歡迎大家

*......芳  芳   >.<  

★﹒﹐愛你是錯麼?為何路人也說我很傻〤′\|


 

 

fongfong07
暱稱: ■∼S!U Fong♀..☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-09-10
哈哈...
無聊...
生日快樂..!!
哈哈...
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 1 日  星期四   陰天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-06-01 11:22 PM


2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天


今日要留係學校練舞

            今日.....上堂勁悶呀!!!!都5知個miss講咩野...悶到我訓著左....放學之後要留係學校練舞....個miss勁煩..呢樣5得個樣5得都5知佢想點.....練到5點半....佢先放我地走.....唉......星期4同星期5仲要練呀....累死啦....5講  啦... .........                                                                

 

訓覺覺豬^^

刊登時間︰2006-05-30 11:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 29 日  星期一   陰天


今日好累牙!!!!!!!

     今日我好早就起左身....去左嘉怡屋企整野...整倒7點4就一齊番學....5知邊個約左佢係m記等...我陪左佢落去...去到m記坐左一陣...就一齊番學校.....今日學校早放....放2點半....而我就無得早放啦....我要留係學校練舞呀....準備今個星期6ge畢業禮....今日上到台...勁驚呀...台下D人好似痴左線咁....係咁叫....嚇到我地5敢跳....一番到後台係咁講自己有幾驚...唉....嚇死啦...跟住我地去左活動室攞衫...跟住屋左會台試衫.....條裙好樣呀....花花裙....見到都想嘔.......換完之後就試跳...跳都跳死啦...成日話呢樣5得個樣5得...要重頭開始跳...都5知跳左幾多次...好累呀.....跳到5點幾就散左啦...番到屋企訓左係張牀到.....訓一陣..就起身玩電腦.....

刊登時間︰2006-05-29 09:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]