今日有早會a~聖詠團終於有新歌唱喇~即係我唔識唱XD~
READING PERIOD唔想睇自己手上本書a~so同朱姐換左本笑話睇~but都唔係好好笑姐=.=~
第一堂上中屎a~臨上堂先發覺我無豬喎~so扣組分..好在個衰人吳宜穎冇係到ee哦哦姐~.噓...跟住冇收到中屎簿既人俾人的出去.me2~俾我估中..話我唔係分段隔行~(我係逐行隔=.="咁諗住mis lai易睇d a麻~.)點得知要重做喎>.<"仲要即日交~
跟住係上i.s堂~a sir教人體...既野~好無聊!!臨落堂全班係到輪流讀果十零個生字~~~~~~!!就咁hay下hay下就落堂lu~
跟住上最麻煩既p.e!!!!!first.要帶3鞋.second.要換3換鞋.third.要紮邊.fourth.要休件3入條褲到=.="...一個短短10分鍾既recess邊夠時間換a~so次次都係我同a巧最慢咁濟=.="仲有a~勁得意喎~岩岩係4樓落黎2樓經過3e既課室成班人仲好留心咁上緊堂.點知由前梯落到女更己經迫爆3e d女生...估唔到精英班效率快成咁嫁@@"大慨佢地係走後梯la=.="好快....p.e又落堂lu!!~換完3先發覺唔見左支水樽~不過是鬼但la~!
好野~lunch~~~~~~~~~~~~!又係果班人la~出去買返黎食..今日無乜胃口.so買左好多零食食.但係無食d飽肚既野~買左燒八爪魚丸同魚蛋.蘋果汁!~~~~食完都覺得好飽~因為將a mei成支針滿左既水飲哂a麻~~!!最後上.e堂...唔知y.次次都係上半堂好留心咁聽胡sir講書講故仔.到左下半堂就會訓著.....訓得好甜.因為....胡sir次次都唔會叫醒我@@"so訓得又開心又安心。點知訓完之後發覺個頭好痛.連條頸都好痛~我諗大慨係訓黎頸la~哈哈!!!好在按摩下就無事姐XDXD~~~~~~~~~~~~
到左放學先記得未重做中屎a!!!~但係又要補課喎~so kam sir邊教我邊偷偷地做...課都未補完.我就做完lu~so我舉手問a sir去文.w俾miss lai啦~~~~~~a sir送我例牌一句:you want to die?=.="miss lai同我講:做咩咁大曚a?我教左你3年.連格式都錯既@@~我...一笑置之~轉頭就走左~~~~~~~~上返課窒繼續補課啦~補完之後.放學果陣~傻kam sir又係到玩白痴野..~攞個粉擦狂大力咁打hayley個計數機喎@@成個變左白色~跟住又企圖將粉擦放入a巧.我.朱姐既書包..第一時間.個個叫住咁走哂出課窒.返屋企~費是俾人玩la!!~me2~a
放學果陣見到陳立政.佢又叫人幫佢印野~講真a~係a mei.pooh先咁幫佢咋~我就一定唔會咁好心幫佢!!~跟住a mie叫佢幫手做d野~佢又話唔得=.="唉.有邊次a mei有托佢手爭嫁~.......之後我講哂佢d不是出黎~有d人都認同.~so陳立政好似唔係幾開心~@@
出學校果陣~kkw同我講~:有d野你一定要知嫁~你講野太過直喇~好容易令人唔開心~如果頭先陳立政係我~我都會唔開心la~~~跟住我話:我不嬲講野都係咁直嫁la~@@(咁我以後唔講咁多喇)-0-"

++*the end~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* |