歡迎大家

*......芳  芳   >.<  

★﹒﹐愛你是錯麼?為何路人也說我很傻〤′\|


 

 

fongfong07
暱稱: ■∼S!U Fong♀..☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2006-09-10
哈哈...
無聊...
生日快樂..!!
哈哈...
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


好悶呀.....

好悶呀今日.....成日係屋企無出過街....悶死喇....又無野做....唉.....悶悶悶呀.............救命呀...........悶死我喇......

刊登時間︰2006-07-03 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


今日......^^

今日朝早11幾比人打電話黎嘈醒左......唉...今日諗住係屋企悶成日.....點知2點幾有人打比我問我出5出黎玩...我梗係話出喇...5通真係係屋企悶咩.....出到去.....同阿勁陪左肥傑去剪頭髮.....剪到差5到5點度.....就去左球場搵嘉樂佢地.....佢地打左陣波之後就諗住上易毛屋企...但嘉樂同我都5係好想上...就係易毛樓下等飯賤....嘉樂同阿勁勁無聊係度捉琪....勁白痴....玩左一陣....阿勁番屋企攞錢幫佢家姐買野食同租碟.....我同嘉樂就係佢樓下同佢講左好多野.......阿勁落左黎.....就去左借碟.....比錢個時...佢諗起5記得去禁錢錢...又行番去中心個邊.....禁完錢錢之後又去番租碟個度....比左錢之後就去買野食....阿勁就攞d野食番屋企....我、嘉樂、易毛就話係m記等佢.....等左一等.....阿勁佢打我手機同我地講話佢5落得黎....跟住嘉樂同易毛係咁諗計仔....睇下點比阿勁落黎....但係佢都係落5到黎....跟住嘉樂話想食野...我就話走...佢地就話食埋野先走喇....我就陪佢地食....而我自己就無食...食野個時佢地講左好多xx既野....我勁無奈...食完野...我就話我要番屋企....但佢地又話陪我地打陣機先喇...跟住就拉左我走喇...去到機鋪..佢地打咩呢...5記得左..打完之後又話去玩頭D....個時我媽媽係咁打電話黎.....叫我番屋企食糖水......我同佢地講話我要番屋企食糖水...佢地就話我請你食...屋企個d5好食嫁...入到機鋪...我媽媽係咁打電話黎...嘉樂知道左..就同易毛講話我要番屋企...跟住佢地就送左我番屋企....番到屋企....我就冲涼玩電腦喇.....^^

刊登時間︰2006-07-03 11:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天


今日.......................................................... 感動

今日阿麻死左呀....我勁5開心呀....阿麻就咁就走左....唉....我喊左好多次呀...當時我聽左呢個消息之後..我成個人呆晒....唉...無心情打喇...

刊登時間︰2006-07-03 11:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]