飛輪海-時鐘
flh1120
暱稱: 唯綸獨愛
性別: 女
最新文章
近視500
最後的一次
失去過後
放榜了.最後的一天
最後一堂英文堂.好唔...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言


應該開心嗎? 分類: 小學.回憶

今日考左中文口試
聖安娜比左我好高分
聽呀譚妮港
佢話我有成98分
個陣時
我都幾開心嫁
因為比起上次的95分
高左3分

到左英文堂啦
我地一邊畫畫
一邊考oral
我因為靜係顧住背中文oral的內容
所以都冇乜點背到英文oral

畫畫個陣
我就只係一味咁背oral
完全都冇睇過幅畫
等到misswong考左5、6個的時候
我終於覺得係時候要舉手啦
一舉
misswong就嗌左我出去考

一開始果陣
我就港左: good morning miss wong
misswong答我: good afternoon
我仙至知道自己港錯左時間
於是即係港返: 呀~good afternoon miss wong
但係已經泥唔切啦
misswong已經落左筆
唔知佢係咪扣我分呢?
如果係的話
就慘啦
考到未考就比人扣分
好唔得姐!

跟住
我就開始讀我要港的內容啦
點知我因為背得唔多熟
所以...
甩甩cut cut
><"

考完之後
成個人鬆哂
不過
我就硬係覺得考得唔多好
似乎扣左好多分

發表時間:2008-06-16 05:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


亞綸
樹熊
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 28
今日人氣: 3
累積人氣: 802
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客