|
|
| 煩死人啦! |
分類: 小學.回憶 |
今日同阿媽去元朗
返泥搭車個陣
我後面有一屋人港埋哂d無無聊聊的野
個仔問佢阿爸一條IQ題(唔多記得係咩)
睇佢阿爸個樣都知佢唔色點答啦
於是佢就開始語無倫次
佢話:「哩dIQ題只係一個假設, 只是一個幻想姐 , 個答案一係就1, 一係就2, 有咩好問呢? 我地唔應該去諗埋哩d野」
我聽到個陣
成個人o咀
人生存係哩個世上
如果一d 幻想都冇的話
試問呢d生活豈不是好乏味?
每一個人都一定會有理想
理想係指對未來的憧憬
難道理想都唔算係幻想的一種咩?
佢港d果野又真係幾好笑嫁wor
跟住
佢個仔就話啦:「阿爸阿爸, 你睇下個度呀, 火車路鬼個度出煙呀!」
我又o多一次啦
大佬呀
係人都知個個係輕鐵路鬼泥嫁啦!
元朗又點會有火車路鬼呀!
今日
撞到左好多開子!
|
| 發表時間:2008-06-15 07:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 26 | »
|
|