fixyoutoday
暱稱: 柴燕(janice)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
888tg音樂網
bestyz(激多mv)
CMIDI
coolmanmusic
小說村
甘蛇天地
百度
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 14 日  星期五   晴天

J(X)頭 疑惑

今朝返學果陣同hermione一齊~跟住係公園到見到朱立米..哈哈.好可愛既一位中一學生囉~佢講野又好成熟喎~唔錯唔錯~傾傾下~一齊行返學啦~原來佢個書包超重丫~我從來未咩過d咁重既書包嫁!!!!跟住我同hermione都覺得係個書包搞到佢咁細粒=.="

今朝有早會la~竟然俾人捉~話我裙短喎!!!!勁無奈囉~~~我條裙不嬲都係呢個長度嫁la~次次唔捉.今次先捉~,~算~豪俾佢~!!

第一堂係i.h~~~miss狂講故仔so...到落堂佢都未講完佢想今堂完成既野~=.="

之後上中文~悶!勁眼訓@@~a巧唔小心訓左~差d俾人記~因為條班規 - 上堂卜低訓教要第日reading period罰企!!唉~就係呢條班規.每次我好眼訓果陣都要搵支水樽托住下巴訓=.-"

跟住上英文la~~~~嘩..............超悶.....無啦啦第3.4行後面d抬變哂形喎~因為婉文妹妹(肥甘叫佢既花名)唔肯同佢坐.肯定係羅對佢玩得過份左d~la=.="then miss 問點解~之後又話支持d女仔離佢遠d~哈~咁羅周圍冇人同佢玩洛.咁佢咪唯有訓囉~因為我好尊心聽老師對v.b....就係因為尊心過頭.差d訓著!!!!!之後我諗一定要搵d野玩下~如果唔係一定會訓著.so拎erasor擲訓著左既羅昌浩~跟住佢醒左就屈係利某某擲既~哈哈~跟住a巧同埋謝譽都一齊釘佢.then羅昌浩好似開始嬲~哈哈

終於忍到lunch喇~~~~~~~~~~~~!!同a達share一個飯~

最後果堂上p.t.h~a煲冬瓜!!~~~都幾悶~~~~~~~~~~~~~

好快就放學la~!今日要去h.w室到整fashion design d野a~~都好多野要搞=.-"a meiyi.pooh.律賓諗住去玩la~但係果陣我唔係好想.....去!!~跟住佢地陪我地整完之後就一齊走la......去到分叉口果陣~a pooh又心大心細.終於簡左同我一齊la~咁我地就去左食野吹水~跟住去左圖書館.再去左順利新公園~同A MEIYI佢地一齊玩~我地偷偷地入左BB區~同D BB玩~正丫!!!!!可以抱BB~><~好Q喔~~~~~~~~~~~~!!!!!!之後玩J頭!!!!!!玩左勁耐~大家互相J~哈哈~成6點幾先返屋企~!!!!!~~~~~

END~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

刊登時間︰2005-10-14 07:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 11 日  星期二   晴天

剪頭髮.影貼紙相.行街.食野. 開心

今日8點零就起左身la∼∼∼∼唔洗返學真係hapi!∼跟住pooh打電話黎問係咪去剪頭髮∼係咁..就約左12:00去剪la∼跟住佢又再打黎話想早d出去∼好悶∼咁就11:00係kfc等∼

跟住去左kfc坐陣.見到kenvin∼a!!哈哈.見到老鼠都幾開心∼∼∼∼∼∼∼但係唔見薯仔.cathy果d既...最衰係見到乞人珍a麻@@

跟住去左crazy room.我買左個細細個既斜咩袋.black in colour..我發覺我好多野都係crazy room既...之後見到隻錶都幾鍾意.但係無數字既.好難睇so..冇買到..

行行下好快到左salon門口.跟住我地開始驚.驚佢地剪得唔好∼哈∼好快就剪左.我俾個中年肥佬.染左金毛既剪.pooh俾個後生d既.詩詩文文既男人剪.剪完我都覺得ok既∼∼∼∼∼但係a pooh就話佢剪得好差.-.-.跟住我地狂攻擊a巧.狂問佢我地個頭點.a巧梗係俾我地煩死la∼∼

跟住meiyi佢地唱完k黎搵我地∼一齊影貼紙相.影左兩部機.第一部$50牌既影得好好多.第2部$30既都ok既∼今日第一次咁黑咋.次次叉包剪x都輸.貼紙相我冇大張既∼><∼剩返一張又叉唔到喎><∼

跟住我.巧.kkw.pooh去左m記食野la∼一邊吹水一邊食.跟住食完又玩啤牌喎∼哈..死人kkw玩x鋪胎鬼咁大力.拍到我隻手好痛-.-”跟住kkw走先.feeling unwell喎*∼

跟住我地3個女仔就繼續行la∼∼∼∼∼∼∼淘大!then返屋企.........

the end ......

刊登時間︰2005-10-11 05:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 7 日  星期五   晴天

唔知叫咩喎=.="

今日有早會a~聖詠團終於有新歌唱喇~即係我唔識唱XD~

READING PERIOD唔想睇自己手上本書a~so同朱姐換左本笑話睇~but都唔係好好笑姐=.=~

第一堂上中屎a~臨上堂先發覺我無豬喎~so扣組分..好在個衰人吳宜穎冇係到ee哦哦姐~.噓...跟住冇收到中屎簿既人俾人的出去.me2~俾我估中..話我唔係分段隔行~(我係逐行隔=.="咁諗住mis lai易睇d a麻~.)點得知要重做喎>.<"仲要即日交~

跟住係上i.s堂~a sir教人體...既野~好無聊!!臨落堂全班係到輪流讀果十零個生字~~~~~~!!就咁hay下hay下就落堂lu~

跟住上最麻煩既p.e!!!!!first.要帶3鞋.second.要換3換鞋.third.要紮邊.fourth.要休件3入條褲到=.="...一個短短10分鍾既recess邊夠時間換a~so次次都係我同a巧最慢咁濟=.="仲有a~勁得意喎~岩岩係4樓落黎2樓經過3e既課室成班人仲好留心咁上緊堂.點知由前梯落到女更己經迫爆3e d女生...估唔到精英班效率快成咁嫁@@"大慨佢地係走後梯la=.="好快....p.e又落堂lu!!~換完3先發覺唔見左支水樽~不過是鬼但la~!

好野~lunch~~~~~~~~~~~~!又係果班人la~出去買返黎食..今日無乜胃口.so買左好多零食食.但係無食d飽肚既野~買左燒八爪魚丸同魚蛋.蘋果汁!~~~~食完都覺得好飽~因為將a mei成支針滿左既水飲哂a麻~~!!最後上.e堂...唔知y.次次都係上半堂好留心咁聽胡sir講書講故仔.到左下半堂就會訓著.....訓得好甜.因為....胡sir次次都唔會叫醒我@@"so訓得又開心又安心。點知訓完之後發覺個頭好痛.連條頸都好痛~我諗大慨係訓黎頸la~哈哈!!!好在按摩下就無事姐XDXD~~~~~~~~~~~~

到左放學先記得未重做中屎a!!!~但係又要補課喎~so kam sir邊教我邊偷偷地做...課都未補完.我就做完lu~so我舉手問a sir去文.w俾miss lai啦~~~~~~a sir送我例牌一句:you want to die?=.="miss lai同我講:做咩咁大曚a?我教左你3年.連格式都錯既@@~我...一笑置之~轉頭就走左~~~~~~~~上返課窒繼續補課啦~補完之後.放學果陣~傻kam sir又係到玩白痴野..~攞個粉擦狂大力咁打hayley個計數機喎@@成個變左白色~跟住又企圖將粉擦放入a巧.我.朱姐既書包..第一時間.個個叫住咁走哂出課窒.返屋企~費是俾人玩la!!~me2~a

放學果陣見到陳立政.佢又叫人幫佢印野~講真a~係a mei.pooh先咁幫佢咋~我就一定唔會咁好心幫佢!!~跟住a mie叫佢幫手做d野~佢又話唔得=.="唉.有邊次a mei有托佢手爭嫁~.......之後我講哂佢d不是出黎~有d人都認同.~so陳立政好似唔係幾開心~@@

出學校果陣~kkw同我講~:有d野你一定要知嫁~你講野太過直喇~好容易令人唔開心~如果頭先陳立政係我~我都會唔開心la~~~跟住我話:我不嬲講野都係咁直嫁la~@@(咁我以後唔講咁多喇)-0-"

++*the end~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

刊登時間︰2005-10-07 09:06 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 6 日  星期四   晴天

日子不錯喔 驚訝

今日第一堂上i.s∼a...郭sir成日都講埋d笑話..唔好笑!但係佢個樣好笑∼哈哈!同a巧傾傾下.a sir無啦啦叫佢起身讀英文生字同埋串出黎喎∼唔知y.佢好似好鍾意叫a巧∼!

好快.到左第一個小息lu∼今日無落去小食部買野食a∼因為好似無咁肚餓∼跟住應該上eng嫁.點知miss kitty wong無返喎∼唔洗上堂.都幾好.咁咪做下i.s wb囉∼邊同後面既人傾.邊do∼la∼

跟住去左toliet.點知一入去見到個男人係到狂影相喎∼連我係佢後面都唔知.原來係個記者黎既∼因為學校d廁所全部番新∼靚左好多∼so..咩囉∼∼咁我唯有上去3樓到la∼.∼.

跟3住c.l堂.今堂終於明miss up乜喇∼...

好快就上music.今堂無帶笛.所以要額外做兩張w.s..填校歌普=.=”好無奈∼煩!miss臨lunch都要迫我地唱返首獅子山下...

lunch去左慕道班食a∼∼食肉醬意粉a..冷冷的.講真.不太好吃..同我坐埋一齊既律賓同a pooh差唔多係全場食得最慢...me2 la-.=跟住miss yu講左佢近日發生左一件事∼好感人a!><....聽完我個心好重.好唔開心..:><:

跟住lunch完左直接上hall..睇片.又係d令人覺得麻木既野∼∼∼∼睇左幾個唔同殘疾既人佢地付出好多努力∼最後得到眾人既認同.全部都有傑出既成就.eg.鋼琴家.舞蹈員..超級勁囉!∼搞到我覺得自己乜都唔係囉@@

今日星期4.有周會la∼有兩條友扮新聞報導員.都算搞笑..∼無啦啦部腦故障.d a sir搞左好耐先整到有聲=.=”坐到腰都斷埋.張登又無得唉喎*﹏。段片最後最搞笑.兩個男仔著女校服.係到扮女新聞報導員.仲要係女更訪問p.e chan∼真係好肉酸囉!!!!!

訓學之後我.律賓.pooh.meiyi.jimmy.kkw.老泥峰.麥橋.我.等一齊去玩la∼諗住去bk室內運動場既活動室∼點知大家意見個個唔同.係出面吹左勁耐水先決定bk.原因係a meiyi話:就當係我地俾kkw同meiyi既生日禮物la∼咁大家先至bk咋@@∼係入面玩轉轉la∼即係捉迷住人地隻手狂轉圈.跟住黎個頭炮爆笑,又係kkw轉老泥既時候∼唔知點解.我總係覺得老泥擺出一副無奈既樣係最值得我笑既!!哈哈哈!!!然後我地玩做戲∼∼∼笑...再玩people to people.再玩叉包剪dup∼跟住玩最低b既提e因-.-”臨走果陣我激走左kkw∼∼∼∼∼∼∼kakaka!跟住同老泥塔車返屋企.∼

          *∼~~~The~~~~end"|++++++++~~~~~~~~*

刊登時間︰2005-10-06 08:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天

為板板努力... 愉快

為板板努力...

刊登時間︰2005-10-02 02:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]