悶悶地~~~

李嘉藝無啦啦向我求救~~

話佢好悶~~喎~~

跟住吹陣水~~~

問佢做咩唔出街~佢話佢無錢~仲講笑咁叫我俾錢佢就開心喎~.~

跟住換完3~化完淡妝諗住熄機~~

點知alex law打黎搵我傾計~~~

同佢傾傾下~~發覺頭先刪機過左十分鍾都未hand完~~

好在後尾搞得掂~~

alex law既夢想係 - 學獨木舟同中六合彩~哈哈!!

仲有a!!!佢話請我唱k嫁~~~~~大家幫手記住!!

原來佢撞過車~~@@好在死唔去~~登佢好采!!

傾左半粒鍾到就出街lu~~~~~

同圍玲出a~~最後買左支(奧維C)保濕乳液 - $148

食左識識薯條~雪糕~...

點知出m記果陣見到李健勤~~

我無乜野a~但係圍玲就驚左佢~走返上去@@

都唔知有乜好驚.....

唔打lu~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

刊登時間︰2005-11-26 07:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天

幫佢變靚!! 驚訝

今日有外評a~~即係有人黎視察我地覺校!!so我地要表現得好好a-0-"

一返到去~我就狂做中屎..alex law.巧.娜娜又係到做h.w~la~

當然仲有大把人係到趕住做la~點知......

麥sir突然間行入黎喎......嚇死~

好在我當時唔係抄緊h.w姐~只係自己做-0-"""""

好鬼驚前面果幾個係抄...........

但係今日大家都好好彩a!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~

唔知係無人抄~定係收埋得快呢@@

d人解釋完麥sir就走lu~~~~~~~~~噓噓噓!!

閃........到左lunch lu~~~~

照舊同佢地買返黎食完飯之後呢~就......

幫圍玲整hair!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢電左曲髮a~但係無ji到~我幫佢ji~~~~!!

ji完由6分升到8分a~!!跟住個個都話佢曲髮靚好多~

猶奇係kelly...maiyi.峰.我.巧等...仲有好多人......!!

跟住我送埋支ji俾佢添~!!因為我都好耐唔用喇~~很久很久以前曲髮先用姐~~~

圍玲~快d同我講多謝la~!!

普通話堂~...成老師同我地玩左兩隻game

傳兵乓ball...同埋佢拎住隻字..我地手上有果隻字既韻母就企起身la~

有份輸既就要罰~我都有份唷-0-"""""""

由搞笑既小明唱我地朝早早操果首普通話歌..咩1.2.3.4....-0-""~

哈哈哈~~~~佢唱得快我地就要做得快~真係俾佢玩死.......!

後尾成老師放過哂我地~得返小明一個罰.....不過又好快放埋佢-0-""

成老師真係好人喇~.~!

放學之後同圍玲一齊去補底A~~~~MATHS~

跟住同圍玲落左2樓見到HERMIONE..ERIC..CHOMEI..等等...係到車33~

唉...見到佢地車3~就覺得自己好黑....>0<"""""""""""""想死A!!!!!!!!!!!!

估唔到做model係咁...既~不過算la..!當著夏天>3333333333333333<

哼哼哼~不過我犧牲小我完成大我.......突然間覺得自己好偉大@@

最後就同圍玲一齊走囉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

返到屋企A媽叫我飲湯....花其芯...幾好飲!!la...(俾a媽話佢不左碗湯.我n咁耐都唔去飲..巧煩唷)

沖涼先~~~~~~~~!!

 

刊登時間︰2005-11-23 05:57 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 19 日  星期六   晴天

車唔到33a~ 愉快

今日返學校a....我要綵排..做model-0-

返到去9:00am~la~好多都俾miss lee話我地寒背~企得唔夠直..-0-

我俾佢整到我個背脊好鬼痛-0-"

之前以為做model唔係好難..原來咁多野要注意既..!

跟住諗住等峰2;00黎到一齊車3~la....

我同meiyi.玲去食飯..跟住我同meiyi仲食埋甜品.海帶乜東東綠豆沙~幾好味a!

跟住我地兩個又食雪糕-0-"haha~玲就食雪條~

之後得我mei返去學校~..睇alex law佢地踢波~

原來李永鋒有心上人嫁喇!!!!!哈哈~~(我都係今日先知佢鍾意佢......!!)

好鬼凍..我著d 3好薄~so全程都著alex law件外套...thz a lot!

跟住諗住去課室拎返d希車3嫁...點知鎖鬼左~!

miss又話唔俾開......勁無奈a@@

so提早去行街....mk

想飲珍珠奶茶a~但係搵唔到果檔>0<

好慘囉.....全程都煩緊一個問題...究竟買唔買冷@@~

1.簡唔岩

2.唔知買唔買.心大心細

so無買到........@@

我去mk既目的就咁玩完...

好在臨走都買到件外套同埋牛仔裙!!1個...~

走果陣好凍a~~~~~~~~~

 

刊登時間︰2005-11-20 10:46 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]