歡迎大家

*......芳  芳   >.<  

★﹒﹐愛你是錯麼?為何路人也說我很傻〤′\|


 

 

fongfong07
暱稱: ■∼S!U Fong♀..☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2006-09-10
哈哈...
無聊...
生日快樂..!!
哈哈...
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 28 日  星期三   陰天


今日....

今日好悶呀.............又無野做....成日係屋企...悶到死.....今日比人激親呀....好興呀........5打喇.....

刊登時間︰2006-06-28 10:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天


今日..

                 今日10點幾比人嘈醒左....好累呀........唉......跟住就同阿媽同佢d fd一齊出去將軍澳飲茶....跟住就去左佢個fd 屋企....有個bb係度.....個bb勁得意.....去到佢屋企....冇野做...坐左係度...坐下坐下訓着左.....6點鐘...阿媽叫我起身話番屋企..咁我未起身囉....跟住行左好耐先到地鐵站....行到我就死.....又晒又熱...真係慘....番到屋企都7點幾.....我冲完涼諗住訓覺....點知阿媽叫我煮飯....我就話5煮....我5想食.....跟住我比佢話...你5食??...你真係未死過...你今日磅先磅到XXX磅(5講得...想知就自己問我喇)...仲話5食....快d去....跟住我勁嬲...行左入廚房煮野食....哈哈....我煮飯呀....係未好勁呢...^^想5想食呢??

 

刊登時間︰2006-06-24 10:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 11 日  星期日   陰天


今日去左溫書書.....

        今日去左人地屋企溫書書.....溫中史同數學...溫到我就黎死呀.....唉.....溫溫溫溫死人咩.....仲要溫英文、中文好多好多.....都5知點溫.....唉....好想快d考完試呀....今日溫完書番到屋企開電腦...見到有個人叫我番黎打比佢....咁我未打比佢囉...傾左一陣...有個人就打黎...咁又傾左一陣...唉...咦!!!!!心大心細開始啦...5打啦

                <-5係我條仔

刊登時間︰2006-06-11 10:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]