| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 15 日 星期二  |
| 悶悶呀..!! |
今日12點2就起左身..一起身就玩電腦..唉..電話係咁響..整到我好煩..又5係搵我wo..勁無奈...無出過街..成日屋企悶.. 差5多日日都係咁..悶死我喇....慘慘慘
|
| 刊登時間︰2006-08-15 11:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 5 日 星期六  |
| 開心... |
今日一點幾起身....跟住就打比mandy...佢話今日上山....我叫佢出門口call我....2點幾到左我屋企....佢係到叫我比電腦佢玩....佢帶左包煙上黎...係我間房煲....煲左2飛....就出去食野....去到小食館...太多人喇...跟住就去左M記食野...食左一陣...呀詩同嘉敏落左黎.....跟住我地去左煲煙....呀詩就話去華麗搵佢條仔(佢條仔竟然係柱仔)...落到去見到柱仔同呀勁...跟住我地出去等....佢地出到黎....呀詩竟然跟佢地...5跟我地...唉..心淡呀...跟住我、mandy、嘉敏去左買煙...買完煙見到導友...佢地兩個大叫導友...跟住導友系咁追住我地.....我地係咁跑...不過導友最後...都無追黎....跑到我地死下死下....跟住我地去左煲煙...跟住就周圍行下...跟住呀詩call我地..叫我地上中心搵佢...上到去...企左好耐先肯行...唉...跟住我地去左M記坐..坐到6點幾..呀詩要攞蛋糕...就陪佢去攞...攞完蛋糕就番屋企lu.....番到屋企係咁玩電腦...^^
今日係呀軒生日呀....
呀軒生日快樂呀﹗﹗
|
| 刊登時間︰2006-08-06 02:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
好辛苦呀...  |
好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!好辛苦呀..!!
點解要咁....??唉.... |
| 刊登時間︰2006-07-31 12:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|