|
|
| 快d好冇? |
分類: 小學.回憶 |
頭先同阿媽去wellcome度買野
比錢排隊果陣
我前面個位「lady」超快10r
佢買個d野要送貨
一攪就攪左成10分鐘
大佬呀!
我未做哂功課同溫書嫁
好心你快手d啦
一輪嘴咁狂問個收銀員野
聽到覺得煩啦!
終於等到你比錢啦
你又問左問右
又要比visa喎
簽名又慢條斯理
夾夾埋埋都整左成15分鐘啦
為自己著想, 為他人著想
好心你就唔好十萬個為什麼啦 [=+=]
|
| 發表時間:2008-06-12 08:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|
|