| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| 今日.... |
今日好悶呀.............又無野做....成日係屋企...悶到死.....今日比人激親呀....好興呀........5打喇.....
|
| 刊登時間︰2006-06-28 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 24 日 星期六  |
| 今日.. |
今日10點幾比人嘈醒左....好累呀........唉......跟住就同阿媽同佢d fd一齊出去將軍澳飲茶....跟住就去左佢個fd 屋企....有個bb係度.....個bb勁得意.....去到佢屋企....冇野做...坐左係度...坐下坐下訓着左.....6點鐘...阿媽叫我起身話番屋企..咁我未起身囉....跟住行左好耐先到地鐵站....行到我就死.....又晒又熱...真係慘....番到屋企都7點幾.....我冲完涼諗住訓覺....點知阿媽叫我煮飯....我就話5煮....我5想食.....跟住我比佢話...你5食??...你真係未死過...你今日磅先磅到XXX磅(5講得...想知就自己問我喇)...仲話5食....快d去....跟住我勁嬲...行左入廚房煮野食....哈哈....我煮飯呀....係未好勁呢...^^想5想食呢??
|
| 刊登時間︰2006-06-24 10:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
| 今日去左溫書書..... |
今日去左人地屋企溫書書.....溫中史同數學...溫到我就黎死呀.....唉.....溫溫溫溫死人咩.....仲要溫英文、中文好多好多.....都5知點溫.....唉....好想快d考完試呀....今日溫完書番到屋企開電腦...見到有個人叫我番黎打比佢....咁我未打比佢囉...傾左一陣...有個人就打黎...咁又傾左一陣...唉...咦!!!!!心大心細開始啦...5打啦
<-5係我條仔 |
| 刊登時間︰2006-06-11 10:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|