| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-06-01 11:22 PM |
2006 年 5 月 30 日 星期二  |
| 今日要留係學校練舞 |
今日.....上堂勁悶呀!!!!都5知個miss講咩野...悶到我訓著左....放學之後要留係學校練舞....個miss勁煩..呢樣5得個樣5得都5知佢想點.....練到5點半....佢先放我地走.....唉......星期4同星期5仲要練呀....累死啦....5講 啦... .........
訓覺覺豬^^ |
| 刊登時間︰2006-05-30 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 29 日 星期一  |
| 今日好累牙!!!!!!! |
今日我好早就起左身....去左嘉怡屋企整野...整倒7點4就一齊番學....5知邊個約左佢係m記等...我陪左佢落去...去到m記坐左一陣...就一齊番學校.....今日學校早放....放2點半....而我就無得早放啦....我要留係學校練舞呀....準備今個星期6ge畢業禮....今日上到台...勁驚呀...台下D人好似痴左線咁....係咁叫....嚇到我地5敢跳....一番到後台係咁講自己有幾驚...唉....嚇死啦...跟住我地去左活動室攞衫...跟住屋左會台試衫.....條裙好樣呀....花花裙....見到都想嘔.......換完之後就試跳...跳都跳死啦...成日話呢樣5得個樣5得...要重頭開始跳...都5知跳左幾多次...好累呀.....跳到5點幾就散左啦...番到屋企訓左係張牀到.....訓一陣..就起身玩電腦..... |
| 刊登時間︰2006-05-29 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|