| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 10 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-06-10 10:49 PM |
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| 今日表演.... |
今日7點9就番到學校....過左一陣...miss黎左....佢講完野之後...我地就開始換衫..換完衫就化妝....所有人都ok啦...就入後台...入後台個陣勁緊張.....隻手好凍...到我地出場啦....出到場...我仲緊張...跳完之後,,,,入到後台...我企5穩呀...唉.....入到活動室...我地有野飲同有野食..食完就落妝..換衫.....跟住我就冲出學校門口...同mandy...一齊去食野...食完野...就去左摩士睇人打籃球....睇完番到慈雲山...佢地話去鳳德打籃球.....我地都去左.... 我地9點半先走...佢地仲係個度....跟住我番到屋企就玩電腦lu |
| 刊登時間︰2006-06-04 12:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
| 今日落雨... |
| 今日紅色暴雨呀...早放...12點40分就放!!勁大雨呀..又打雷wo~~嚇死我啦...又無帶傘....番到屋企全身濕晒...換左d衫就食飯...食完飯就玩電腦....真係開心5洗番學...係屋企訓覺...哈哈 |
| 刊登時間︰2006-06-02 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|