| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
| 好悶呀..... |
好悶呀今日.....成日係屋企無出過街....悶死喇....又無野做....唉.....悶悶悶呀.............救命呀...........悶死我喇......
|
| 刊登時間︰2006-07-03 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| 今日......^^ |
今日朝早11幾比人打電話黎嘈醒左......唉...今日諗住係屋企悶成日.....點知2點幾有人打比我問我出5出黎玩...我梗係話出喇...5通真係係屋企悶咩.....出到去.....同阿勁陪左肥傑去剪頭髮.....剪到差5到5點度.....就去左球場搵嘉樂佢地.....佢地打左陣波之後就諗住上易毛屋企...但嘉樂同我都5係好想上...就係易毛樓下等飯賤....嘉樂同阿勁勁無聊係度捉琪....勁白痴....玩左一陣....阿勁番屋企攞錢幫佢家姐買野食同租碟.....我同嘉樂就係佢樓下同佢講左好多野.......阿勁落左黎.....就去左借碟.....比錢個時...佢諗起5記得去禁錢錢...又行番去中心個邊.....禁完錢錢之後又去番租碟個度....比左錢之後就去買野食....阿勁就攞d野食番屋企....我、嘉樂、易毛就話係m記等佢.....等左一等.....阿勁佢打我手機同我地講話佢5落得黎....跟住嘉樂同易毛係咁諗計仔....睇下點比阿勁落黎....但係佢都係落5到黎....跟住嘉樂話想食野...我就話走...佢地就話食埋野先走喇....我就陪佢地食....而我自己就無食...食野個時佢地講左好多xx既野....我勁無奈...食完野...我就話我要番屋企....但佢地又話陪我地打陣機先喇...跟住就拉左我走喇...去到機鋪..佢地打咩呢...5記得左..打完之後又話去玩頭D....個時我媽媽係咁打電話黎.....叫我番屋企食糖水......我同佢地講話我要番屋企食糖水...佢地就話我請你食...屋企個d5好食嫁...入到機鋪...我媽媽係咁打電話黎...嘉樂知道左..就同易毛講話我要番屋企...跟住佢地就送左我番屋企....番到屋企....我就冲涼玩電腦喇.....^^ |
| 刊登時間︰2006-07-03 11:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
今日..........................................................  |
今日阿麻死左呀....我勁5開心呀....阿麻就咁就走左....唉....我喊左好多次呀...當時我聽左呢個消息之後..我成個人呆晒....唉...無心情打喇... |
| 刊登時間︰2006-07-03 11:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|